Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 43 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose SoundLink Revolve+ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nicole 28-05-2020

Geweldig muziek vermogen zo een prachtig geluid

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Ik heb hem gekocht en wil er heel graag nog een tweede aankopen zo dat ik ze kan koppelen en nog meer kan gaan genieten. Ik geniet nu al elke dag van het fantastische geluid van de Bose Revolve plus zo een Fantastische aankoop zal ik nooit spijt van krijgen en ik raad Herman iedereen aan. Fun verzekerd .

Pluspunten

• Geluid wauw
  • Verplaatsbaar waar je maar wilt
  • Je kan er ook mee naar buiten in de tuin een bui

Minpunten

• Geen enkel

Eva 26-05-2019

Goede accuduur, fantastisch geluid, mooi formaat

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Was aan het twijfelen tussen de Revolve en de Revolve+. In de winkel stonden deze naast elkaar en van de + was het geluid duidelijk beter.
Als ik de + niet had gehoord, had ik de Revolve gekozen, want het geluid is gewoon erg goed en de prijs was prima, maar na het horen van de + was mijn keuze snel gemaakt. Hij is wel een stuk duurder, maar dat is het zeker waard.

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • Goed formaat
  • Koppelen via Bluetooth is zo gepiept
  • Handige hendel om mee te nemen

Minpunten

• Geen opbergtas/hoes

Yuultje91 10-06-2018

Kristelhelder geluid en fijne bas

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Ik twijfelde tussen de Bose Soundlink Color II en de Bose Soundlink Revolve. Uiteindelijk na het beluisteren wat extra geld betaald voor de Revolve. Wat ben ik er blij mee! In vergelijking met mijn vorige speaker, van een ander merk, is dit een verademing. Een krachtige speaker met een kristelhelder geluid en een diepe bas , zoals ik gewend ben van mijn Bose Soundsport Wireless. De speaker is redelijk aan de zware kant, dus heel portable vind ik m niet, maar daardoor staat het stevig en trilt er niks.

De handleiding is vrij sumier, maar de knopjes op de speaker spreken eigenlijk voor zich. De accuduur gaat lang mee, hoewel iets minder lang dan op de verpakking staat.

Je moet diep in de buidel tasten om de speaker te kopen, maar als je de kwaliteit vergelijkt met andere speakers dan torent voor mij de Bose ver boven de anderen uit en is het het echt waard!

Pluspunten

• Helder geluid
  • Diepe bas
  • Echt 360° kamervullend geluid zoals beloofd
  • In een korte tijd opgeladen

Minpunten

• Aan de zware kant

Jekeljor 29-05-2017

Mooi Design, Geweldig geluid, Goede accuduur

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

De Revolve+ is veel beter dan ik had gehoopt. En als Bose-fan had ik hoge verwachtingen mede door het gebruik van de sounlink, soundtouch en de solo.

Mijn Revolve+ staat in de huiskamer en het maakt werkelijk geen verschil waar je de Revolve+ plaatst; op de kast, onder de tafel, in de hoek of op de vensterbank. Altijd mooi helder en vol geluid. De bassen komen het beste uit als de Revolve+ in een hoek of bij een muur is geplaatst.

Zelfs in de tuin is het geluid geweldig vanuit iedere hoek. Door de makkelijke draagbaarheid is de Revolve+ een echte musthave in huis en ook daar buiten. Van piano muziek, deep house, ouderwetse soul tot zware techno, tot nu toe klinkt het allemaal super.

Met de Bose Connect-app is het werkelijk een genot om te gebruiken.
- Je ziet de status van de batterij van de Revolve+ in je scherm
- Je kunt 'live' switchen tussen gebruikers.
- Iedereen connected via de app kan het volume aanpassen en tracks vooruit of terug. Dus ook als er tracks vanaf een ander apparaat worden afgespeeld.
- De Revolve+ kan worden ingeschakeld via de app. Dus je hoeft heen knoppen in te drukken.
- Updates worden ook via de app geregeld.
- De party-link zal ik over twee weken kunnen proberen. Dan schroeven we ze tevens op een statief dmv het ingebouwde schroefdraad.

