Heos 3 HS2 wit

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Sebastian A. 10-12-2019

Heos 3 speakers. Super geluid en eenvoudige installatie

Geschreven voor: Heos 3 HS2 zwart

Ik heb 2 Heos 3 speakers aangeschaft en deze gekoppeld aan een Heos bar. Erg goed geluid. Makkelijke installatie. Enige minpunt zijn de grote adapters aan de stekkers.

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Zware adapters aan stekker

Sebastian 10-12-2019

Heos 3 speakers. Super geluid en eenvoudige installatie

Geschreven voor: Heos 3 HS2 zwart

Ik heb 2 heos 3 speakers gekocht en deze aan een heos sound bar en subwoofer gekoppeld en heb zo een super 5.1 home cinema systeem gecreëerd. Geluid is super, installatie en gebruiksgemak erg goed. Enige minpunt is de grote adapter stekkers die nodig zijn.

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Adaptor stekker groot

knrf.fs 10-12-2017

compact formaat, groots geluid

Geschreven voor: Heos 3 HS2 zwart

Met de komst van een nieuwe versterker meteen deze Heos 3 aangeschaft zodat in andere gedeelte van het huis ook muziek goed tot zijn recht zou komen. Vanaf het 1e moment "verkocht" ; een mooi vol geluid voor een compacte speaker.
Na het unboxing de HEOS app gedownload. Het downloaden en update duurde even maar daarna meteen muziek beschikbaar. Meerdere gebruikers zijn gemakkelijk toe te voegen, even streamen vanuit je telefoon, muziek vanaf een NAS. De commando's wordt moeiteloos herkend en je favoriete muziek komt uit je speakers. Verbeterpunt voor de volgende generatie is dat de speaker via een accu zou moeten kunnen spelen. Nu ben je gebonden aan een 220 V aansluiting .

Pluspunten

• mooi en vol geluid
  • compact gemakkelijk te plaatsen
  • bediening op de box

Minpunten

• harder zachter zetten met + en - ipv streep

Rob 08-12-2017

Topgeluid

Geschreven voor: Heos 3 HS2 wit

Ik was op zoek naar een goedwerkende, prijs/kwaliteit multiroomspeakerset. Ik heb december 2016 de Soundbar/subwoofer HS2, twee Heos 1 HS2 speakers en 1 HEOS 3 HS2 speaker gekocht en aan elkaar gekoppeld. App werkt prima en het geluid is fantastisch.

Pluspunten

• Geluid
  • Prijs/kwaliteit

Dion J 06-12-2017

Beter dan de concurrent, maar met verbeterpunten

Geschreven voor: Heos 3 HS2 zwart

Na een intensieve luistersessie tussen de Heos en de Sonos (sorry mede winkelgenoten) gekozen voor de Heos.

Ik ken Denon al jaren als hifi specialist (ik heb een versterker), waar Sonos zich puur op multi-room gericht lijkt te hebben. De Heos serie is de eerste grootschalige uitstap van Denon op het gebied van multi-room. Dat Denon een jarenlang track record heeft binnen audio blijkt uit deze speakers.

Ik vind de looks van de Denon mooier (maar dat moet ieder voor zich uitmaken), maar de doorslag bij de luistersessie voor mij zat puur in de geluidskwaliteit. Ik heb zowel de 3 serie als de 7 serie tegenover de vergelijkbare Sonos varianten gezet. Met name met een heldere en sterke bas komt de Heos serie (veel) beter voor de dag. De midden en hoog kanalen maakten het echt af wat een mooi vol totaalgeluid gaf. Het verschil t.o.v. de Sonos kwam echt vooral door de mooie bas en hoe deze in harmonie met de andere kanalen mengt. De Sonos was 'dompiger' en stond meer los van de mid/high. Daar bovenop was de Heos erg goed in te regelen via de app (bij de MM kun je de demo modellen zelf bedienen en mee spelen middels een tablet waar de app op staat).

