Teufel Rockster XS zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Teufel Rockster XS zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

F Hermsen 10-07-2016

Duivel in een doosje

Geschreven voor: Teufel Rockster XS zwart

Na een zeer goede ervaring met mijn Teufel Cinebar 5.1THX was ik al een tijdje op zoek naar een bluetooth speaker voor onderweg, in de tuin, op vakantie of tijdens het douchen.
Een aantal merken geprobeerd maar kwam toch weer bij Teufel terecht omdat de meeste zo hol klonken en kwa geluid vervormen omdat er veel plastic in verwerkt is.
Ik bestelde de Rockster XS welke nog niet zo goed te vinden was op internet , in Duitsland waren er al aardig wat Duitse Expert reviews te vinden welke toch wel zeer positief zijn. Maar goed we moeten het altijd zelf ook nog leuk vinden en het uiterlijk sprak mij wel aan.
Dus besteld met de gedachte dat ik hem zonder reden binnen 8 weken mocht terugsturen als de speaker mij niet blij genoeg maakte.
UPS voor de deur met het kleine doosje waarvan de volgende gedachte al snel door me hoofd gaat
“zo klein…pff kan niet veel zijn”.
Eenmaal het doosje opgemaakt kwam er een nog kleiner doosje uit wat wel heel mooi oogde maar mijn gedachte veranderde niet.
Het doosje voelde wel zwaar aan dus maakte hem snel open en pakte de Rockster uit de doos, deze oogde als de S van XS dus het geluid moest dan van de X komen.
De aan/uit knop kan je indrukken door het rubber heen, wanneer je de Rockster aanzet word je welkom geheten door een “BOEF” met een melodie erin. En dan weet je ow my god dit is de X is het hele verhaal.
De Rockster voelt zeer stevig aan en kan echt wel een goede stoot hebben, heel goed want hij gaat overal mee naar toe dus ook met de dochters die wel van een muziekje houden met hun vriendinnen. De Rockster is dus heel stevig en spatwaterdicht door de rubbers aan de zijkanten, ook is de behuizing niet van plastic maar van aluminium voorzien van het Teufel logo op de voorzijde en aan de woofer zijde….woofer? jazeker..
Het geluid op diverse manieren getest met zowel dance, pop en klassiek en mijn mond viel open dit kan en mag niet mogelijk zijn gewoon omdat het niet normaal is, dit geluid kan niet uit dit doosje komen. Dan ook nog die subwoofer die de Rockster gewoon op tafel laat dansen…ja echt hou hem in de gaten want hij valt van de tafel af, als je hem op de zijkant neerzet dan danst hij op de rubbers.
Mijn oudste dochter pakte hem af want die wilde hem wel even testen, is goed doe maar iets leuks.
Mmm De kabouterdans van kabouter plop en wat denk je? …heel gezellig het feest was begonnen haha.
Het opladen gaat via een bijgeleverde adapter.
Je kan alleen zien of deze volgeladen is wanneer je de Rockster aanlaat staan omdat tijdens het laden een rood ledlampje knippert en stopt als deze vol is. Laat je de Rockster uit staan dan weet je het niet omdat er geen ledlampje brandt. Wel gaat de Rockster na een minuutje of twintig in slaapstand maar laat nog steeds het ledlampje zien.
Weer een nieuwe vriend in huis die ons een hoop plezier gaan geven waar dan ook. De verbinding is zeer simpel te maken en je kan zelfs met twee telefoons tegelijk verbinden zodat iedereen zijn eigen liedje kan draaien. Teufel dit is weer een heel goed product een hele diepe buiging voor jullie producten!