De batterijduur is ook uitmuntend. De Revolve+ wordt iedere dag gebruikt en is deze week nog maar 1 keer opgeladen.

De stevigheid is inmiddels ook op de proef gesteld, omdat ik hem van de kast heb laten vallen. Op een kras en een heel lichte deuk na, is er niets aan de hand.

Enige minpunt is dat het geen nut heeft om voluit te gaan met het volume. De vervorming is minimaal, maar de bassen vallen zo goed als weg.

Geld dubbel en dwars waard.
Als over twee weken blijkt dat de party-modus (twee tegelijk) ook geniaal lijkt, overweeg ik zeker om een tweede aan te schaffen.

Dus conclusie;
Bij twijfel, gewoon kopen.
Krijg je geen spijt van.

Pluspunten

• Geluid
  • Draagbaarheid

Minpunten

• Niet gemaakt voor voluit volume

Lennert81 26-05-2017

Goede compacte degelijke speaker

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Ik heb voor de Bose Evolve Plus gekozen vanwege het compacte formaat, maar toch aardig geluid. Vooraf verwachtte ik een degelijke speaker die eenvoudig in gebruik is en makkelijk mee te nemen is. Na het uitpakken van de nette verpakking heb ik de speaker gelijk opgeladen met de meegeleverde adapter. Wat mij opviel is dat de speaker niet met mijn snel lader van de telefoon wilde opladen. Het aansluiten van je apparaten is super simpel en overzichtelijk gemaakt met de Bose app. Ik had de eerste keer bij het gebruik van de speaker deze op tafel staan en vond de lage tonen tegen vallen, midden en hoge tonen zijn wel goed. Als je de speaker dichterbij een muur of raam zet bv 10 cm er van af geeft Bose Evolve plus veel beter het laag weer. Het design is super en het apparaat zit stevig in elkaar. Wat ik ook handig vind is dat je er 2 apparaten tegelijk aan kan koppen en met de linker bluetooth knop makkelijk kan wisselen. Jammer dat de speaker niet via usb-c van stroom kan worden voorzien. Al met al ben ik zeker tevreden en zou de speaker aan iedereen aanraden!

Pluspunten

• Geluid
  • Formaat
  • Handvat

Minpunten

• geen usb-c

nalberts 03-05-2017

Geweldig geluid uit deze draagbare krachtpatser!

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Ik heb de BOSE SoundLink Resolve+ nu een aantal weken in het bezit, en wat een geweldige draadloze Speaker is het.

De doos uitpakken is bij BOSE altijd een feest, strak en eenvoudig, maar erg mooi.
Installatie ging erg makkelijk, en de speaker was al snel met de telefoon verbonden.
Heerlijk muziek streamen de hele dag. En de hele dag is het zeker, want de batterij houd het ook nog eens erg lang vol.
Hele dagen genieten mijn collega's nu van mijn muziek.
Ik gebruik hem het meest in combinatie met Spotify online radio op mijn telefoon, of laptop.
Het geluid, is zoals ik gewend ben van BOSE, erg goed. Lekkere Bass en een heerlijk volume.
Het volume is makkelijk aan te passen op het apparaat zelf of via de telefoon, als deze wat verder weg staat.
Ook wanneer je het geluid wat harder zet klinkt het erg goed.

Wat er ook op zit is een soort headset functie, ik heb deze echter nog niet gebruikt.

Kortom, een geweldige speaker met een lange accu duur, die heel goed klinkt.

• eenvoud

Minpunten

• prijs

Lucas M 02-05-2017

Revolving awesomeness

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Ik heb de Bose speaker nu zo'n drie weken in bezit. Ik was eerst twijfelachtig, maar ik ben helemaal verkocht.

Ik wilde een speaker met veel volume, maar die lekker draagbaar is. Kwaliteit heb ik hoog in het vaandel, en Bose voldoet daaraan. Ik verwachtte natuurlijk goeie lage tonen. De tonen zijn echt bizar. Het klinkt nóg veel harder dan dat ik verwachtte. Daarnaast is de speaker ook mooi vormgegeven, rond, om echt 360 geluid te geven.