Ik ben dus naar huis gegaan met de 3 en een 7, wat met de btw vrije dagen een erg interessante aanbieding was. Wel met het idee om na een tijdje de 3 ook een broertje te geven om als surround speakers te gaan fungeren, maar dat komt later.

De speakers draaien nu bijna 1 jaar iedere dag dus ik kan wel zeggen dat ik ze goed ken. De 3 staat meestal los van de 7 te spelen in een aparte ruimte, dus deze moet zijn eigen geluid dragen. In het weekend spelen ze vaak samen, wel zo gezellig haha, ideaal tijdens het poetsen. Maar niets is perfect, ook deze speakers niet, dus voor een eerlijk beeld de plussen en de minnen.

Sterke punten:
++ Geluidskwaliteit! Blijft mij steeds weer verbazen. Een beter geluid in een multi-room speaker van deze prijsklasse vind je gewoon niet.
++ Stabiliteit. Altijd aan, altijd verbinding, nooit problemen. Ik werk 100% via wifi, maar aansluiten kan ook via ethernetkabel.
+ Werkt perfect met Spotify, Tune-in en bluetooth.
+ De looks. Strak zwart met speakerstof (af en toe wel wat lastig met rond dwarrelend stof). Verder een subtiel blauw lampje wat traploos in te stellen is.
+ Multi-room functionaliteit. Zoals gezegd wissel ik vaak tussen los spelen of samen, dit is met de app heel prettig opgelost (drag & drop)

Verbeterpunten:
- De installatie. Oké ik heb dit maar eenmalig hoeven doen, maar het verbinden van een netwerk gaat via een kabeltje met je telefoon, terwijl de speaker standaard bluetooth connectie heeft én steeds minder telefoons een 3.5mm poort hebben. Hier gaat vast iemand bij Denon een betere oplossing kunnen vinden.
- De app is aan een update toe wat betreft looks, ik werk via Android en dat doet het prima... maar het ziet er niet echt 2017 uit. Ook zou een uitgebreidere EQ per input source of muzieksoort een leuke toevoeging zijn.
- Streamingdiensten uitbreiden (Google Play) en IFTTT connectiviteit zou ook een logische uitbreiding van het Denon portfolio zijn

Tip: let er op dat er een oud en een nieuw model is, deze laatste heeft HS2 in de naam en beschikt standaard over bluetooth (dus zonder extra dongle).

Kortom ik ben na 1 jaar nog steeds een ontzettend tevreden gebruiker en raad de Heos serie iedereen van harte aan.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit!!
  • Stabiliteit, nog nooit stilgevallen
  • Eenvoudig multi-room wisselen middels de app

Minpunten

• Eenmalige installatie met een kabeltje
  • Looks van de app kan een update gebruiken
  • Meer integratie zou fijn zijn (IFTTT, Google Play)

Zegelaar 04-12-2017

Indrukwekkende geluids ervaring

Geschreven voor: Heos 3 HS2 wit

Ik heb deze speaker vergeleken met sonos en bose en voor deze gekozen omdat ik hiervan het geluid veruit het beste vond ik gebruik hem vooral in de in de huiskamer maar neem hem regelmatig mee naar de badkamer of de tuin geen gedoe met losse kabels altijd een perfect ontvangst mooie vormgeving veel aansluit en keuze mogelijkheden voor diverse muziek accounts zoals onder andere Spotify al bij al zeéééér tevreden

Pluspunten

• Geluid
  • Ontvangst
  • Eenvoudig in gebruik
  • Geen losse kabels

Eline 27-11-2017

Geweldig vol geluid en mooi design!

Geschreven voor: Heos 3 HS2 wit

We waren al een tijdje in het bezit van de HEOS soundbar en hebben sinds een paar weken een HEOS 3 in onze keuken geplaatst. Wat een vol geluid en goede aanvulling op de soundbar geeft deze speaker! We hebben gekozen voor een witte variant die mooi wegvalt in ons interieur, alhoewel met zo'n mooi vormgegeven speaker kan je dit prima als eyecatcher in je kamer hebben staan. Geluid is vol, warm en de bass is verrassend voor zo'n formaat! Twijfel niet langer, maak jezelf blij en ga dansend door het leven met de HEOS 3!

