Bose SoundLink Micro Bluetooth speaker

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 62 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose SoundLink Micro Bluetooth speaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Boxje 23-10-2017

Heel goed geluid voor zo'n klein ding. Vooral de bass

Ik was benieuwd hoe het is om hem mee te dragen. En dan zo'n geluid! Raad hem zeker aan. Goede prijs voor goede kwaliteit

Pluspunten

• Waterdicht, klein, makkelijk mee te nemen .
  • Zeer goed geluid
  • Ziet er mooi uit
  • Lekker buiten je muziek afspelen

Minpunten

• Stoort wel eens als je m in je zak mee dtaagt
  • voor deze kwaliteit, niet te duur
  • Voor mij persoonlijk wél te duur

Henk R 22-10-2017

Compact, handig voor onderweg

Oortjes blijven niet in mijn oor zitten, als je toch een muziekje bij het lopen wil, is dit de oplossing.

Pluspunten

• compact
  • goed geluid
  • voldoende power

Minpunten

• misschien iets te zwaar

Elena 21-10-2017

Gewoon een geweldig mooi product.

Het is een geweldig apparaat. Het heeft een mooi klein fraai design. Ligt goed in de hand.

Het geluid is erg goed, er komt helder geluid uit. Soms valt de Wi-Fi even weg en hapert de bose.

Erg fijn dat hij waterdicht is zo kun je hem meenemen in de douche.

Aan de buitenkant van het apparaatje zit een gesp zodat je hem makkelijk overal mee naartoe kunt nemen. Zoals aan je rugzak bevestigen bijvoorbeeld.

Ook erg fijn dat er niet veel knoppen aan zitten dat maakt het niet te ingewikkeld.

De accu gaat zo'n 6 uur mee.
Je hoort een Nederlandse stem die vertelt hoelang je accuduur nog is.

• Waterdicht
  • Lange accuduur
  • Geen ingewikkelde knoppen

Minpunten

• Soms hapert het geluid

MissyM 19-10-2017

Groot berijk, goed geluiden compact

Deze speaker vind ik echt een aanrader. Het speakertje is compact, heeft een groot berijk en een prachtig Bose geluid. Klein maar fijn. Je kan het speakertje echt overal mee naar toe nemen. Best handig want zelfs in de badkamer kan je hem gebruiken omdat die waterdicht is. Heel fijn want je kan hem dus ook makkelijk met een natte doek afdoen.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Lange batterij duur
  • Prachtig geluid

Minpunten

• Ophansysteem werkt niet lekker

jeannetstraver 19-10-2017

klein, maar heel erg fijn !!

vanaf het begin ben ik enthousiast over dit kleine wondertje. Wat een geluid komt er uit !!
Het is een mooi klein apparaatje wat je werkelijk overal neer kan zetten. het gebruik is zeer eenvoudig. Het geluid is echt super mooi, ik kan mij voorstellen als je er twee neerzet dat je een super geluidssysteem hebt. verder is hij heel lang opgeladen !
Zeer tevreden met alles

Pluspunten

• geluidskwaliteit

Dusun 18-10-2017

Compact, mooi geluid en onopvallend

Apparaat bij binnenkomst gelijk getest.
Mooi compact. Gebruikt het in de wachtkamer.
Op zijn zacht gezet, mooie achtergrond geluid en duidelijk. Heerlijk om een vol geluid te horen. Reageert goed op bluetooth via telefoon
Onopvallend te plaatsen.
Jammer dat het weer terug moet na het testen.

Pluspunten

• Compact
  • goed duidelijk en vol geluid
  • onopvallend te plaatsen
  • goed te regelen via smartfoon

A H 18-10-2017

Zeer uitstekende geluidskwaliteit

De Bose is zeer compact, op het eerste gezicht denk je dat het geluidsniveau wel meevalt ook met bass etc. Maar je zult al snel merken dat de Bose veeeel meer in huis heeft! De bose is erg compact en dus geschikt om mee te nemen naar huisfeestjes of andere gelegenheden bijvoorbeeld. Verder doet hij alles waar een speaker aan moet voldoen, airplay integratie is ook super handig en ook de koppeling met twee apparaten tegelijk zorgt ervoor dat jij en een ander draadloos muziek kunnen afspelen op de Bose soundlink micro. Prijs/kwaliteit verhouding is naar mijn mening zeeeer goed!

Pluspunten

• Geluid
  • Bouw

MTArnhem 18-10-2017

Super boksje!

Ik heb de speaker nu al een tijdje, en ik heb hem bijna overal mee naar toe genomen. Het is een super fijn boksje, die als je hem snapt, makkelijk in gebruik is. Ik heb hem getest in het water/ laten vallen al een x aantal keer, en ja! Hij kan overal tegen! Hij heeft een top geluid wat je niet zou verwachten uit zo’n klein boksje! Maar wat verwacht je anders van bose! Ik vind het echt een aanrader voor iedereen! Makkelijk te verbinden op bluethooth.

