Heos 1 HS2 Duopack wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Heos 1 HS2 Duopack wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

marja 28-11-2017

mooi vol geluid

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Heos 1 duo, mooi vol geluid in huis. Mensen kijken rond waar het mooie geluid toch vandaan moet komen.

Pluspunten

• niet te opvallend
  • past in elk kamer
  • gemakkelijk te bedienen

Loes 26-11-2017

Kwaliteit!

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Ik heb 2 van deze speakers nu een half jaar in huis.
In mijn familie zijn ze heel enthousiast over Sonos. Ik vond het geluid ook altijd goed klinken. Totdat ik in de winkel deze speakers van Heos tegenkwam. Na veel vergelijken en luisteren was de keuze snel gemaakt. Wat een goed geluid. Kwalitatief beter dan sonos.
Het installeren was een eitje. Na een paar minuten kon ik al genieten van het mooie geluid bij mij in huis. We hebben in een hifi winkel ook de andere speakers van Heos mogen bewonderen...die staan nog zeker op onze verlanglijst. Maar voor nu zijn we met deze twee al ontzettend blij.
De app werkt ook heel eenvoudig.
Kortom een top product. Ik zeg niet twijfelen, meteen doen!!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Eenvoudig bedienen

Laurens 26-11-2017

Multifunctionele wifi-speaker!!

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack wit

Na veel twijfel en vergelijken van soortgelijke speakers heb ik recent de HEOS 1 HS2 aangeschaft. Aangezien er aardig wat van dit soort speakers op de markt zijn en over het algemeen de kwaliteit en sound niet ver uit elkaar liggen ben ik blij dat ik uiteindelijk voor de Heos 1 van Denon ben gegaan. De Heos 1 bied in alle opzichten net even wat meer als zijn soortgenoten zoals bijvoorbeeld de Sonos 1, Yamaha WX-010, Bose Soundtouch 10, Samsung R1. De Heos 1 is eenvoudig te bedienen via de gratis app, maar waar het natuurlijk om draait is dat de kleinste speaker van de Heos familie gewoon erg goed klinkt! De twee speakers hebben in onze woonkeuken de bestaande speakers (twee keer wharfdale speakers, harman kardon versterker en een actieve JBL subwoofer) vervangen en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van het geluid van de twee kleine speakertjes. Na een paar minuten bezig te zijn geweest om de boel te installeren klinkt het muziek van spotify in onze keuken (via de app heb toegang tot verschillende muziek diensten zoals Spotify, Tidal, Soundcloud, Tunein, Deezer, Napster en Moodmix.) Het geluid klinkt vol en de bas is ruim voldoende, wat je overigens lang niet van alle concurrenten kan zeggen. Ook wanneer ik het volume wat hoger zet blijft het geluidskwaliteit goed.
Je kan de twee speakers in de Heos app op stereo modus zetten of gebruiken als twee losse speakers, die je als "groep" kunt gebruiken of met elk hun eigen muziek. Gezien de opstelling van de twee speakers in onze keuken heb ik niet gekozen voor de stereo functie maar heb ik ze wel samen spelend in een groep. De twee speakers werken echt perfect samen. Mocht je besluiten ze toch apart te gebruiken is dat geen enkel probleem, al helemaal niet doordat je er een losse accu-kit bij kunt kopen waardoor ze overal, zowel binnen als buiten (ze zijn vochtbestendig, dus ook in de badkamer) te gebruiken zijn. De speakers zijn ook te koppelen via bleutooth, USB- aansluiting of de aux ingang achterop de speaker. Nog een fijne bijkomstigheid is dat je voor de volume regeling niet gebonden bent aan de app, maar dit ook bovenop de speaker zelf kunt regelen middels de volume knoppen.
Al met al vind ik de Heos 1 een multifunctionele WiFi-speaker met een erg fijn geluid. De kans is daarom ook erg groot dat er binnen afzienbare tijd meer van de Heos familie bij ons in huis komt!

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Erg fijn geluid
  • Heos app

Edwin Schoonbeek 26-11-2017

The perfect twins!

