Heos 7 - Reviews

Multiroom
nee

Brajan 28-11-2017

Heos 7. perfect systeem

Ben al een jaar of 3 in het bezit van 3 speakers van Heos, 1x 7 en 2x 3. Uitstekende speakers met een zeer goed geluid. Handig dat ze op wifi draaien zodat je ze overal neer kan zetten. Ook handig om ze via een mobile device te bedienen. Ben er ZEER tevreden mee. maar geluid... Perfect hoor.. Aanrader!

Pluspunten

• Uitstekend geluid
  • Wifi
  • over inzetbaar
  • compact

Willem 26-11-2017

Geweldige geluidskwaliteit

Na een lange tijd verschillende merken te vergelijken, heeft de geluidskwaliteit mij overtuigd om deze luidspreker aan te kopen. Het combineert heldere klanken met een stevige bas en dit zonder gekraak of andere storende geluiden. De verbinding kan soms wel eens uitvallen maar in het algemeen ben ik hier tevreden over, het vult mijn living van 6 op 12 meter met gemak.

Pluspunten

• Geweldige geluidskwaliteit
  • Stevige bas

Minpunten

• Verbinding valt soms weg

Mak82 26-11-2017

Betrouwbaar en geluid vast

Wat me vooral opvalt is dat het geluid zelfs op maximaal niveau vormvast blijft, zelfs na meer dan een jaar gebruik. Ik gebruik het product al dan niet i.c.m. met de HEOS soundbar. Hiermee kun je heerlijk relaxed muziek luisteren maar ook een flink feest geven ;-). Koppelen met een notebook/telefoon/spotify is eenvoudig. Een kwalitatief goed product voor een mooie prijssetting.

Aan te bevelen dus, Groet Michel

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Aansluitingen

Minpunten

• Materiaal soort afwerking (feel)