Pluspunten

• vol geluid
  • mooie vormgeving

Christo 25-11-2017

verslaafd!

Geschreven voor: Heos 3 HS2 zwart

Vorig jaar begonnen met een concurrent die ook een prachtige lijn aanbood in combinatie met een soundbar. Na vele gefrustreerde momenten dat allemaal de deur uitgedaan. Toevallig liep ik de Heos 1 tegen het lijf. . 2 stuks aangeschaft en wat een verademing. Eindelijk een app die stabiel werkt en daarbij ook nog eens briljant geluid. Al snel uitgebreid met 2x de Heos 3. Wat een geluid uit die kleine speakers.
Ondanks dat ik al meerdere kamers voorzien heb blijf ik uitkijken naar meer. Het is zoals ik aangaf een verslaving. Mocht je voor de keuze staan om draadloos te gaan, kijk dan zeker even bij de Heos lijn. Je zult niet teleurgesteld zijn.

Pluspunten

• Briljant geluid

Minpunten

• Verslavend!

Ruben 24-11-2017

Warm geluid alsof er een grotere box in je kamer staat

Geschreven voor: Heos 3 HS2 zwart

Sinds augustus geniet ik van Heos geluid in mijn woonkamer. Gekozen voor Heos omdat ik dit geluid warmer vind dan van z'n grootste concurrent Sonos. En hier geniet ik optimaal van. De uitspringende box vind ik Heos 3. Bijna net zo'n fantastisch geluid als uit de soundbar. De app werkt ook soepel. Ja ik beveel dit product aan!

Pluspunten

• Warm geluid
  • App
  • Bluetooth functie op de box
  • Vormgeving

Minpunten

• Eerste keer koppelen ging wat moeizaam

Kadeem van den Broek 24-11-2017

Compact maar goed geluid, stijlvol en veel mogelijkheden

Geschreven voor: Heos 3 HS2 zwart

Na lang twijfelen toch besloten een Heos 7 en Heos 3 aan te schaffen. Geen spijt van de beslissing! Heos 7 vult de hele woonkamer met perfect geluid terwijl de Heos 3 meer dan voldoende body heeft om de keuken te vullen.
Ideaal met huisgenoten omdat we niet altijd in dezelfde ruimte zitten. Dezelfde muziek op de twee speakers, of per ruimte apart, het werkt allemaal moeiteloos.
Handig dat het zowel WiFi, Bluetooth als een Aux ingang heeft op alle apparaten waardoor alle mogelijke manier van geluid afspelen mogelijk is.
Nog steeds dagelijk gelukkig met deze aankoop.

Pluspunten

• Connectiviteit
  • Geluid
  • Aansluitingen

Minpunten

• Vertraging via Bluetooth

Matthijs 24-11-2017

Subliem geluid, en mooi vormgegeven.

Geschreven voor: Heos 3 HS2 zwart

Om mijn Denon receiver uit te breiden had ik een Heos 3 hs2 aangeschaft.

Juist omdat ik een vaste 5.1 opstelling heb in de woonkamer, en ook graag op een andere plekken in huis wil genieten van muziek.
Het geluid wat uit deze speaker komt is erg goed, ook de basweergave is zeer OK. Hetgeen wat ik eerder niet had verwacht van een speaker van dit formaat.
Ideaal voor in huis, nu kan ik overal in huis genieten van muziek met super geluid.
Niet alleen te bedienen met de Heos app maar ook via Bluetooth is deze speaker te gebruiken.
Ook is de speaker te gebruiken in combinatie met de 5.1 set om in de hele woonkamer te kunnen genieten van muziek.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Basweergave
  • Vormgeving
  • Zowel horizontaal en verticaal neer te zetten

Minpunten

• geen optie voor accu, zoals de Heos 1

Stefan 24-11-2017

Premium multiroom geluid

Geschreven voor: Heos 3 HS2 zwart

De Heos 3 HS2 heb ik in gebruik in zowel mijn slaapkamer (middelgroot), als een relaxkamer (klein) die wordt gebruikt voor lezen en meditatie. In de woonkamer (middelgroot) staat de Heos HomeCinema.

