JBL Boombox zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Boombox zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Martine 14-07-2019

Mooi geluid in een handige verpakking

Geschreven voor: JBL Boombox zwart

Wat een lekker geluid komt er uit dit ding. Eenvoudig te bedienen en wat nog mooier is, is dat je telefoond hier aan kan opladen. Zelfs als je een hele dag op het strand bent.
Super blij dat we toch het maatje groter hebben genomen. Een aanrader dus

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Accuduur
  • Opladen van telefoon mogelijk
  • Vormgeving
  • Waterdicht

Minpunten

• Ik kan er werkelijk geen een verzinnen

tomekyo 24-03-2018

Lees voordat je er één koopt. Geleverd met defect!!!

Geschreven voor: JBL Boombox zwart

Dit product heb ik in januari gekocht en was heel blij mee. Krachtig geluid, makkelijk te bedienen, stoere uitstraling. Mijn blijdschap was echter na een paar weken voorbij toen ik ontdekte dat de box va. ca. 50% accu zeer vervelend ruis produceert. Box is teruggegaan en de nieuwe heeft exact hetzelfde probleem. Bij JBL doen ze helaas alsof hen neus bloedt. Zij willen box repareren, maar dan ben ik het natuurlijk weer een tijdje kwijt. Zelf vind ik dat een speelgoed t.w.v. €500 zeer hoge kwaliteit moet zijn out off the box. Helaas is dit hier niet zo.

Pluspunten

• prachtig geluid
  • makkelijk te verplaatsen door handige hendel

Minpunten

• vervelend ruis bij half lege batterij
  • vrij zwaar om mee te nemen

Raymon 02-01-2018

De beste draadloze speaker op de markt!

Geschreven voor: JBL Boombox zwart

Het is een erg goede draadloze speaker. Het design ziet er mooi uit en hij is waterdicht. Je kunt hem zo in een zwembad gooien. De batterijduur is zeker een pluspunt, hij gaat namelijk echt wel 24 uur mee. Hij is groot en best zwaar, maar dat kan ook niet anders met zo’n geluid!

Pluspunten

• Erg lange batterijduur
  • Streke bass
  • Stevig design
  • Waterdicht
  • Het beste geluid van alle speakers op de markt