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Ik heb deze tweeling enkele maanden in gebruik. In het begin was het nog heel even wennen aan elkaar na de apotie. Maar nu maanden verder kunnen we niet meer zonder elkaar. Er gaat geen dag voorbij dat deze tweeling geen muziek maakt. Sommige tweelingen maken nogal wat lawaai maar deze twee maken je dag echt elke dag weer goed. We zullen nog lang samen blijven ze gaan nooit meer de deur uit. We zijn nu een gelukkig gezin.

Pluspunten

• weinig ruimte
  • Bluetooth en WiFi
  • zowel in zwart als wit verkrijgbaar
  • een goeie accu verkrijgbaar

Minpunten

• geen

Marcella 25-11-2017

Niets is beter dan Heos

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Na de aanschaf van een soundbar, woofer en een Heos 5 werd het tijd voor deze draadloze speakers! Top producten! Ze zijn klein, compact, makkelijk te verplaatsen en draadloos met de batterij die je er eenvoudig onder klikt! Ideaal wanneer je tijdelijk een box ergens neer wil zetten zonder kabels en snoeren. Ziet er dus stijlvol uit. Het geluid dat er uit komt is prachtig. Na wat instellingen is het geluid zoals je het zelf wil horen! Het systeem werkt tevens ook erg goed!
Mijn favoriet, echt een aanrader!

Pluspunten

• Draadloos
  • Compact
  • Goed geluid
  • Stijlvol

Hein 25-11-2017

Fijn compacte speakers overal te gebruiken goed geluid.

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Geweldig fijne speakers die ik iedere dag heb aan staan in samenwerking met spotyfy.
Dus de gehele dag mijn favoriete muziek overal in huis, op vakantie neem ik ze gewoon mee in de caravan geweldig product, raad ik iedereen aan.

Pluspunten

• compact
  • overal te gebruiken, op vakantie, in de tuin

Minpunten

• geen
  • geen

Tom 25-11-2017

Betrouwbaar, multifunctioneel en top geluid!

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Ik denk ondertussen een klein jaar geleden deze set van twee aangeschaft voor de huiskamer en de keuken. Enige twijfel destijds, want dergelijke speakers zijn gewoon niet goedkoop. Echter is de aanschafprijs ook echt mijn enige minpunt. Het digitale geluid klinkt super (ondanks de beperkte afmetingen van de speaker) en de keuze is reuze qua afspeelmogelijkheden. Aan de app moest ik even wennen; voor simpel aan/uit of harder/zachter gebruik ik ook nog regelmatig de toetsen bovenop de speakers.

Pluspunten

• Betrouwbaarheid
  • Multifunctioneel
  • Compact
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Prijs

Ert68 25-11-2017

Zeer goed geluid

De heos 1 heeft een zeer goed geluid wat bij maximaal volume niet vervormd
Ik heb juist voor de heos 1 gekozen omdat hij ook via Bluetooth kan afspelen en dit vooral op vakantie van toepassing is

Pluspunten

• Bluetooth
  • Evt draagbaar met batterypack

Rick 24-11-2017

Muziek in alle kamers

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Jaar geleden de keuze gemaakt voor HEOS in mijn huis en gebruik de boxen elke dag. Bediening is heel makkelijk en vanuit de app kan je verschillende muziek bronnen gebruiken. Het mooie van de HEOS producten is dat je ze kan koppelen en uitbreiden. Zo heb ik de HEOS1 Duo pack ingesteld als box links en rechts. Ik raad HEOS echt aan als alternatief voor SONOS, persoonlijk vindt ik de geluidskwaliteit beter.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Mooi vormgegeven
  • Verschillende muziekbronnen
  • Makkelijk te koppelen met andere HEOS apparaten

Minpunten

• Zit geen uitschakelaar op de HEOS
  • Kan niet koppelen aan de TV

Joris 24-11-2017

Fijn apparaat!!

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Heos heeft het prima voor elkaar. Geluid, zoals van Denon gewend. En met de app heel goed in te stellen. Vaak gebruikte functies zijn makkelijk te vinden, terwijl je ook diepere instellingen op bijvoorbeeld netwerk kunt tweaken. Groot voordeel vind ik de integratie met Spotify en bediening vanuit de Spotify app. Met accupack is de speaker ook mee te nemen.
Ik ondervind geen nadeel van de oplossing dat heos het wifi netwerk gebruikt in plaats van een eigen draadloos netwerk, zoals bv Sonos. Wel is Wifi-Ontvangst op grote afstand van de router gevoelig.

