Yamaha WX-010 wit - Reviews

Bluetooth
25 watt vermogen
Kleur(en)
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Remco 12-01-2018

Handig klein systeem

Mooi en makkelijk systeem.
Erg makkelijk te bedienen met al je media apparaten. Veel beter geluid dan je tv.
Best goed geluid en als je er 2 hebt mooi stereo geluid. Invergelijking met mijn zuil speakers idd het geluid natuurlijk minder, maar dat is niet een hele eerlijke vergelijking.

Pluspunten

• Klein
  • Handig in gebruik

Soledad 09-01-2018

Super netwerkspeaker

Ik heb deze speaker een aantal weken uit kunnen proberen samen met de soundbar YAS-306. Het installeren en het bedienen is erg makkelijk en in combinatie met de MusicCast-app is het helemaal eenvoudig.

• Vormgeving

EdgarB 02-01-2018

Compact en eenvoudig in gebruik

Mooi compacte netwerkspeaker die eenvoudig geschakeld kan worden aan een YAS soundbar. Geluid is prima en het design is mooi.
Ook eenvoudig te verplaatsen. Stekker in het stopcontact, verbinden met de app en klaar.

• Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Beter 2 gebruiken
  • Na verplaatsen steeds opnieuw koppelen

afkok 27-12-2017

Uitstekende geluidskwaliteit voor een mooie prijs

Een schitterende netwerkspeaker waar een heerlijk geluid uit komt met elke willekeurige muziekstijl. Laat zich gemakkelijk instellen via de MusicCast app. Lang snoer zodat de speaker op elke plek geplaatst kan worden. Wifi en Bluetooth ondersteuning is super handig (indien gewenst kan ook een netwerk kabel worden gebruikt). Ook gemakkelijk op te hangen.

indien gelinkt met de YAS-306 Soundbar wordt de geluidservaring nog verder verrijkt.

Pluspunten

Minpunten

• Geen aux ingang

Mark 27-12-2017

Prima geluid

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen. Het is een fijne speaker, die eenvoudig te verbinden is met smartphone, tablet en andere Yamaha producten. Het geluid is prima, voor wat je van een degelijke speaker mag verwachten. Het streamen van YouTube filmpjes gaat niet altijd even vlekkeloos, regelmatig valt de verbinding weg. Wanneer je een smartphone d.m.v. bluetooth verbindt met de speaker, heb je een prima geluid en stabiele verbinding.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Handige app

Minpunten

• Instabiele verbinding

Shalini 27-12-2017

Goed geluid uit een kleine speaker

Door de app op afstand te bedienen, ideaal. Goede geluidskwaliteit en makkelijk in gebruik. De app is ook makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Op afstand te bedienen

Minpunten

• Het is niet draadloos

renzoluitjes 26-12-2017

Prima geluid, matige verbinding

Tijdelijk dit product gratis mogen gebruiken maar na ongeveer een week terug in de doos gezet. Geluid uit deze box is uitstekend (lekkere bas, prima volume) en veel beter dan de boomboxen die ik tot nu toe heb gehad (met overigens een veel lagere prijs). Een tweetal punten zijn voor mij doorslaggevend om het product niet te kopen. Allereerst mist deze box een batterij, waarmee je hem kunt verplaatsen zonder uit/aan te hoeven doen. Nu moet je hem eigenlijk op een vaste plaats installeren (bv de keuken) om er het meeste plezier van te hebben. De lange stekker is een fijne vervanger maar gelet op de prijs voor mij onvoldoende. Een ander punt die ervoor heeft gezorgd dat deze binnen een week weer terug kon is de continue uitval van bluetooth verbinding. Installatie ging ook niet heel makkelijk doordat je eerst een app moet installeren en upgraden en nog een keer upgraden voordat je kan beginnen. Eenmaal gelukt (15 minuten minimaal verder) dan werkte hij in eerste instantie prima maar na enkele dagen viel steeds de verbinding weg. Voor deze prijs/kwaliteit verwacht je een ruisloze verbinding en dat is niet het geval geweest. Jammer want ik was wel op zoek naar een knappe box.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Lengte Stekker

Minpunten

• Bluetooth verbinding
  • Installatie

Kees K 20-12-2017
  • Product gekregen

Compact mooi geluid draadloos speaker

Gekregen samen met de wxad-10, makkelijk met elkaar te koppelen en te gebruiken via de music cast app. Makkelijk te bedienen via de telefoon/tablet, de wx 10 zorgt voor een goede kwaliteit muziek.

Janoesch 14-12-2017

zeer degelijk

Niet lang geleden aangeschaft voor in de slaapkamer, en stelt zeker niet teleur. Zeer makkelijk te verbinden aan bestaande audio en met de musiccast comfortabel draadloos aan te sturen. Mooi en dynamisch geluid. Al met al krijgt hij in ieder geval mijn volle zege.

• formaat
  • geluidskwali

Piet 11-02-2017

goed geluid uit een kleine luidspreker.

mooi compact, met wifi en airplay en bluetooth.
Ook de musiccast app werkt goed.
Wij hebben hem staan in de keuken en zijn er heel erg te spreken over.

Pluspunten

• airplay
  • bluetooth
  • wifi
  • compact

Minpunten

• stoffen behuizing