Fresh ’n Rebel 1ND100WH wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fresh ’n Rebel 1ND100WH wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De Bo 15-03-2019

Miskoop op alle fronten

Áls ie het zonder problemen doet, klinkt ie niet onaardig, hoewel de hoge tonen jammerlijk achterblijven. Bij gebruik valt na korte tijd en na een tuut-tuut-tuut signaal het geluid eerst zo goed als weg en vervolgens helemaal. De accu laadt niet goed op, dus aan het predikaat “draadloos” valt veel af te dingen. De fabrikant heb ik op het internet niet kunnen vinden, zodat ik helaas dit exemplaar niet heb om kunnen ruilen om te ontdekken dat het hier misschien een maandagse miskoop betreft. Voor de helft vqan het geld koop je een speakertje dat niet half zoveel ruimte inneemt en 10x zoveel plezier (UBL).

Pluspunten

Minpunten

• Veel

bertito 30-07-2017

Heerlijke blue tooth speaker

Deze speaker klinkt werkelijk erg mooi, en het design spreek mij ook aan. Ik had gelezen dat hij met zorg gemaakt wordt is dat is helemaal te horen. De klankkast is van hout en dat hoor je. Hij kan ook erg hard en met veel bas en hoge tonen.

Pluspunten

• minimalistisch ontwerp
  • geweldig geluid
  • koppelt goed met blue tooth
  • batterij houdt lang vol
  • stevige houten klankkast