Verbinden heb ik altijd super snel gedaan, kwestie van aanzetten. Je kunt overigens ook met een tweede persoon verbinden, dat is erg handig. Daarnaast kun je het met een app ook makkelijk bijhouden.

Iets minder zijn de hoge tonen echter, die vallen wat weg bij de rest. Maar daar tegenover staat dat dit voor het gemiddelde evenementje met familie/vrienden, dit speakertje alles is wat je nodig hebt. Wat een geluid en volume!

Ik zou hem zeker aanraden.

Pluspunten

• Accuduur
  • Volume
  • Bas tonen

Minpunten

• Hoge tonen

Ludes95 01-05-2017

Niet heel klein maar toch heel fijn!

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Wat een top speaker is dit zeg! De box is van alle markten thuis, rustig op een brakke zondag de kamer vullen met chille muziek maar ook zeker de zaterdag avond daarvoor jou en je vrienden vermaken door je favoriete nummers af te spelen.

Ook buiten heeft hij zijn dienst bewezen, in het vondelpark kwam hij prima tot zijn recht en deed hij zeker niet onder voor de 10 andere speakers die er aan stonden. Dat er 2 apparaten tegelijk aan de box gekoppeld kunnen worden is ook zeer handig, perfect voor als een vriend je heel graag een nummertje wil laten horen maar je geen zin hebt om jezelf te disconnecten.

Als laatste wil ik heb hebben over de batterij, hier ben ik ook zeer over te spreken. Ik heb zelf een gemiddelde speelduur van ongeveer 8 a 9 uur ondervonden. Heel veel plezier dus en dat met een hele korte oplaadtijd!

Pluspunten

• Krachtig
  • Goede bas
  • Lange batterijduur

SJORS 01-05-2017

Super geluid

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Omdat ik voor mijn werk veel weg ben was ik op zoek naar een speaker die ik makkelijk mee kon nemen, dus niet te zwaar maar wel goede kwaliteit geluid. Uiteindelijk bij deze terecht gekomen en wat een aanwinst is dit! Geluid is super, hij weegt zowat niks, batterij gaat zeker 12 tot 14 uur mee en het koppelen duurt slechts enkele secondes.

Bose heeft zich wel bewezen met deze bluetooth speaker voor mij niks anders!

Pluspunten

• Geluids kwaliteit
  • Batterij duur
  • Makkelijk te koppelen via bluetooth

Toprevieuwer 29-04-2017

Prachtig design, fantastisch geluid!

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Wat een geweldige box! Ik dacht dat je met oordopjes alleen zo'n super geluid kon hebben.. maar dit overtreft al mijn verwachtingen! Het boxje heeft een super strak en modern design en heeft een handig handvat om overal mee naar toe te nemen. Bijvoorbeeld muziek luisteren in de keuken, in de badkamer, tijdens de bbq in de zomer, op het strand.. Hij is ook makkelijk bestuurbaar; je kan zelfs 2 telefoons te gelijk gekoppeld hebben.. en met de 'zoek' knop start je zo muziek via bijv Spotify, een app met je favoriete radio station (zonder dat je telefoon in de buurt is), ideaal! Als je gebeld wordt ´zegt´ de box dit zelfs, geweldig! Zo mis je dus niks! Hij heeft een paar knopjes, en daardoor makkelijk bestuurbaar; perfect voor iedereen! Je moet er alleen even wat geld voor neer tellen.. maar het is zeker je geld waard! Een absolute aanrader!

