Bose 739523-2110 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose 739523-2110 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Tómasz 13-12-2018

Robuust, handzaam, verrassend vol geluid

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Zeer tevreden. Kwaliteit prijs is meer dan uitstekend. Je krijgt echt super geluid en dat uit zo'n klein apparaat..! Mooi afgewerkt en robuust. Rondom geluid en kamervullend. Ook handig om mee te nemen. Hele lange accuduur van 16 uur1 1 nadeeltje je kunt bas en treble niet afstellen. Er zit een tamelijk zwaar basgeluid in. Persoonlijk houd ik daar wel van maar niet instelbaar dus....

Pluspunten

• robuust
  • vol geluid
  • design
  • prijs kwaliteit

Minpunten

• geen bas en treble handmatig

Theo van Vliet 24-11-2018

Een natuurlijke en warme sound!

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Ik kwam de winkel in en wist precies wat ik wilde, edoch ik ging met een heel andere wifi-speaker de deur uit. En zonder spijt!
360 graden geluid op een hoogstaand niveau. Gemakkelijke bediening en handzaam.
En mooi onvervormd warm geluid! Ik ben er blij mee.

Vaste klant. 22-11-2017

Uitstekend kamervullend geluid, overal goed hoorbaar.

Zie titel.
Verder voordeel is de zeer kleine maat van deze speaker. Is overal te plaatsen zonder in de weg
te staan en blijft hoorbaar.

Basluin33 04-05-2017

Geweldige accuduur

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Dit prachtige staaltje werk van Bose staat sindskort in mijn woonkamer. Gelijk na het uitpakken in gebruik genomen en is een fluitje van een cent om mee om te gaan. Dit product aangeschaft vanwege het makkelijk muziek willen luisteren en niet aan een kabel vast te zitten of niet op je telefoon kunnen tijdens het muziek luisteren. Voor het aanschaffen van dit product veel goede geluiden gehoord over Bose en de kwaliteit van hun producten. Na de speaker een week te hebben snap ik eindelijk waarom er zoveel goede geluiden zijn over Bose. De kwaliteit van het product en de muziek die er uit komt is fantastisch en totaal onverwachts. Ook door het strakke en tijdloze design in elke kamer een plaatje om te zien! Ook voor totaal niet technische of oudere mensen een heel gemakkelijke manier om te gebruiken. Wat ik ook ideaal vind is het gebruik van de app voor op je smartphone. Hierdoor is het mogelijk om alles te regelen vanuit uw luie stoel. Kortom echt een aanrader voor iedereen die twijfelt om dit product aan te schaffen!

Pluspunten

• Geweldig design
  • Krachtig geluid

Minpunten

• Soms te overheersende bass

El123 01-05-2017

Top geluid

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Wat een super kwaliteit heeft deze box! Ik heb hem nu een paar weken in huis en gebruik hem overal. In huis, de tuin en in de badkamer. Overal heb je een super mooi geluid vanwege de 360 graden geluidszijkant. De box is handig is gebruik vanwege de grootte ervan. Ook gaat de batterij super lang mee. Je hebt een app op je telefoon en zo kun je gemakkelijk muziek afspelen en wie er op je box in ingelogd. Ik beveel dit product echt aan!

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Handig in gebruik

Latke 01-05-2017

Klein, maar fijn!

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Allereerst was ik verbaasd toen ik de speaker binnenkreeg. Hij was kleiner dan ik verwacht had en hierdoor dacht ik meteen dat de kwaliteit ook minder zou zijn. Maar het tegendeel werd bewezen. Er kwam heerlijk geluid uit de speaker en voor een relatief kleine speaker ook nog eens krachtig, maar zuiver geluid. Omdat de speaker dus relatief klein is, is deze wel lekker om mee te nemen. Hij is niet zwaar en niet groot, dus prima in je hand mee te nemen. Ondanks zijn kleine formaat beschikt de speaker toch over een prima accuduur. Volgens de beschrijving gaat deze zo een 12 uur mee. Ik weet niet precies of dit zo is in praktijk, maar dat de speaker een goede batterij heeft, is zeker. Daarnaast is er voor iOS en Android een applicatie waarmee je aan verschillende Bose apparaten kunt connecten. Deze werkt erg goed en laat onder andere zien hoeveel er nog over is van de batterij van de speaker. Ook kan je met de speaker verbinden door middel van de applicatie waardoor je dus niet hoeft op te staan om de speaker eerst aan te doen wat erg handig is voor de luie gebruiker!