1 nadeel/ het bluethooth bereik is niet super ver

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooi geluid
  • Kan tegen water

Minpunten

• Niet zo ver bereik

Thomas 18-10-2017

Perfect geluid

Deze speaker/box was meteen de volgende dag binnen de beschrijving was ook zeer duidelijk het dan ook erg gemakkelijk om deze box te laten werken
En ik wist wel dat het bose was maar ik had nooit gedacht dat er uit zo een kleine box zo een geluid kon komen.
Heel goed geluid en zeer goede bas.
De accu gaat ook zeer lang mee.
Je kan de box dan ook eigelijk meenemen
En het is fijn dat de box water dicht is
En als je de prijs vergelijkt met de box dan ben ik heel erg tevreden.

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Goed formaat

VAB 15-10-2017

Uitstekend geluid!

De gebruiksaanwijzing van de Bose Micro is duidelijk waardoor je snel klaar bent voor gebruik.
Het geluid verrast je, ondanks dat je weet dat het om een Bose speaker gaat. Zowel de hoge als lage tonen zijn prima en uiterst aangenaam. Ongelooflijk dat uit zo'n klein speakertje zulk geluid komt.
Het design is heel aardig, het is een solide en stevige uitvoering. Het is mogelijk de speaker aan een broekriem te bevestigen. Voor dit laatste vind ik hem persoonlijk wat te groot en het is mogelijk dat de Bose Micro losschiet.
Na opladen is het mogelijk ruim 6 uur onafgebroken muziek te luisteren.
Incidenteel is de verbinding weggeschoten, maar deze werd iedere keer automatisch hersteld.
Voor echt goed geluid kan ik de Bose Micro aanbevelen.

Pluspunten

• Geluid
  • Connectie maken

• Bevestiging broekriem

Safira1999 12-10-2017

Geweldig

Ik heb de box nu 2,5 week thuis en is ideaal, het heeft een erg goed geluid, is af te stellen via je telefoon en je kan zelfs meerdere boseboxen tergelijk koppelen! Via de bose app is het makkelijk te besturen. Je kan hier zelfs je muziek in besturen! Ik ben er helemaal blij mee. Klein maar fijn er komt ernstig goed geluid uit! Heb de box nog maar 1 x op hoeven te laden voor zo'n 40 uur speel plezier

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk mee te nemen

Sharonvp 11-10-2017

Mooi hard geluid en verbind snel!

De bose soundlink heb ik nu ongeveer 2 weken in bezit. Hij kan best hard dus ideaal voor in de auto zonder aux kabel en bluetooth. Ook kun je hem meenemen in de badkamer tijdens het douchen omdat hij water dicht is. Hij verbind supersnel met mijn iPhone! Handig dat de bediening op de soundlink hetzelfde werkt als mijn apple oordopjes, hierdoor maakt het het gebruik een stuk makkelijker. Ook kan je hem aan veel dingen vastmaken door het bandje wat op de achterkant zit.

Pluspunten

• Hard geluid
  • Zuiver geluid
  • Makkelijk verbinden via bluetooth
  • Overal mee naartoe te nemen

Minpunten

• Vaak de volumeknop indrukken om geluid te verander

LBSchip1973 11-10-2017

Klein formaat, super geluid!!!

Ik heb de Bose soundlink aangeschaft omdat ik voor een goed geluid wilde gaan en daarbij het liefst een compacte speaker wilde hebben die ook nog eens gemakkelijk mee te nemen is. Alle verwachtingen die ik had zijn dan ook echt uitgekomen. Omdat ik vaak muziek luister via mijn mobiel of laptop wilde ik deze keer eens een goede bluetooth speaker hebben, wetende dat Bose bekend staat om haar goede geluid.
Het design van de Bose soundlink is compact en in mijn ogen gewoon mooi. En juist omdat het compact is kan je deze gewoon in je jaszak meenemen. Ook is deze speaker erg gebruiksvriendelijk want zonder veel gedoe kun je binnen nog geen 5 seconden luisteren naar je muziek. Over het algemeen ben ik erg tevreden over dit product. Het heeft toch alles wat ik zocht in een bluetooth speaker. Min punten heb ik nog niet kunnen ontdekken! Ik raad dit product dan ook aan iedereen aan!

Pluspunten

• Super geluid
  • Zeer compact
  • Zeker het geld waard!

charrlottestorij 08-10-2017

klein, maar heel fijn!

