Bose 767397-2110

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose 767397-2110 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

MvB 18-03-2017

Gewoon kopen!

Geschreven voor: Bose 767397-2110

Bose, sonos, denon, ... keuzes. Echter deze is heel simpel. Niet twijfelen gewoon doen. Je kunt je oude stereo set een 2017 upgrade geven door deze link. Via oa een optische kabel aan te sluiten op je bestaande stereo, en je streamt simpel muziek via NAS, Spotify, I-phone etc. De app is zeer gebruiksvriendelijk, eenvoudig te Installeren. Voor je het weet klinkt er heerlijke muziek in je kamer.

Itt andere apparaten gewoonweg strakke wifi verbinding, geen haperingen. Je iphone kan ook via bluetooth en kabel worden gekoppeld.

Over een paar weken koppel ik er een Soundtouch 30 aan vast, die ik in de keuken zal plaatsen. Benieuwd hoe de link met de conventionele stereo in de woonkamer zal klinken... wordt vervolgd

Pluspunten

• Simpele installatie
  • Upgrade bestaande stereoset naar 2017

Minpunten

• Prijs, maar het is werkt super

Lucas 19-10-2016

Doet wat het belooft !

Geschreven voor: Bose 767397-2110

Ik gebruik deze link adapter in combinatie met mijn Bose Lifestyle 235 (series 1) systeem.
Dit is een super set met prachtig 2.1 geluid. Nadeel van deze Lifestyle dat hij wat achterloopt wat betreft draadloos streamen (geen bluetooth, wifi o.i.d.), cq de set is verouderd.

Met de aanschaf van deze adapter is dat probleem volledig opgelost. De adapter vind ik wel erg duur. Adapter aangesloten met bijgesloten optische kabel op de 235 set.
Installeren is fluitje van een cent. Wordt direct herkend in de Sountouch app.

Heb tevens een Soundtouch 20 speaker in de open keuken (waar overigens ook prachtig geluid uitkomt, gezien het formaat).
Via bluetooth/internetradio etc. kan het geluid over beide systemen afgespeeld worden. Beide een aparte bron kan natuurlijk ook.
Bij tegelijk afspelen van bijv. een Bluetooth bron (iPhone) was het geluid niet synchroon. Maar na even googelen bij Böse, gevonden dat er een vertraging van 50ms ingesteld moet worden. Nu perfect. In de lijst staat netjes weergegeven welke vertraging wordt geadviseerd per (Bose) systeem.
Internet radio is leuk. Presets is ook handig.
Gebrek en gemiste kans is geen ondersteuning Apple Music! Werkt wel via Bluetooth. Nog een gebrek is dat het geluid van de tv niet over de Soundtouch kan. Dit vind ik onwijs jammer, omdat mijn Apple TV muziek videos nu niet goed hoorbaar zijn in de keuken ;-)
Bij sonos kan dit bijv wel.
Ook Airplay wordt niet ondersteund. Wifi ontvangst is prima (maar ik heb ook een beest van een Router :)

Ik ben al 6 jaar tevreden Böse gebruiker. Heb tussendoor een uitstapje gemaakt naar Philips, maar dat is absoluut niet bevallen.

Het hoge cijfer is gebaseerd op eerdere ervaringen met Bose.
Alle genoemde nadelen waren allemaal bekend voor de aankoop.

Pluspunten

• werkt gewoon
  • veelzijdig
  • meerdere uitgangen beschikbaar
  • Bluetooth
  • Bose kwaliteit + vormgeving

Minpunten

• geen optische ingang
  • geluid TV dus niet mogelijk over Soundtouch
  • geen airplay (van Apple)
  • App can beter, Apple Music nog niet ondersteund
  • DUUR DUUR DUUR !!! (maar dat weet je met Bose)