Pluspunten

• Zuiver en krachtig geluid.
  • Goede batterijduur.

Minpunten

• Behuizing is krasgevoelig.

John0404 30-04-2017

Klein, krachtig en mooi!

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

De Bose Soundlink revolve al een paar weken in huis. Ik verwachtte er niet veel van omdat het formaat zo klein was. Ik luister veel muziek overal in huis en wilde een Bluetooth speaker die overal mee kan. Dan is het dus handig dat het lekker klein is. Ik haalde hem uit de doos en ik was dus erg gecharmeerd van de design. Past mooi bij mijn interieur. Er wordt geleverd eenUSB lader meegeleverd waardoor ik meteen aan de slag kon. Bij het aanzetten van de Bose Soundlink Revolve aanzet moet de juiste taal gekozen worden. Dat gaat door middel van de knopjes bovenop op de speaker. De speaker geeft dan feedback met een heldere vrouwelijke stem dat ik voor Nederlands hebt gekozen. Vervolgens kan je je telefoon via Bluetooth koppelen. Via de Bose Connect app die je kan downloaden in de playstore is het helemaal makkelijk gemaakt. Mijn Samsung werd gelijk herkend. En via Spotify kon ik beginnen met muziek luisteren. Bij de eerste klanken was ik enorm blij verrast. Wat een vol geluid! Via de Bose Connect app kan je het geluid ook bedienen. Ik zette hem op zijn hards en het geluid bleef vol en diep. Ik liep erom heen en het leek of het geluid van alle kanten kwam. Ik gebruik hem overal in huis keuken, woonkamer, zolder en zelfs in de badkamer. Door de stof die ze hebben gebruikt is het spatwaterdicht. Badkamer test doorstond hij met alle gemak.. Door zijn formaat neem je hem makkelijk mee zowel binnen als buitenshuis. Ik heb hem in de tuin getest en ondanks dat er veel geluid is buiten hoor ik hem toch luid en duidelijk. En op het werk heb ik hem gebruikt voor een presentatie. Ze waren positief verrast dat het geluid zo goed en helder was. Ondanks intensief gebruik gaat de accu ook lang mee. Als je een goede Bluetooth speaker zoekt dan raad ik deze zeer zeker aan. Ook omdat je meerdere Bluetooth speakers kan koppelen waardoor het effect van het geluid nog beter wordt. Ik wil niets anders na een paar weken flink gebruik. De prijs lijkt duur maar dat geluid wat je ervoor krijgt is het geld dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Klein maar krachtig
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Bereik

Lisa013 30-04-2017

Kleine speaker, groots geluid!

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Ik heb voor de Bose Revolve speaker gekozen, omdat ik heel veel muziek luister en dus ook wel een beetje verstand ervan heb. Mijn ervaring na een paar weken is geweldig! Het 360 graden geluid is prachtig en cult de hele kamer. Daarnaast is het design ook echt prachtig en pas hetin ieder interieur. Het enige minpunt wat je kunt bedenken (wat ik niet erg vind), is dat je je telefoon wel echt in de buurt moet houden van de speaker, want het bereik is niet super.

Pluspunten

• Geweldig geluid

Minpunten

• Bereik

Roxanne 28-04-2017

Geweldig geluid!

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Enorm blij met deze speaker! Wij hebben eerder bluetooth speakers gehad, maar niet evenaart de kwaliteit van dit product. Het geluid is verrassend vol/mooi vanuit een speaker. Wij gebruiken het vooral voor feestjes in de tuin en op reis. Ideaal!
De speaker is aan de dure kant, maar dit is het zeker waard.