Wat een geweldige gadget! Een klein maar heel fijn product van Bose! Er komt een prachtig, diep geluid uit en hij kan enorm hard gezet worden. De app die je er bij gebruikt werkt handig en makkelijk. Werkt via de bluetooth functie. Je kan met de knopjes op de speaker het geluid harder of zachter zetten en een liedje doorspoelen. De speaker kan je ergens aan bevestigen door de handige band aan de achterkant. Een top item!

Pluspunten

• klein
  • geweldig goed geluid
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• ziet er snel stof op

Sandman 05-10-2017

Diep geluid

De Bose soundlink is ideaal om in kleinere kamers te gebruiken of in de tuin of on the go en het geluid is meer dan je verwacht voor zon klein aparaat. Het past zo in je handpalm maar door de bass komt er een heel diep geluid uit inclusief mooie tonen. Echt een aanrader voor een mooie prijs. Daarnaast kan je meerdere telefoons tegelijk aansluiten. Waar er muziek aanstaat pakt die het automatisch op.

Pluspunten

• Makkelijk te verplaatsen
  • Diep geluid door bass
  • Handig op meerdere bronnen tegelijk aan te sluiten

Minpunten

• Niet voor grotere kamers

Wiep1957 05-10-2017

Gebruiks vriendelijk en een zeer goed geluid

Zeer makelijk te installeren
De app die je moet downloaden
Is zeer makelijk om te doen.
Het geluid is zeer goed
Helder en een zuiver geluid
Ook kan het apparaat te een stootje
Je hoef niet bang te zijn als het valt.
Degelijk apparaat.
Zeker een aanrader.
Een goed product voor goede prijs.

Jacqueline 05-10-2017

Super apparaat een echte Bose

Ik vindt het een super product en zou jet mensen zeker aanraden als ze op zoek zijn naar een Bluetooth apparaat en deze heeft zelfs meerdere opties zoals siri.
Ik gebruik hem veel bij mijn wandelsessies met de band die er aan zit kun je hem gemakkelijk aan je broek of iets dergelijks hangen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Materiaal is ruw dus goede grip

Minpunten

• Mag ook wel in een vrouwelijk kleurtje

Jargo 05-10-2017

Kleine krachtpatser

Deze speaker is klein maar geeft een geweldig geluid. Vooral over de lage tonen blijf je je verbazen!. Door het eenvoudige design is de speaker stijlvol, maar toch praktisch in de bediening. De speaker maakt via bleu tooth connectie met de mobiele telefoon, verder hoef je er niets aan in te stellen. Op de speaker zitten een knop op SIRI te bedienen op de IPhone, een knop om de connectie tot stand te brengen, en 2 volume knoppen.

De behuizing voelt een beetje siliconen achtig aan, en is vochtbestendig. Er zit een lus aan om de speaker aan je tas oid te bevestigen.

Kortom een compacte speaker, met genoeg mogelijkheden en een goed geluid!

Pluspunten

• Compact
  • Goed geluid

Minpunten

• Behuizing trekt stof aan ( siliconen )

Dreamer 05-10-2017

Mooie compacte speaker van prima kwaliteit!

Ruim 3 weken heb ik nu de Bose SoundLink Micro in huis en ik ben er erg goed over te spreken.

Het geluid is erg mooi, mooie lage en hoge tonen en een behoorlijk groot volume! De accu laadt erg snel op en gaat ruim 9,5 uur mee. Dat is voor mij erg fijn, omdat ik erg veel muziek luister de hele dag door.
De speaker is makkelijk mee te nemen door zijn formaat en makkelijk te koppelen via Bluetooth. Het is zelfs mogelijk 2 apparaten te koppelen via Bluetooth en met een druk op de knop switch je van het ene naar het andere apparaat.
Erg handig vind ik ook dat de speaker bij het aanzetten aangeeft hoe vol de accu nog is.

De prijs die je betaalt voor deze speaker vind ik ook prima, gezien de mogelijkheden, de kwaliteit en de strakke vormgeving. Ik ben uiterst tevreden over dit product en zal deze dan ook zeker aanbevelen!

Pluspunten

• vormgeving
  • mooi geluid
  • volume
  • bluetooth
  • lange accuduur

Minpunten

• geen

Ger 53 05-10-2017

Heel mooi geluid

De Bose Soundlink micro is een fantastische speaker. Het installeren gaat heel makkelijk. De beschrijving gevolgd en het verbinden met de telefoon en tablet was zo voor elkaar. Zelfs met de laptop ging heel makkelijk. Het geluid is onvoorstelbaar voor zo’n klein apparaat. Heel zuiver en veel bas. Wat een geweldig geluid. Dus niet zo’n schel geluid zoals bij de goedkopere luidsprekers. Het apparaat is heel mooi vormgegeven en voelt heel stevig aan. De bediening van de knoppen is ook logisch. Ik vind het een heel mooi apparaat en het geld zeker waard. In het gebruik is het ook heel gemakkelijk. Er zit een lus aan zodat je hem aan je riem of aan je tas zo kan meenemen. Ik gebruik hem veel in huis als ik boven op mijn kamer muziek wil draaien via mijn mobiel. De batterij gaat heel lang mee en thuis kan je hem aansluiten op het stopcontact.

