KEF LS50 Wireless Speaker Wit (LS50W) wit, koper

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de KEF LS50 Wireless Speaker Wit (LS50W) wit, koper op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RL70 12-05-2017

Waanzinnig geluid

Gister binnen gehad (gekocht bij Stassen), kleur wit met koperen speaker, vind ik persoonlijk erg mooi...maar dat terzijde, belangrijkste het geluid, kan t in 1 woord omschrijven, waanzinnig en dat gewoon meteen uit de doos, (hele gezin stond versteld toen ze de KEFs hoorden) moeten dus nog inspelen (begrijp uit de diverse reviews dat het minimaal 50 uur is), het is echt niet te geloven wat er een fijn geluid uit deze 2 monitoren komt. mooi compleet geluid, van hoog tot laag , diverse reviews gelezen waarin wordt aangegeven dat voor bas toch een sub nodig zou zijn. Ik zou niet weten waarom, de bas is mooi strak en diep als daarom wordt gevraagd, draai veel latin/reggaeton en dance met veel bas in de nummers, je voelt de bank gewoon trillen. Kamer van 45 vierkante meter, bank op bijna 4 meter van de speakers. T is gewoon genieten.
Het grote minpunt is zoals iedereen ook aangeeft, de app. Hoop dat men gauw Deezer, Spotify ed gaat integreren. Daarnaast zou het ook handig zijn als je in de app kunt zien welke source je selecteert.
En door de mindere app is het geen 10.
Overigens, ik heb ze staan op ZAOR Croce 36 stands (hout/mdf). Deze hebben een lekker grote topplaat (30 bij 30), itt alle andere metalen stands die ik heb bekeken.

Pluspunten

• geluid
  • wifi en bluetooth

Minpunten

• app

Nick 08-02-2017

Totale high end stereo oplossing

Wow wat een geluid. En dan zijn ze nog niet eens helemaal ingespeeld. Op dit moment aangesloten op een Sonos Connect met Spotify en Tidal. Mooi coherent geluid waarbij alle instrumenten los te onderscheiden zijn. Genoeg bass, een subwoofer is niet nodig in kamers van ca 40m2. Puntjes van kritiek: Bijbehorende kef app werkt nog niet goed, heeft een update nodig. Muziek over wifi (ziggo horizon) streamen gaat matig. Mp3's lukken wel maar highres muziek niet. Daarom met cat5 aangesloten en dat werkt prima.
Naar ik heb vernomen brengt de aanstaande KEF software update Spotify Connect direct op de speakers, waardoor je geen losse streamer meer nodig hebt. Overigens hoor je op deze speakers duidelijk verschil tussen een nummer op spotify en een nummer in CD kwaliteit. Ik ben er super blij mee. Een heel compact systeem met top geluid.

Pluspunten

• Mooie Sound, high end.
  • Voldoende Bass
  • Veel aansluit mogelijkheden, ook een analoge.
  • Veel instellingen om EQ te tweaken
  • Mogelijkheid om een platenspeler aan te sluiten

Minpunten

• Kef App heeft een update nodig.
  • Weinig uitleg en support bij instellingen