Denon Mini DSB-150BT zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Denon Mini DSB-150BT zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p******@k********* 07-07-2021

Prachtig geluid, waardeloze batterij

Ik ben al jaren groot fan van Denon en heb daar veel apparatuur van.
Mijn vorige portable speaker was ook een Envaya mini en daar was ik zeer tevreden over.
Weliswaar deed hij het alleen nog als ik het aan de stroom hing omdat de batterij binnen een kwartier leeg was maar ik heb deze speaker dan ook jaren gehad, dus vooruit.

Deze nieuwe speaker echter heb ik nu een aantal maanden en pas écht 2x gebruikt.
Geluidskwaliteit: echt Denon dus uitstekend, ook een mooie volle bas.
Batterij: waardeloos, als je hem een maand niet gebruikt nadat je hem volledig opgeladen hebt weggelegd, dan is de batterij gewoon leeg….

Ongelooflijk dat een topmerk als Denon dit zo de markt op stuurt, zo heb je bijzonder weinig aan je portable speaker

Pluspunten

• Prachtig Geluid
  • Mooie volle bas
  • Kekker handzaam

Minpunten

• Batterijduur is verschrikkelijk
  • Opladen is een gepriegel, onhandige stekkeringang

Piet 26-04-2018

Slechte lip-sync

Geschreven voor: Denon Mini DSB-150BT zwart

Ik was er zo van overtuigd dat het met de lip-sync goed zou gaan.
Maar helaas, heb alles gelezen over de Denon mini 150.
Het is niet aan te zien dat het geluid later door de Denon speaker komt.
Denon via Bluetooth streaming met de Philips PUS 557181/12.
Op de TV kan ik het geluid vertragen of versnellen maar dat help niet.

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Slechte lip-sync

Officiele reactie van Denon 30-04-2018

Beste Piet,

Dat is vervelend. Echter is de Envaya Mini een portable Bluetooth luidspreker. Deze is daarom niet ontworpen om aan te sluiten op een televisie. Daarvoor kun je beter in de categorie soundbars zoeken.

Ook al is de Envaya Mini voorzien van aptX low latency dan nog moet ook het bronapparaat deze functionaliteit ondersteunen. Ondersteunt bijvoorbeeld jouw (in dit geval) tv dit niet, dan heb je kans op lipsync issues.

Ons advies zou daarom zijn om het apparaat te gebruiken waarvoor deze is bedoeld of te retourneren aan jouw Denon-dealer indien mogelijk.

Denon support