Pluspunten

• Superrrrrrr geluid

Minpunten

• Er zit wel een prijskaartje aan

Alfons Brink 29-04-2017

Helder geluid van overal in de ruimte

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Bij het uitpakken van de Bose Revolve+ valt direct op dat het design nieuw is en dat de kegelvormige speaker rondom op dezelfde wijze te beluisteren is.
Er zit geen voor en achterkant aan en dat maakt dit design nieuw in zijn soort.
Ik heb al heel wat bluetooth speaker gehad, maar die moet je eigenlijk altijd aan de zijkant van de ruimte zetten om voor iedereen hetzelfde geluid te creëren. Bij de Revolve+ is dat niet geval. Deze kan je overal in de kamer neerzetten en iedereen hoort dezelfde kwaliteit van het geluid. Het linken met je device gaat overigens heel erg natuurlijk. Zelfs als je nooit eerder een bluetooth speaker gelinkt hebt aan je device zijn de stappen heel logisch. De bedieningsknoppen kun je moeiteloos vinden omdat ze wat verzonken liggen vergeleken met rest van de bovenkant.
Als je eenmaal de volgorde van de knoppen weet, dan kun je iedere knop blindelings bedienen. De multifunctionele knop midden onder werkt net als play knoppen. Bij het afspelen van muziek via Deezer of andere muziekprogramma’s kun je door twee keer achter elkaar de knop in te drukken gemakkelijk naar het volgende nummer gaan. Helaas is er geen knop om terug te gaan zodat je het nummer nog een keer kunt afspelen. De + en – ingedrukt houden werkt het beste om het volume te verhogen of te verlagen. Als je ze slechts 1 keer indrukt merk ik dat het volume nauwelijks omhoog gaat.

Pluspunten

• Strak design
  • Iedereen hoort dezelfde geluidskwaliteit
  • Makkelijk in bediening

Minpunten

• Te lichte bass

Barry 28-04-2017

Veel volume uit een mooi compact design

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Deze in huis gehaald omdat ik op zoek was naar iets om eenvoudig mijn muziek naar te streamen en in verschillende ruimtes te gebruiken. Sleep hem nu constant mee van slaap- naar woon- en badkamer en zelf op het aanrecht. Superhandig met de beugel en door het compacte ontwerp zonder moeite te verplaatsen. Koppelen is echt verbluffend snel, kwestie van drie seconden, automatisch na het indrukken van één enkele knop op het apparaat. Precies zoals ik al gewend was van mijn Bose koptelefoon. En ook de geluidskwaliteit is Bose, superhelder en zeer luid, vooral gezien het formaat van deze speaker. Enige minpunt van het geluid is de beperkte bas in vergelijking met producten van dezelfde prijs. Afhankelijk van welke muziek je luistert kan dit storend zijn. Verder jammer dat deze alleen spatwaterdicht is en dus niet onder de douche of (met een veilig gevoel) in de boot gebruikt kan worden. Zeker voor deze prijs wil je niet dat deze in het water valt of beschadigd door teveel regen oid. Maargoed dat is een detail want het gebruikersgemak en de geluidskwaliteit en het volume van deze speaker maken het zeker een aanrader.

Pluspunten

• Design past overal
  • Handig verplaatsen
  • Volume

Minpunten

• Bas is minder
  • Niet volledig waterdicht
  • Prijzig

Rob Strik 27-04-2017

Overal geluid zoals ik het wens!

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Ben er nog steeds heel erg blij mee. Accuduur stelt me niet teleur en opladen gaat best snel.
Heb tijdelijk geen autoradio en door deze speaker ben ik nog niet naar iets nieuws wezen kijken ook.
Is niet te groot om mee te nemen en wanneer ik hem aanzet en mijn muziek start word ik weer helemaal blij.
Top ding!

Pluspunten

• Schitterend geluid
  • Prima accuduur
  • Mooie vorm

Minpunten

• Geen koopje...

MaikelV 27-04-2017

Ongelofelijk groots geluid uit zo'n klein formaat

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Hippe en stijlvolle vormgeving, bijzonder ruimtelijk en gebalanceerd geluid!
Het vult echt de kamer met alle details van de muziek, serie of film. Het is zelfs even wennen aan het gehoor! De sterke accu houdt het gelukkig uuuren vol om een barbecue een feestelijk sfeertje te geven of een kleine tot middelgrote kamer te vullen met diepe, volle, rijke klanken. Koppelen is snel en simpel.