Pluspunten

• fantastich geluid

Horseman 04-10-2017

Robuust van vorm en met stevig geluid

Toen ik de Bose SoundLink bestelde had ik niet in de gaten dat het zo'n klein compact apparaat zou zijn. Hij voelt erg prettig aan, houdt lekker in de hand. Knopjes zijn mooi weggewerkt in het design. Daardoor misschien wat slecht te zien. Dit licht misschien ook aan de kleur. Zwart. Maar omdat het slechts 4 knopjes zijn en je eigenlijk alleen + en - (harder en zachter) gebruikt is het gebruik simpel. Als je hem aan zet wordt direct verteld (computerstem) wat de status van je accu is. Battery...90%. Ook als de Bose soundlink verbonden is met je mobiele telefoon (via bluetooth) zegt hij: "Verbonden met iphone van...." (Of Ipad of ander bluetooth apparaat) Ik heb hem verbonden met een Iphone, Android telefoon en ipad. Niet 1 x een probleem.
Aan de achterkant zit een soort riempje waarmee je hem bijvoorbeeld aan je stuur van je fiets kunt bevestigen. Heb ik gedaan. Blijft perfect zitten. Ook over een hobbelweg. Geen probleem.
Ik heb hem nu 2 weken en bijna elke dag gebruikt. Slechts 1 x moeten opladen. Tot nu toe ben ik heel tevreden.

Pluspunten

• compact
  • Geluid. Bas
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Door donkere kleur knopjes moeilijk leesbaar

ilse76 04-10-2017

klein maar krachtig

De Bose soundlink micro is een compacte speaker. Stootbestendig en waterafstotend! Ideaal om je muziek mee te nemen onderweg. Krachtig geluid, mooi helder en zuiver.
Erg gaaf dat de muziek box zelf verteld wie er verbonden is en hoe vol de accu nog zit.
Ideale box voor tieners (die overal muziek mee naar toe willen), op de bouw, in de tuin, bij het zwembad. Noem maar op, niet kapot te krijgen zo degelijk!
De strap aan de achterkant, het is een geweldig idee, maar werkt redelijk.....De uitvoering hiervan is het net niet.
Erg strak om hem om de fiets te krijgen, en is ook al 1x losgeschoten. Maar gelukkig kan de bose tegen een stootje!!!

Pluspunten

• geluid
  • stoot en waterbestendig
  • stem speaker voor info over bluetooth en accu
  • degelijk sterk

Minpunten

• strap achterzijde

Paul B 03-10-2017

Klein geluidsmonster

Een prachtig handzaam dingetje, deze bose. Hij koppelt eenvoudig met mijn iPhone (ja ook met iOS 11) en speelt dan de sterren van de hemel. Het geluid is helder, warm, goede bas. Echt wonderbaarlijk voor zo’n klein dingetje. Dat hij ook spatwaterdicht is, vindt mijn zoon fijn wanneer hij weer eens in een fikse bui zijn folderwijk loopt.
De batterij houdt het lang vol en laadt snel op.
De interne stem is duidelijk en klinkt plezierig.
Enige nadeel dat ik kan bedenken is het clipje/stripje waarmee je de speaker ergens om vast kunt klemmen. Die vind ik een beetje knullig. Klemt wel maar voelt niet echt lekker stevig aan.

Pluspunten

• Geluid
  • Batterijduur
  • Waterbestendigheid
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Clipje/stripje voor vastzetten aan iets

Gadget79 03-10-2017

Fantastisch geluid

Wat een fantastisch geluid uit zo een klein speakertje. werkt perfect en is zeker een aanrader. Klein compact super licht en water afstotend. de kinderen hebben er veel plezier van met de spotify app.
Zelf gebruik ik hem onder andere voor het terug luisteren van vergaderingen en de notulen daarvan te maken. Helder en vol geluid.
Een zekere aanrader.

Pluspunten

• Klein
  • Licht
  • lange levensduur accu

Minpunten

• geen aux ingang

MichelBiem 03-10-2017

Mooie en compacte box

Het is een erg fijne box met een mooi vol geluid. Het handige er aan is dat die redelijk klein en dus erg makkelijk mee te nemen is naar school of andere activiteiten. Als je bijvoorbeeld hardcore luistert kan de box en beetje gaan kraken niet erg opmerkelijk maar je merkt het wel. De box kan lekker hard voor zijn voor maat.

Pluspunten

• Geluid
  • Volume

Minpunten

• Sound crack