Pluspunten

• Lange accuduur

Minpunten

• Geen beschermhoes

ldv 27-04-2017

Geweldig geluid, prachtig design!

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

De Bose Revolve nu een week of twee in huis. De kwaliteit is al duidelijk bij het openmaken van de verpakking. Supermooi en stevig; en dat is de speaker zelf ook. Een heel mooi zwart aluminium behuizing met een rubberige bovenkant waarop de knoppen zitten. Alles spatwaterdicht dus laat de zomer en onvermijdelijke waterpistoolgevechten maar komen. Heel eenvoudig om aan te sluiten op mijn iPhone. Dat kan heel makkelijk met de Bose connect app. Maar zonder kan het ook. Het geluid is echt super. Mooi vol en luid. En echt van alle kanten even goed en mooi. En ik vind het superhandig dat je m gewoon met een USB kabeltje kan opladen.
De speaker is niet heel goedkoop en iets aan de zware kant. Maar dat is wel te verklaren als je het geluid hoort. In alle opzichten super blij mee!

Pluspunten

• geweldig geluid
  • mooi en degelijk design
  • lange batterijduur

Sylvia 27-04-2017

Wat een heerlijk geluid!

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Hij is mooi compact, 18 cm hoog, dankzij het hengsel heel erg gemakkelijk om mee te nemen en overal neer te zetten. Het geluid is diep, zwaar en komt goed over in de ruimte, maar ook buiten op het terras bij de barbecue is hij voor ons inmiddels bijna onmisbaar. Heel erg makkelijk om de boxen via Bose Connect en bluetooth te koppelen met je telefoon, dit was binnen een paar minuten voor elkaar. Helaas gaat de batterij van de telefoon door het gebruik wel erg snel leeg. De accu van de Bose houdt het wel erg lang vol! Ook een filmpje kijken op de Samsung Tablet is een genot in combinatie met de Bose speaker. De speakers zijn ook met 2 te koppelen voor de partymodus. het enige nadeel dat ik vind is dat het binnenkomen van o.a. whatsapp veroorzaken dat het geluid zachter gaat. Verder goed en heel eenvoudig te koppelen met Spotify, radio apps, Netflix etc.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Erg compact

Minpunten

• het geluid gaat zachter bij inkomend gesprek/app

samanthav 27-04-2017

Geweldig aanrader

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Een goed werken de speaker wie wil dat niet? Als ik u was zal ik niet meer verder zoeken en wel hier om.
Bose staat bekend om zijn merk en goede kwaliteit.
Maar toen ik eenmaal hoorde hoe mooi de geluidskwaliteit was, was ik direct verkocht.
Ik heb alle geluidsniveaus uitgeprobeerd en de kwaliteit blijft mooi.
Het is een heel makkelijk design die in elk huishouden past, en zeer gebruiksvriendelijk.
De handleiding die mee geleverd werd was zo gedetailleerd dat zelfs mensen die echt A technische zijn dit apparaat makkelijk zouden kunnen aansluiten en gebruiken.
Zelf was ik ook erg tevreden over de Bose app die je op je mobiel kan instaleren.
Via de app kan je de speaker compleet bedienen zonder dat je naar de speaker hoeft toe te lopen.
Of je nou je geluidsniveau wil bedienen een ander liedje wil opzetten of de muziek stop wilt zetten het kan met de app.
Ook geeft de app pressies aan hoeveel batterij je nog over hebt.
Zelf gebruik ik hem momenteel bijna overal voor of het nou voor muziek of een leuke serie is.
Door het mooie geluid heb je het gevoel alsof je zelf in je serie rond loopt in een woord prachtig echt een aanrader.

