Harman/Kardon Go + Play Wireless

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman/Kardon Go + Play Wireless op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

b*****@h****** 19-05-2021

Slechte accu

Speaker 4 jaar geleden gekocht; design is erg mooi en geluid in 1 woord super..!

Helaas werkte de accu na een tijdje nauwelijks meer: omdat het gelukkig in de garantie viel heb ik een nieuwe gekregen, zij het een refurbished exemplaar. Dit apparaat werkte al snel ook alleen indien verbonden met adapter. Sinds enkele weken is hij dood.

Mn dochter had dezelfde speaker gekocht met helaas dezelfde problemen na de garantietermijn.!

Kortom een mooie speaker met een geweldig geluid; echter met een hele slechte accu en levensduur.

Pluspunten

• geluid
  • design

Minpunten

• accu
  • levensduur

Sten 19-07-2019

Prachtig geluid maar twijfelachtige duurzaamheid

Ik heb de Harmon Kardon 3 jaar geleden gekocht. Vanaf het begin was ik er heel erg blij mee. Ik gebruikte 'm overal: in de woonkamer voor techno (fantastische bas!) en in mijn werk voor meditatieachtergrond muziek (prachtig vol geluid).
De mogelijkheden zijn beperkt, dat is alleen via je telefoonapp aan te passen. Maar goed, dat is ook voldoende.
Hij is heel handig aan te sluiten en voelt heel degelijk aan.
Maar helaas, net buiten de garantie (2 jaar) viel hij zo nu en dan spontaan uit. De speaker opgestuurd: het bleek een kapotte printplaat te zijn wat even duur is als een nieuwe speaker... Toch een duurkoop geweest dus.

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Voelt degelijk aan

Minpunten

• Kwetsbaar

Sybren 06-01-2017

Harman kardon go and play mini.

6 jaar geleden kocht ik de eerste versie van de go play. (Nog met een ipod bovenop). Dat was al een geweldig apparaat. Werkte altijd prima en staat nu op zolder. Daarom had ik een hoge verwachting van de nieuwste versie. Dat heeft hij meer dan waar gemaakt. Prachtig geluid en via bluetooth werkt simpel en snel. Batterijduur van 6 uur is ook prima te noemen. (Bij hard niveau). Eigenlijk geen negatieve punten wat ik op kan noemen.

• Geluid
  • Accuduur