Pluspunten

• Geluidkwaliteit
  • Integratie met Spotify

Minpunten

• Wifi ontvangst op grote afstand van router

Leo 24-11-2017

Heos1 super

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Heos 1 duo pack is echt helemaal te gek, wat een geluid zeg echt niet te geloven.
Ook de bediening is simpel.
Disign is ook top valt niet op.

Pluspunten

• Geluid
  • Disign

Minpunten

• Weet ik op dit moment nog niet te zeggen

Huib 24-11-2017

Eenvoudig topgeluid

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Na aanschaf van de Heos1 versie 1 gelijk verrast door de geluidskwaliteit en de makkelijke bediening. Er gelijk een accu bij meegenomen waardoor we overal genieten van muziek, tuin, garage en tijdens feestjes buiten. Een set versie 2 erbij gekocht en uigebreid in woonkamer en bovenverdieping. Door de handige app erg makkelijk ieder zijn eigen muziek en eigen volume. De app werkt, na wat updates, nu vlekkeloos. 3 x Heos 1 in 2 verschillende wifi gebieden werken vlekkeloos. Een combi van zwart en wit is in ons huis perfect gebleken. Een wit rooster op een witte behuizing zou nog een extra toevoeging zijn in de woonkamer. Het streamen werkt vlekkeloos op wifi en BT. Het wisselen van mobiel naar tablet voor de bediening werkt ook vlekkeloos. Samen bedienen is daardoor totaal geen probleem. Voor ons een top aankoop en de accu als extra feature is onmisbaar!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Geluid
  • Wifi + Bluetooth
  • Gebruik app
  • In sets afzonderlijk te gebruiken

Minpunten

• Geen wit frontje
  • Geen airplay

Marjon Hovens 24-11-2017

Een énorm helder goed geluid!

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Ik wilde ontzettend graag een dik jaar geleden de Sonos. Een design goed apparaat! Wát ben ik blij dat ik een goede verkoper had die me het verschil liet horen tussen Heos en Sonos. Een veel helderder en mooier geluid! Een veel verder bereik.
Ook het feit dat je hem mee kunt nemen in een natte ruimte is prettig, voornamelijk als je jonge kinderen hebt.
Ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Helder geluid
  • Hoog bereik
  • Makkelijk te bedienen
  • Je kunt hem makkelijk meenemen.
  • Ook goed onder de douche

Minpunten

• Design is iets minder dan Sonos

Avn 24-11-2017

Heos 1 Klein maar krachtig

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

De Heos 1 .....fantastische vormgeving .. en dat er zo een krachtig geluid komt uit zo een kleine speaker..... ik heb er nu 2 en het lijk wel een discotheek in mijn huiskamer.... De prijs kwaliteit is super .... Echt een aanrader......

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving
  • Afstemming app

Nijboer 24-11-2017

mooie vormgeving, goed geluid en bediening gemak

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Goede speakers die in beide opstellingen mono en stereo goed klinken.
de speaker produceert een warm geluid. installeren spreekt voor zich met de app die
te downloaden is in de app store. ook bij hoge volume weinig vervorming. een mooie feature is de optie om de speaker uit te breiden met een accupack hierdoor is deze speaker ook makkelijk buiten te gebruiken zonder bedrading.

apanken 24-11-2017

Heerlijk dezelfde muziek door het hele huis

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Via een testsite heb ik deze set mogen proberen. Vanaf het eerste moment was ik meteen verkocht. Hiermee kun je je eigen favoriete muziek beluisteren.
Je kunt radiozenders (via internet m.b.v. TuneIn) beluisteren, of je eigen muziek van je gsm, of een ander extern apparaat.
Het allermooiste is wel dat je de boxen kunt groeperen, zodat via de hele groep dezelfde muziek te horen is door het hele huis!!
Inmiddels heb ik 5 van deze boxen in huis staan; 2 in de woonkamer (in stereo gekoppeld), 1 in de keuken, 1 in de PC-ruimte en 1 in de serre.
Als ik ga douchen neem ik er ook altijd een mee naar de badkamer. Dit is geen probleem, omdat ik ook een accupack heb gekocht en deze daar dan op aansluit.
Kortom, ik ben er heel blij mee!!!