Pluspunten

• prachtige geluidskwaliteit
  • compact model
  • met app te bedienen

Sabine41 26-04-2017

Geweldig design en geluid

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Ik heb de Soundlink Revolve van Bose nu een paar weken in huis en hij bevalt mij erg goed. Het design is zoals we van Bose gewend zijn, namelijk erg mooi. Het geluid is diep en mooi vol. Dit wil bij andere bluetoothspeakers wel eens anders zijn. De afwerking van de speaker is aan de bovenkant van rubber. Hierdoor is de speaker spatwaterdicht. Persoonlijk gebruik ik het echt overal zelfs mee onder de douche. Het volume is ruim voldoende om te genieten van de muziek. In een kamer heeft de speaker zeker genoeg volume. Er is een optie om een tweede Soundlink te koppelen. Kortom wij zijn er zeker 100% tevreden over we willen niks anders meer dan bose...

Pluspunten

• Geweldig design
  • Klein maar zo zuiver

Minpunten

• Geen minpuntje van mijn

Marcov85 26-04-2017

Goed geluid, boven mijn verwachting!

Heel vet geluid.

Toch wel een pronk stuk in huis. Het geluid is bizar goed/helder en vol. In de eerste instantie dacht ik 'Toch wel een klein apparaat'. Hij staat nu ongeveer een paar weken on de woonkamer en iedereen in huis maakt er al gebruik van. Sterker nog, wie mag zijn muziek erop afspelen; was een van de discussie punten de eerste week :) . De installatie spreek voor zich, zeker omdat er in eigen taal wordt aangegeven wat er tijdens de installatie moet gebeuren. [Had ik zelf nog nooit meegemaakt en handleiding die gesproken word. Natuurlijk zit en ook een handleiding op papier bij] Als je iets te besteden heb dan kan ik deze Bose soundlink revolve zeker aanraden. Want uiteindelijk zeker voor deze prijs [welke toch wel hoog ligt] ishet apparaat zeker zeker aan te raden en presteert boven verwachting.

Pluspunten

• Super geluid
  • Klein en makkelijk mee te nemen.

Minpunten

• Wel prijzig

EndelBeek 26-04-2017

Top geluid

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Deze Bose soundlink revolve is een mooi speaker met een geweld geluid. Prijs kwaliteit verhouding is prima.
Ik gebruik de speaker onder de douche, in de kleedkamer bij de voetbal en voor de kinderliedjes van mijn zoon.
Er zit een mooi geluid in doordat het 360 verspreid wordt. Qua design prima, valt niet op in de kamer.

Ivar 26-04-2017

Wat een geluid! en het kan overal zo mee naar toe

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Dit product beveel ik zeker als je van goede kwaliteit geluid/muziek houdt.

De Revolve koppel je zo aan je telefoon of meerderen, geen enkel probleem. Na het aanzetten met welke telefoon je verbonden bent en hoe veel accu er nog over is. Daarna kan je je kamer vullen met een geluid. Niet zo maar geluid maar zuiver en heldere klanken.

Of je nu geniet van een snoei hard stuk Rock muziek of lekker onder uit gezakt naar een heel klassiek muziek stuk luistert.

Verder neem je de Revolve makkelijk mee en kan hij tegen een stootje. Helaas pas hij niet in een beker houder in mijn auto. Er komt uit de Revolve beter geluid dan uit mijn audio systeem van mijn auto.

Pluspunten

• Geluid
  • Stevig
  • Waterbestendig

Minpunten

• Beter dan mijn audio systeem van mijn auto

Michiel 26-04-2017

Gewoon een mooie speaker met goed geluid.

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Natuurlijk heeft Bose kwaliteitsproducten, maar wederom weer zeer positief verrast door de kwaliteit en doordachtheid van dit product. Het idee van 360 graden geluid sprak mij erg aan, vaak als je rondloopt dan klinkt het geluid van een speaker niet overal even goed. Dus vandaar de keuze voor deze speaker. Mijn verwachtingen werden meer dan waargemaakt, het geluid is ook werkelijk 360 graden goed. De speaker staat heel vaak op tafel in het midden bij wat voor gelegenheid dan ook. Het geluid is altijd mooi vol van klank bij welk volume dan ook. Door zijn design is de speaker ook nog eens mooi om gewoon neer te zetten. Hij staat wanneer ik de speaker niet gebruik vooraan in de kast zo mooi staat het overal.
De accuduur is ook gewoonweg goed, ik heb daar nog geen last van ondervonden dat ik de accu snel leeg vond gaan.
Al met al zou ik iedereen de speaker aanbevelen wegens het mooie 360 graden geluid, het volle geluid, het gebruiksgemak en het mooie design.

