Sony SRS-XB20 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-XB20 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Bert 13-08-2018

Prima geluidsweergave, eenvoudig ingebruik te nemen

Geschreven voor: Sony SRS-XB20 zwart

Mooi design en scherpe prijs. Zeer eenvoudig in gebruik te nemen en te koppelen met andere apparaten

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Fraai uiterlijk
  • Prima geluidsweergave

Aad 16-06-2017

SONY SRS-XB200

Geschreven voor: Sony SRS-XB20 zwart

Ik heb de Sony SRS -XB200 gekocht voor op de camping en kan hem iedereen aanraden voor zijn mogelijk heden.

Jochem 12-06-2017

Prima speaker met veel leuke functies

Geschreven voor: Sony SRS-XB20 zwart

Door het mooie weer ga je natuurlijk veel buiten zitten en heb je graag wat leuke muziek op je terras, dit was voor mij de reden om eens op zoek te gaan naar een leuke nieuwe draadloze speaker die ook tegen wat water kan. Omdat ik zelf niet zozeer kon kiezen heb ik maar liefst 2 speakers van Sony gekocht die je overigens ook met elkaar kan koppelen voor extra veel geluid.

Waarom ik niet voor 2 dezelfde ben gegaan is meer omdat ik soms een wat kleine speaker, zoals de XB20, wat praktischer vind om mee te nemen en dan is de grotere XB30 toch wat handiger om gewoon thuis te houden omdat deze meer ruimte in je tas inneemt.

Als je zo naar de speaker kijkt zie je toch een redelijk kleine speaker en dan zou je er maar weinig van verwachten. Toch was ik erg verrast toen ik hem eenmaal aanzette en hij toch nog behoorlijk hard kon! Ook viel mij gelijk op dat er een soort verlichtte rand rond de speaker zit die met de muziek mee knippert, dit gaat erg leuk samen met de Extra Bass functie die de lage tonen wat meer benadrukt en het maakt een goede indruk. Verder is de buitenkant van de speaker van een stevig materiaal gemaakt dat niet snel krassen zal tonen en zitten de knoppen op handige plekken. Wel is het zo dat je de volume op ongeveer 50 niveaus kan afstellen waardoor je heel vaak op de + knop moet drukken als je de muziek harder wilt, ingedrukt houden gaat niet sneller hierbij.

Ik moet toch zeggen dat ik ondanks zijn kleine formaat toch erg tevreden ben met deze speaker en ik hoop dat ik hem nog lang kan gebruiken.

Pluspunten

• Ondanks zijn kleine formaat klinkt hij erg goed
  • Onderling verbinden van Speakers van Sony
  • Goedkope speaker

Minpunten

• Volumeknop heeft te veel standen

Slallon 11-06-2017

Een must have!

Geschreven voor: Sony SRS-XB20 zwart

Wat een geweldige box! Ons gezin houdt van muziek luisteren, en hebben dan ook regelmatig gezellige avonden met familie en vrienden waar volop muziek wordt gedraaid. Sinds we deze box hebben is het nog makkelijker. We kunnen hem overal mee naar toe nemen. Thuis, in de tuin, naar het strand, bij vrienden en familie. Je hebt altijd goede kwaliteit muziek bij je. Hij is makkelijk te koppelen aan je telefoon/tablet, en je hebt echt zuiver geluid! Heb is door de mooie rode kleur een leuke box om te zien, en je hebt er zelfs lichtjes op die het nog wat leuker maken om naar te kijken. De batterij gaat lang mee. Ik heb hem nog niet hoeven op te laden, en hij is toch al aardig gebruikt. Als je er van houdt om overal lekker muziek te draaien, dan is dit echt een aanrader. En voor deze prijs is het zeker te doen! Een must have!!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk in gebruik
  • Batterij gaat lang mee
  • Leuk om te zien

Lindy 10-06-2017

Zeker een aanrader qua geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XB20 zwart

Ik stond er versteld van wat voor een geluid er uit deze box kwam. Zeer makkelijk te connecten met je i pad of telefoon, geen probleem. De extra verlichting had er niet op gehoeven maar is leuk!

Pluspunten

• Makkelijke bluetooth connectie
  • Goed geluid