Fresh ’n Rebel Rockbox Brick XL Fabriq Edition roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fresh ’n Rebel Rockbox Brick XL Fabriq Edition roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sestra091 30-04-2018

Echt een aanrader!

Ik ben het eens met alle positieve reviews die al op deze website staan.
Ook ik ben zeer zeker tevreden, deze speaker is een echte aanrader.
Niet alleen ziet de speaker er erg mooi uit, ook het geluid wat uit de speaker komt is verbazingwekkend. De mogelijkheden van de speaker zijn ook zeer uitgebreid, zo zit er een powerbank ingebouwd en heeft de speaker touchknopjes waardoor de speaker gemakkelijk te bedienen is.

BosjesOnline 29-01-2018

Gevallen op het design van de speaker, zonder te luisteren online gekocht bij Bol.com. Had paar reviews gelezen, dus daar op vertrouwd.

Het geluid is net zo mooi als het design!
De klanken zijn goed, zowel de stem als de bas zijn goed op elkaar afgestemd.

De bluetooth connectie is eenvoudig gemaakt en de accu gaat ook lekker lang mee. Laat de zomer maar komen!

Pluspunten

• Ontwerp
  • Geluid
  • Accu

Doffieduk 16-01-2018

Voldoet aan alle verwachtingen

Ik ben erg tevreden met de speaker vanwege voor mij 3 belangrijke punten:
1. Goed geluid produceert de speaker
2. Ontwerp is prachtig
3. De accuduur is zeer goed (niet exact bijgehouden)

Nadeel is dat de speaker niet waterdicht is.

Pluspunten

• Geluid
  • Prijs kwaliteitverhouding
  • Ontwerp

Minpunten

• Niet waterdicht

Beatsje 09-01-2018

Toffe speaker met warm geluid

Ik ben erg te spreken over de speaker een aanwinst voor mijn studio. Ik wilde graag een mooie speaker voor mijn studio, waarbij ik muziek draadloos kan streamen. Ik kwam deze mooie speaker tegen bij de Mediamarkt. Er komt een warm geluid uit met een goede bas die makkelijk mijn studio voorziet van geluid. De speaker heeft een lange accuduur, dus komende zomer feest in het park!

Pluspunten

• Mooi product
  • Goed geluid
  • Prima accuduur

Minpunten

• Beetje te groot voor in de rugzak

John Verhoef 03-01-2018

Goed vullend geluid in een prachtig design

Ik zocht een goede draadloze speaker die door het hele huis te gebruiken is, portable. Dus in de woonkamer, of tijdens het koken in de keuken of in de badkamer. De speaker moet dus draadloos zijn, met een goede accu en het geluid is ook belangrijk. Ik kwam uiteindelijk uit op de Brick XL, vanwege de bovenstaande eisen en ik viel eigenlijk ook direct op het design. Een beetje mooie speaker in huis is ook niet geheel onbelangrijk.

De speaker aangeschaft en thuis opgestart. De speaker was eigenlijk kinderlijk eenvoudig verbonden met mijn smartphone. Direct getest met wat verschillende muziek. Het geluid van de speaker is vol en klinkt zowel lekker met rock als dance. Dus voor 100 euro is het geluid erg goed! Je moet wel realistisch blijven dat het niet gaat om een Hi-fi Pioneer set. Maar het geluid was boven mijn verwachting. De speaker hard en zacht getest en blijft stabiel en vervormd niet. Dat kom je namelijk vaak tegen met dit soort speakers.

De accuduur nog niet exact getest, maar deze is voor mij prima. Dat geldt eigenlijk ook voor de bluetooth verbinding.

Kortom, ik ben tevreden en mijn vrouw ook. De speaker staat fantastisch in ons huis op de schouw. Wellicht schaf ik een tweede aan, omdat deze met elkaar draadloos verbonden kunnen worden.

Pluspunten

• Stabiel geluid, hard en zacht
  • Mooie prijs
  • Accuduur

Minpunten

• Geen Wifi verbinding