Pluspunten

• Dezelfde geluidsbron op alle speakers
  • Verschillende muziekbronnen op alle speakers
  • WiFi aansluiting
  • Ethernet aansluiting
  • Prima geludiskwaliteit

Danielle 24-11-2017

Mooi design, helder geluid en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Ik was op zoek naar een compacte speaker met helder geluid. Na wikken en wegen kwam ik uit op deze boxen. Het geluid is helder met een mooi bassgeluid; ook dit kan je allemaal naar wens aanpassen. Ikzelf houd van een goed bassgeluid, echter maak ik de buren daar niet zo blij mee. De boxen kan je aan elkaar koppelen, waardoor het geluid zich door de twee boxen 'verspreid'. Ik ben er dan ook heel blij mee en heb al menig feestpubliek kunnen bereiken met deze fantastische en betaalbare boxen.

Pluspunten

• helder geluid
  • mooi design
  • bass
  • makkelijk te koppelen met apps
  • spotify premium functie

Minpunten

• soms ziet mijn telefoon de boxen

StefW 24-11-2017

Veelzijdigheid pursang

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Sinds een jaar heb ik deze set en de veelzijdigheid van de HEOS 1 HS2 is buitengewoon. Doordat ze echt draadloos zijn, kunnen de peakers overal worden gebruikt. Natuurlijk kan je ze ook bedraad gebruiken ;-). In de zomermaanden staan ze los op de veranda zodat we heerlijk kunnen genieten van een zwoele zomeravond met een mooi wijntje of een lekker fris biertje met heerlijke relax muziek die helder en mooi vol van de speakers klinkt. Of in de winter, lekker warm bij de kachel en de kerstboom genieten van mooie kerst klassiekers. Het gebruikersgemak middels de app is top, je kan ze overal bedienen. Ook beschikt de app over koppelingen met de meeste streamingsdiensten zodat je overal thuis of in de tuin heerlijke kunt genieten net naar gelang je stemming!!!
Daarnaast combineer ik de speakers met de HEOS Soundbar voor een levendig surroundgeluid waardoor ik diep in de film opga in alle actie.
Dus of je ze nu los van elkaar gebruikt, of met twee in mooi Stereo of nog beter in combinatie met de HEOS Soundbar; Het maakt niet uit. Je hebt altijd en overal passende tunes voor elke mood....

Gr. StefW

Pluspunten

• Over te gebruiken
  • Mooi, vol geluid
  • Strak digsin

Minpunten

• Kan er geen verzinnen...

R69 24-11-2017

TOP product

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Het apparaat doet wat er wordt beloofd.
Gemakkelijk aan te sluiten, goede verbinding en top geluid.
Echt genieten van topmuziek

Pluspunten

• compact
  • geluid

luisteraar 24-11-2017

Mooi setje

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack zwart

Gekocht als iets breder inzetbaar alternatief voor de Sonos in een bekende Hifi-winkel. Fijn setje. De koppeling met apparaten over iPad's, Android telefoons en iPhones heen verloopt meestal probleemloos in combinatie met Spotify. De bluetooth optie is een leuk extraatje.

Pluspunten

• Stereo koppeling
  • geluid

Minpunten

• Soms herkent Spotify de speakers.

JJST 25-02-2017

Prima speakers

Geschreven voor: Heos 1 HS2 Duopack wit

Deze Duopack enkele maanden geleden aangeschaft in combinatie met een Heos 7. Speakers voldoen prima. Het geluid is wat je verwachten mag en zelfs iets meer van een speaker in deze prijsklasse. Daarnaast vind ik ze gewoon mooi, mooier dan de Sonos 1 maar dat is natuurlijk subjectief. Waarin deze speakers zich in ieder geval onderscheiden van de Sonos is het feit dat ze in combinatie met een Go-Pack over extra mogelijkheden beschikken die ik zeker gebruik. Met de Go-Pack heeft de speaker een bluetooth aansluiting en een accu die ongeveer 6 uur meegaat. Ideaal voor bv achter in de tuin of wanneer je een speaker tijdelijk in een andere ruimte wilt zetten. Wij zijn tevreden!!
(Ook over de Heos 7 heb ik een review geschreven).

Pluspunten

• In combinatie met Go-Pack bluetooth en accu.
  • Mooie speaker
  • Goede prijs kwaliteit verhouding