Pluspunten

• Ruimtelijk geluid
  • Lange accuduur
  • Goed uitgebalanceerd geluid

Minpunten

• Van leeg naar vol opladen duurt wel lang

sjors 26-04-2017

Waanzinnig

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Ik heb de speaker nu een week of 3 en besef mij steeds meer dat dit echt een geweldig stukje techniek is.
Waar hij vooral in uitblinkt is niet alleen het geluid maar ook de degelijkheid.
Het werkt allemaal zo eenvoudig dat het echt een prima speaker is om overal mee naar toe te nemen.
Aan gezien wij een dochterje hebben van net 5 jaar valt hij weleens om of krijgt de speaker een stootje, je merkt gewoon dat deze speaker daar prima tegen kan.
Wij zijn best vaak buiten te vinden en ook daar doet hij het prima zeker gezien er ook een spatje water op mag komen laat ik hem echt niet alleen thuis staan.
Nu we hem vaker gebruiken valt mij ook heel erg duidelijk op dat de accu van super kwaliteit moet zijn.

Kortom een speaker die wel tegen een stootje kan en er ook nog een prachtig uitziet.

Margot 26-04-2017

Perfecte opvolger van de vorige generatie!

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Ik heb de Soundlink Revolve + van top tot teen mogen testen en wat is het een heerlijk apparaat.
Het design is weer subliem wat ik ook niet anders had verwacht van Bose. De buttons zijn heel mooi weg gewerkt en ze zijn erg makkelijk te bedienen.
Qua volume vult het apparaat een grote ruimte met een heerlijke zware bas waar ik mij steeds over verbaas!
Het connecten via bluetooth werkt goed en de bediening via je telefoon werkt ook prima. De batterij gaat lang mee en het opladen daarvan gaat lekker snel.
Een uitstekend product waarvan het aanschaffen beloont wordt!

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Diepe Bas
  • Vormgeving

Minpunten

• Prijs

koos bertrums 26-04-2017

zeer compleet en zuiver geluid

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

het is een alles wat je verwacht van bose. top geluid , top design en ook nog eens gebruiksvriendelijk. doet alles wat je verwacht van dit product.
een aanrader voor iedereen die zijn huiskamer wilt vullen met muziek tijdens een feestje.
en ook voor alle andere momenten. gewoon super.

Pluspunten

• compact met veel vermogen
  • zeer gebruiksvriendelijk
  • mooi design

Minpunten

• prijs

Bose Soundlink Revolve Zwart 26-04-2017

Eyecatcher

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Opgegroeid met Bose en wat een nieuwe prachtige en compacte box hebben ze weer gefabriceerd. Wat je ook van Bose kan verwachten is met dit product ook weer gelukt. Het geluid is perfect en voor zowel binnen als buiten te gebruiken. De vorm is een echte Eyecatcher. Gemakkelijk in gebruik en te bedienen. Fijn dat je deze box overal mee naar toe kan nemen zelfs mee op vakantie. Klein maar een prachtig en helder geluid.

Patrick Flemming 26-04-2017

Geweldig geluid

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Het product is echt perfect. Het geluid is heel erg mooi, zodra de box aangaat ontspan ik helemaal door de mooie klanken. Via de app is het product overal makkelijk aan te zetten. Iedereen in mijn omgeving wilt er ook een aanschraven.

Pluspunten

• Geluid
  • App
  • Batterijduur

Dalverian 26-04-2017

Goed geluid in een mooi jasje

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

een mooi geluid in een leuk jasje.
Deze speaker is handig om mee te nemen. Met een uitstekende accuduur en geweldig geluid is het echt het centerpunt van je feestje. Of je nu naar het strand gaat, of op de boot, picnick aan de waterkant of gezellig in de achtertuin. Dit apparaat heeft een vol, diep en luidruchtige geluidsweergave.
Het apparaat voelt degelijk aan, en heeft een goede featureset.
Bluetooth koppelen werkt snel en vlekkeloos.
De app is een goede toevoeging.
Het kunnen stereo spelen via een 2e speaker is een geweldige mogelijkheid (maar om er nu 2 te kopen, met deze prijs.......)
Aansluiten kan via Jack, Usb en bluetooth.
De mogelijkheid om deze op een statief te zetten is ook erg goed gevonden. Zo kan ik deze in het midden van de kamer zetten om een echt kamervullend 360 graden geluid te hebben.

Goed gedaan bose! Nu de prijs nog laten zakken.

