Google Home Mini

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Marcel 30-09-2019

Compact en stijlvol

Geschreven voor: Google Home Mini

Geweldig apparaat. Eenvoudig via een Android telefoon aan te sluiten. draait hier op Google WiFi. Het geluid valt me een beetje tegen.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Nederlands

Minpunten

• Geluid

Bakker 31-01-2019

Geweldig!

Geschreven voor: Google Home Mini

Google home mini is zeker een aanrader, maar nog niet perfect.
Het verbinden met WIFI ging heel even moeizaam, maar uiteindelijk na 6 of 7 keer is het toch gelukt. De ingebouwde speaker is prima voor het nieuws op te beluisteren en kan redelijk hard. Maar voor muziek en films raad ik echt aan om (als je die nog niet hebt) een goeie bluetooth speaker aan te schaffen. Je kan hier namelijk muziek mee streamen over (al) je bluetooth speaker(s). En werkt naadloos met de Philips Hue lights. Beiden kan je per kamer in en uit schakelen. Ideaal voor op de slaapkamer, dankzij de wekker en memo functie. En dankzij mijn smart-thermostaat nooit meer met koude voetjes het bed uit!
Laat Google home gewoon 1 uur voor je opstaat automatisch je thermostaat inschakelen en wanneer je wakker wordt zet hij meteen een kopje koffie voor je( mits je een smart machine hebt) Het is alleen wel erg jammer dat je er niet je telefoon mee kan bedienen. Hiervoor wilt Google dat je een Chromecast aanschaf. Echter dubbel op!
Gezien als je je telefoon dmv een deX station of HDMI kabel op je tv aansluit, precies het zelfde kan laten doen. Maar verder een super mooi dingetje voor weinig geld.

Houdt er wel rekening mee dat je voor Google home een smartphone nodig hebt.
Via Google play of de Apple store kan je de app van Google home downloaden.
Alleen via deze app kan men Google home installeren en nieuwe producten aan toevoegen.

Pluspunten

• Makkelijk te instaleren
  • Met heel veel te gebruiken
  • Goed verstaanbaar
  • Verstaat en spreekt Nederlands en Engels
  • Compact

Minpunten

• Geen mogelijkheid om je smartphone aan te sturen
  • Moet nog veel leren
  • Cast alleen icm een Chromecast

Bert2004 13-11-2018

Google home mini wonder apparaatje

Geschreven voor: Google Home Mini

Ik had zelf eens zin om me te verwennen en toen heb ik deze Google home mini gekocht naar lovende recensies van anderen. Het kan onzettend veel in combinatie met de Chromecast van Google. Het raadpleegt encyclopedie’s, Google zelf, het weer, adressen van de dichtstbijzijnde cafetaria's, bioscoop, restaurants, te veel om op te noemen. Koppelen met je verlichting, Netflix Spotify en het ding heeft Bluetooth.
De stam van de assistent is luid en duidelijk. Kortom, ik nen verkocht.
Jammer dat Kieskeurig een beetje achterloopt met zijn prijzen, want hij kost inmiddels 49 Euro. Je krijgt geen spijt en het is goed te doen dat installeren.

Pluspunten

• Te veel om op te noemen

Minpunten

• Nog niet gevonden