• Mooi vol geluid
  • Goede accuduur

Niels 26-04-2017

Top speaker

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Na uitvoerig onderzoek op internet, besloten om deze Bose speaker aan te schaffen. Sinds enkele weken in huis en zeer blij met mij keuze! Hij synchroniseert heel gemakkelijk met verschillende apparaten, zoals de telefoon of tablet, en hij linkt hem automatisch zodra de speaker aan word gezet. Ik ben heel tevreden over het geluid wat deze kleine speaker produceert! Volume is gemakkelijk aan te passen op de speaker of via de telefoon.

Doordat de speaker klein van formaat is, neem ik hem makkelijk meenemen naar mijn werk of buiten in de tuin. Afstand tot ontvangst is minimaal 10 meter en ontvangst is nog steeds haarscherp. Ik luister minimaal 4 uur naar muziek via de speaker en de accu gaat bij mij ruim een week mee, afhankelijk hoe goed de muziek is en hoe hard het geluid dan staat.

Kortom: ik beveel deze speaker iedereen aan! Klein, compact, fantastisch geluid en betaalbaar!

Pluspunten

• Haarscherp geluid
  • Lange accuduur
  • Redelijk klein, gemakkelijk mee te nemen

Joor 26-04-2017

Bose, altijd goed geluid.

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Ik ben dol op geluid, en vaak al helemaal op geluid van Bose. De verwachtingen waren daarom ook hoog. Wij gebruiken de speaker voornamelijk op werk, het hele kantoor geniet er van zowel overdag als tijdens de borrel savonds. Wel merk je dat als je de box hard wilt zetten dat je moet inleveren op kwaliteit.

Hij synchroniseert erg gemakkelijk met je iphone of macbook, laad snel op en gaat best lang mee. Daarnaast ziet de box er stijlvol uit, je kan hem overal neerzetten. Het is wel zo dat de verbinding soms verkreekt zonder duidelijke reden.. jammer.

Ik zou het product aanraden aan mijn vrienden.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Compact

Bram126 26-04-2017

Connected

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

De speaker is klein, en goed mee te nemen. Hij blijft goed staan door een zware voet. Ik neem hem nu al twee weken elke dag mee, en heb hem pas 3 keer op hoeven laden. Elke keer als ik de box aanzet is deze meteen verbonden met mijn devices, erg handig. Er zitten ook extra functies met spraakbesturing, aangezien ik dat niet veel gebruik voegt het niet heel veel toe. Maar wat wel echt heel handig is, is dat je kan bellen via de box dit is het perfecte alternatief voor de luidspreker van de telefoon. Je hoort geen echo. Als je met meerdere devices koppelt dan gaat het niet altijd even soepel, dat is goed op te lossen door hem aan en uit te zetten.

Pluspunten

• Klein
  • Mooi geluid

Minpunten

• Prijs

Hans Peter 25-04-2017

Zeer goed

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Ik had een bepaalde verwachting van dit product en het is zeker niet tegengevallen. Deze speaker is compact maar met een geweldig geluid. Deze 360 graden speaker is echt geweldig vooral bij wat grotere ruimtes. Het geluid is erg helder ook bij hoge volumes blijft het erg mooi klinken de base blijft erg goed te horen. Het design ziet er ook heel erg mooi uit hij is lekker handzaam en niet al te zwaar. De speaker gaat ook vrij lang mee wat natuurlijk erg fijn is. De oplaadtijd van het product is ook niet al te lang. Sommige features die in de speaker zitten is ook erg fijn zoals bij het aanzetten dat de accu hoeveelheid wordt gezegd. De multifunctionele knop is ook er handig en maakt het allemaal net wat gemakkelijker. De aux poort die erin zit is ook handig want je weet maar nooit. De speaker is naar mijn mening zijn geld sowieso wel waar.

