Sony SRS-XB40 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-XB40 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Roy 21-06-2017

Goede bass

Geschreven voor: Sony SRS-XB40 zwart

Dit product werkt super en doet precies wat je wil. Het geluid kan behoorlijk hard je kan speakers van dezelfde serie linken zodat alles het zelfde nummer afspeelt. De batterij gaat lang mee licht er wel aan of je het light aan of uit zet dat kan een uurtje schelen.

Enige nadeel je kan zelf het light niet regelen het is of aan en je hebt een disco of uit geen tussen weg.

Maar dat maakt eigenlijk helemaal niks uit dus dit product is zeer zeker een aanrader

Pluspunten

• Hard geluid
  • Kan uitgebreid worden tot surround sound
  • Bass kan gedimd worden
  • Formaat is niet te groot

Minpunten

• Light uit of een disco geen tussen weg

Tim S. 12-06-2017

Top voor mobiele feestjes

Geschreven voor: Sony SRS-XB40 zwart

Om te beginnen is dit een mobiel apparaat, dus zou de accu duur goed moeten zijn. Dit is zeker het geval. Ik heb hem 3 dagen ongeveer 8 uur per dag aan gehad op de boot, dus de beloofde 24 accuduur is zeker waar.

De invloed van de RGB led-lampjes is voor mijn gevoel nihl. De LEDs zijn natuurlijk niet te vergelijken met 'echte feestverlichting' maar mijn neefje vond het super tof. De LEDs lijken ook actiever en ritmisch te gaan knipperen als de muziek drukker wordt.

Een nadeel van de speaker is de beschading aan de buitenkant. Er wordt vooral aangemoedigd de speaker buitenshuis te gebruiken, dit is een omgeving waar de speaker krasjes en beschadingen kan oplopen. Een kras op de matzwarte buitenkant wordt... Je raadt het al, WIT. Als je heel goed kijkt is het licht grijs, maar het lijkt wit. Dit is een gemiste kans.

Over de geluidskwaliteit en volume ben ik zeer te spreken. Speaker gebruikt bij een kampvuur met ongeveer 25 personen. Volume op ongeveer 75% laten staan omdat we elkaar anders niet meer konden verstaan. Zelfs op maximaal vermogen blijft het ook aardig zuiver.

Het is een echte party speaker, dus de lage tonen zijn actief aanwezig, heerlijk in mixtapes, dance, house en techno. Hij doet het iets minder goed op vocal. Dit was te duidelijk bij Nederlandstalige muziek.

Al met al, zeer tevreden met het apparaat.

Pluspunten

• Extra BASS TM
  • Solide bouw
  • RGB LED op ritme
  • Ritmish met bass zoals house/techno

Minpunten

• Beschadiging snel zichtbaar
  • Vocal zoals Nederlandstalig

Phillip 12-06-2017

Goed geluid en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Sony SRS-XB40 zwart

Mooi design en door de extra bass een heerlijk geluid met leuke lichtjes erin.
Ik gebruik hem voor feestjes in de tuin.

Pluspunten

• Lange accuduur

Erik de koe 11-06-2017

Goeie speaker met goed geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XB40 zwart

Ik heb deze speaker gekozen omdat ik deze speaker graag wou gebruiken tijden het trainen buiten. Daarvoor is deze uitermate geschikt ook omdat de speaker spatwater dicht is.
en dankzij de extra bass knop knalt de muziek lekker en goed uit de speaker en gaat die bijzonder hard.

Ik gebruik deze speaker nu overal dankzij de lange accu duur is het ideaal want hij gaat gewoon de hele dag mee!

Ook gebruik ik hem nu naast men eigen speakers in huis omdat de bass niet door trilt maar wel uit de speaker komt!

Pluspunten

• Spatwater dicht
  • Accu duur
  • Extra bass
  • Leuke licht effecten

Minpunten

• Prijs

Jeffrey001 11-06-2017

Top apparaat!

Geschreven voor: Sony SRS-XB40 zwart

Ik heb nu de Sony SRS-XB40 iets langer dan een week in huis en het bevalt echt goed. Het geluid wat er uit komt is echt waanzinnig, de bass is ongelovelijk goed en het voordeel is dat je de bass kan uitzetten. Het bluetooth signaal is uitstekend, werkt zelfs in een andere kamer optimaal. De led verlichting die erin zit is echt een toegevoegde waarde, de uitstraling wordt echt super. De batterijduur is ook top, heb hem elke dag uit me werk gelijk aan en heb hem na 5 dagen nog niet hoeven opladen.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Bluetooth signaal
  • Geluid
  • Led verlichting

Minpunten

• Geeft niet aan dat batterij genoeg vol is.
  • Bij oproep telefoon gaat die op speaker over.