Installatie verliep voorspoedig, via een bijgeleverd aux-kabeltje even de speaker aan de telefoon koppelen, en de stappen in de app doorlopen. Er is ook een alternatieve installatiemethode voor telefoons zonder koptelefoonuitgang.

Het geluid klinkt lekker, zowel van muziek als films en games. De speakers kunnen de ruimtes goed vullen.

In de winkel was de bediening van de app wat verwarrend, omdat ik verwachtte alles via de Heos app te gaan doen. En dat is niet nodig. Je kunt in de Heos app volume/treble/bass/subwoofer aanpassen, liedjes pauzeren of voor vorige/volgende kiezen, maar binnen een liedje schuiven gaat niet. Maar eigenlijk hoef je de Heos app daar ook niet voor te gebruiken. Je kunt muziekbestanden vanaf je telefoon afspelen, maar ook een koppeling maken met Spotify, TuneIn, Soundcloud, etc. Vervolgens kun je gewoon je muziek afspelen vanuit bijv. de Spotify app, met alle mogelijkheden die dat biedt. In de Spotify app kun je prima kiezen uit welke speaker of groep speakers het geluid moet komen. De Heos app heb je dan dus eigenlijk alleen nog nodig om groepen te maken en bewerken, en dat gaat simpel en goed. (Je sleept een speaker naar een andere om een groep te maken, en uit de groep om 'm weer te verwijderen.)

Ik heb één zwarte en één witte Heos 3 HS2 speaker zodat de speakers niet opvallen in de meubelinrichting. Je kunt de speaker zowel staand als liggend plaatsen. Na installatie heb je er geen omkijken meer naar. Je kunt zowel de hardware als de app 'vergeten' en gewoon genieten van je muziek!

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Mooi geluid
  • Simpel speakers koppelen voor multiroom
  • Integratie van diensten als Spotify en Soundcloud

Minpunten

• App is basic

gert schroer 24-11-2017

Compacte multifunctionele speaker, met een groots geluid

Geschreven voor: Heos 3 HS2 wit

Heos 3 speakers brengen vooral een relaxed geluid. Zowel spraak als muziek wordt op een prettige manier weergegeven. Het vermogen klinkt op een onvoorstelbare wijze vanuit de compacte, tijdloze behuizing. De technische mogelijkheden zijn royaal, zodat je via verschillende aansturingen je eigen muziek kunt horen. De samenwerking met andere componenten zoals de Heos Amp verloopt zeer prettig door middel van de complete gratis App op telefoon en tablet.

Pluspunten

• geluid
  • multifunctioneel
  • vormgeving
  • aansturing via App of rechtstreeks

Minpunten

• besmettelijke kleur

Bart Segeren 24-11-2017

Perfecte speaker!

Geschreven voor: Heos 3 HS2 wit

Op zoek gegaan naar een mooie draadloze speaker. Al snel kwam ik bij de HEOS by Denon uit (sonos viel af aangezien de HEOS beter klonk). Ik ben er zeer tevreden over. Makkelijk in gebruik, Topgeluid en daarnaast een mooie speaker voor in je kamer.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • geluidskwaliteit

Minpunten

• geen

Edwin 24-11-2017

Super geluid

Geschreven voor: Heos 3 HS2 zwart

Als surround toevoeging 2x de heos3 hs2 gekocht. De woonruimte waar ze opgehangen zijn is redelijk groot maar ze vullen de ruimte goed met geluid. surround effecten van films zijn super! Ook wat betreft muziek een goeie aanvulling op de al aanwezige front speakers.

Pluspunten

• Goeie bas
  • Hoge en lage tonen
  • Passen goed in grote woonkamer
  • mooi design
  • makkelijk te pairen en toe te voegen

Minpunten

• behoorlijk duurder dan heos 1