Pluspunten

• Geluid
  • accuduur / oplaadtijd

Minpunten

• oplaadstation als accessoire

Ramon 25-04-2017

Mooi design.

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Wat een mooie speaker heeft Bose weer gemaakt. Naast dat deze buiten is te gebruiken omdat hij wel tegen een bui regen kan is de vormgeving tijdloos en past overal tussen. Na een eenvoudige handleiding de gesproken aanwijzingen op NL gezet. Na het pairen met mijn mobiele telefoon via Bluetooth de speaker gebruikt voor muziek albums, playlists en gewoon radio. Wat een onvoorstelbaar mooi geluid komt er uit de speaker. Echt rondom een mooie klank. Met zijn accuduur van 12 uur echt goed inzetbaar voor een gezellig dag buiten. Ook voor binnen een welkome aanvulling. Top speaker met de juiste prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Geluid
  • Accuduur

Minpunten

• Laadstation als accesoire

Nickr 25-04-2017

Mooi design met een geweldig geluid

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Ik heb de Bose Revolve nu 2 week in huis en ik ben zeer tevreden over het product.

Voor een kleine speaker heeft de Bose Revolve zeer veel vermogen en maakt een sterk en mooi geluid. Als je de Bose Revolve binnen op iets van een tafel of kastje hebt staan komt de bas er ook erg mooi uit. De bas maakt een mooi geluid en is erg sterk.

De bose revolve ziet er daarnaast ook erg mooi en modern uit. Alle randjes zijn mooi afgewerkt met een laagje rubber. Dit rubber zorgt er voor dat de Bose Revolve beter bestendig is tegen val of stoot schade. Dit is erg fijn voor een Bluetooth speaker die erg veel te verdragen kan krijgen doordat deze veel verplaats kan worden.

Ik vind het een super box en kan hem zeker aanraden.

Pluspunten

• Helder geluid
  • Sterke bas

E de Boer 24-04-2017

Speaker voor de zomer.

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Al een paar weken heb ik de bose Soundlink Revolve in huis en hij bevalt mij goed. De bluetooth speaker is makkelijk mee te nemen en heeft een mooi geluid. Volume is goed en de tonen zijn goed helder. Vanwege de liggende speaker wordt een 360 geluid geproduceerd. In een ruimte of op de tuintafel is dit erg fijn. De speaker is mooi afgewerkt en heeft een rubberen bovenkant. Hierdoor is hij spatwater dicht. Verder is het design robuust en stijlvol. Net zoals je van Bose gewend bent. De telefoon functie vind ik matig. Maar goed, dit is ook bijzaak. De verbinding met mijn Iphone 5 of Ipad is snel gemaakt en stoort hij niet. De app is simpel en helder. De eerste software update van de soundlink revolve duurde wat lang, ca 45 min. Maar dat kan ook aan de internet verbinding liggen. Al met al ben ik erg ingenomen met de speaker. De accuduur is lekker lang, min 10 uur. Dat belooft van de zomer lekker lang buiten genieten van fijne muziek en een goed glas wijn. EFB

Pluspunten

• accuduur
  • geluid
  • desing

Minpunten

• telefoonfunctie
  • laadstation niet meegeleverd

Nicole 24-04-2017

Lange accuduur en top geluid

Geschreven voor: Bose 739523-2110 zwart

Dit product is beter dan dat ik verwachtte, de speaker heeft een geluid dat erg zuiver is en zelfs met een feestje te horen is in heel de woonkamer. Het is handig mee te nemen naar vrienden en de accu gaat erg lang mee. Heel fijn is dat je te horen krijgt hoe vol de accu nog is als je hem aan zet. "Battery 100%". Als je de speaker connect met bluetooth krijg je te horen wanneer hij gekoppeld is. "Connected to Samsung s7". Mooi design wat past binnen ieder interieur. Ik beveel het product aan!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Bassgeluid

Minpunten

• er blijft stof hangen op de bovenkant