Pluspunten

• design
  • accu
  • aansluitmogelijkheden
  • materiaalkeuze
  • geluidskwaliteit

Minpunten

• prijs

Juul-w 26-04-2017

Beest van een luetooth speaker

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Sinds een aantal jaar koop ik mijn audio producten van Bose omdat deze naar mijn mening de beste prijs/kwaliteit verhouding hebben.

Zoals ik van Bose gewend ben werd ook dit 'luxe product' in en mooie solide verpakking geleverd. Vervolgens even opladen en testen maar!
Wat een krachtpatser deze speaker! Deze speaker mag dan wel wat aan de prijzige kant zijn, maar hij is het zeker waard. Geluid hard of zacht alles wordt kraakhelder afgespeeld met een uitstekende bass.

Een ander groot pluspunt van deze speaker (vergeleken met mijn eerdere ervaring met ietwat goedkopere speakers) is de beniening.
Het koppelen via bleutooth gaat super snel en eenvoudig. Via een handige app kan je maximaal twee toestellen regristreren waarmee de speaker
binnen een seconde verbinding maakt wanneer de speaker en/of bluetooth op bijv. telefoon aangezet wordt. Ook ideaal is dat je je telefoon niet
nodig hebt om in je muziek te bladeren aangezien dit via de functieknop kan, of via de spraakbesturing die via je telefoon gaat.
Vervolgens geeft de speaker ook gesproken feedback, bijvoorbeeld bij het opstarten wordt er gezegd op hoeveel procent de accu zit en met welk apparaat het verbonden is.
Via de app kun je deze fuctie overigens ook uitzetten.

Al met al kan ik zeggen dat het een hele gave speaker is met een geweldig uiterlijk, gebruiksgemak en niet te vergeten een beestachtig goed geluid.

Raymond010 25-04-2017

Perfect geluid , compacte box

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Deze box is alles wat je van een muziekbox verwacht voor deze prijs . Hij is compact , mooi en het geluid is subliem. Je kan hem makkelijk verbinden met je apparaten en daarnaast weegt tie ook haast niks . Dus ook lekker makkelijk om mee op pad te nemen naar de voetbalclub of het strand . Denk dat er ok het moment geen betere zijn ook al verwacht je dat ook van een box in deze prijsklasse .

Pluspunten

• Geluid
  • Formaat

Minpunten

• Prijs

Luca69 25-04-2017

Zeker een aanrader!!

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Heb de Bose Soundlink Revolve nu een paar weken, super mooie en handige speaker.
de 360c sound is echt fijn, waar je hem ook neerzet het geluid is overal goed te horen, beschikt over een goed bas en erg gebruiksvriendelijk, de speaker geeft aan hoeveel je accu is opgeladen middels een stem en zo ook als je gebeld word. De accu gaat erg lang mee erg handig als je ver van huis bent bijvoorbeeld. een echte Aanrader!!

Pluspunten

• Accu
  • Voice control
  • Bas

Esther de Buck 25-04-2017

Superhandzaam en lange accuduur

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

Ik ben super tevreden over de Bose Soundink. Bose maakt waar wat is beloofd.
Het geluid is fantastisch (mijn buren waarschijnlijk minder blij). Makkelijk in gebruik en superlange accuduur. Fantastisch bereik, en heel mooi design. Mag er nog wel 1 halen, ik heb nu steeds strijd met mijn zoon over wie hem mag gebruiken. Hij is ook superblij met deze box

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksgemak
  • Handzaam

Minpunten

• Oplader

Saarsdv 24-04-2017

Compact, licht, maar krachtig geluid

Geschreven voor: Bose SoundLink Revolve+

De Bose soundlink revolve heb ik nu twee weken en gebruik het iedere dag. Het is super makkelijk aan te sluiten. Stekker in het stopcontact, Bluetooth aan en je kan direct vanaf je telefoon of via spotify muziek luisteren. Door het draaghensel gebruik ik het in alle kamers. Fijn ook: je kan er zelfs mee naar muziek luisteren in de badkamer.

Super geluid met een fijne bass. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Gemakkelijk te gebruiken
  • Goed geluid
  • Licht en makkelijk te verplaatsen
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Vormgeving vind ik iets minder