JBL Charge 3 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Charge 3 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

ridu 27-01-2020

geluid goed, maar weer oplaad probleem

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Onderstaande reactie pas geschreven. .De Charge 3 geeft een prima geluid, niets op aan te merken. Maar evenals bij mijn vorige JBL, de 2: na net 2 jaar is de accu niet meer op te laden !! Dus enige mogelijkheid is om het apparaat continue aan de stroom te leggen. En daarvoor is hij volgens mij niet bedoelt.
Intussen contact gehad met Harman/JBL: tot nu toe heel goed geholpen. De Charge 3 is opgestuurd ter reparatie. (wordt vervolgt)

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• levensduur batterij

ridu 26-01-2020

geluid goed, maar weer oplaad probleem

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

De Charge 3 geeft een prima geluid, niets op aan te merken. Maar evenals bij mijn vorige JBL, de 2: na net 2 jaar is de accu niet meer op te laden !! Dus enige mogelijkheid is om het "kl" ding continue aan de stroom te leggen. En daarvoor is hij volgens mij niet bedoelt.

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• duurzaamheid.

Sam 12-07-2019

JBL charge 3

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Ik heb er toen 2 gekocht en er zit in allebij een storend geluid in 1 zelfs zo hard dat je die niet meer kunt gebruiken.
Nou schijnt dit ook een ding te zijn bij deze boxen maar ik vind het nu dus wel zonde geld.
Ik raad dit product dus af! Helaas

Minpunten

• Storend geluid

Sasjenka 27-06-2019

Perfect geluid

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Voor mijn schoonouders gekocht.

Wijzelf hadden de JBL charge 3 al in bezit.
Wij zijn naar de winkel gegaan en twijfelde of we voor 10 euro meer de JBL charge 4 zouden aanschaffen, dit hebben wij, mede door de mening van de verkoper niet gedaan en zijn toch voor de JBL charge 3 gegaan.
Perfect geluid, goede bass, zelfs als hij op z'n hardst staat!
Schoonouders zijn er super blij mee!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goede bas

Dave 22-06-2019

Super mooi geluid

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Perfect geluid mooie bas niet overdreven aanwezig
Koppelen is kinderspel
En de accu duur is in een woord geweldig

Perfecte speaker voor dit geld

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooie vormgeving
  • Goede accu duur
  • Robuust

Minpunten

• Jbl conect app is waardeloos
  • Bereik van jbl connect valt beetje tegen
  • Geen minpunten

Nizette 08-06-2019

Ideale bluetooth speaker die tegen een stootje kan

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Ideale bluethooth speaker, die tegen een stootje kan. Water is geen probleem, hij kan overal mee naar toe. De connectie is goed, het volume prima en de batterij gaat inderdaad lang mee.

Pluspunten

• compact op overal mee naar toe te nemen
  • simpel connecten
  • kan tegen een stootje
  • batterij werkt lang

Minpunten

• de kleur is wat saai

Hublot18 21-04-2019

Jbl charge 3 accu

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

De jbl charge 3 is een erg goede Bluetooth speaker. Ik heb hem nu 2 jaar in gebruik en heb er veel plezier van gehad , maar ik heb gemerkt dat de accu na 2 jaar aan zijn einde is. Als ik de speaker van de lader haal en hij heeft tijdens het opladen 5 bolletjes gehaald (volledig opgeladen) dan springt het laadniveau terug naar 2 bolletjes en valt hij uit. Als ik het geluid iets zachter zet dan gaat hij ineens wel langer mee. Ik heb last van een ruisend geluid als ik mijn speaker van de lader af haal. Als ik de speaker dan weer aan de lader leg, dan geeft de speaker geen ruisend geluid.

Kortom de speaker gaat ongeveer 2 jaar mee wat ik erg jammer vind. Ik hoop dat andere hier wat aan hebben voordat ze een beslissing nemen om een jbl charge 3 te kopen

Pluspunten

• Geluidskwalitiet
  • Bass
  • BT verbinding

Minpunten

• Accu
  • Levensduur

Michiel 31-12-2018

Prima product

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Heel goed product. Goed geluid en goede accu
Ongeveer 6 maanden in gebruik.
Zeer tevreden! Opladen 1x per week is voldoende voor dagelijks een uurtje luisteren bijvoorbeeld

Maerte 06-12-2018

Prima STEREO bluetooth speaker

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Niks mis mee. Rekening houdend met zijn omvang komt er een prima geluid uit.
- te paren met andere speakers,
- tot 3 smartphones of tablets tegelijkertijd aan te sluiten,
- ingebouwde oplaadbare Li-ion batterij ondersteunt tot 20 uur speeltijd en laadt smartphones en tablets op via USB,
- beantwoord telefoontjes met speakerphone,
- waterbestendig, je kan 'm zelfs onderdompelen,

Ron Wesdorp 03-09-2018

Goeie accuduur mooie klankkleur

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Mooie vorm geving goede klankkleur, met leuke kleuren (Iets anders als zwart)
Als accu leeg is weer snel op geladen en lange speeltijd qua accu gemiddeld 20 uur en voor dat geld kan je echt niet sukkelen, gelijk kopen bij BCC !! En duidelijk led indicatie voor stroom capisiteit !!

Minpunten

• Niet
  • Niet

Geert 27-07-2018

Toch echt de topper onder de werkelijk draagbaren

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Er zijn inmiddels veel bluetooth speakers op de markt, in te delen in groepen. Je kunt ze groeperen in bedrag, in grootte, in kwaliteit, gadgetgehalte of werkelijke meeneembaarheid. In de categorie werkelijk meeneembaar, degelijk en rond de 150 euro (de Charge 3 is 139 op dit moment) heb ik na uitvoerig luisteren en lezen toch voor de Charge 3 gekozen. Hij past in een koffer, rugzak, heeft een goede accu en is bovendien handzaam. Hoewel hij supergoed klinkt voor zo'n klein ding zijn er betere. Bijvoorbeeld de Harman Kardon Onyx Studio 4. Klinkt waanzinnig maar niet mee te nemen. Of veel duurder, de Boombox van JBL, of de Go+Play van Harman Kardon. Erg mooi, maar dan voor een vaste plek in huis en om even buiten te zetten. Niet portable. De Charge 3 voldoet daar dus wel aan.

Ik heb ook nog gekeken naar de UE Megaboom en de Boom 2. Maar... daar mis ik toch een gedetailleerd middengebied wat de Charge 3 wel heeft. Alleen klassiek valt op middenvolume wat tegen, dat klinkt wat gemaakt, electronisch gestuurd haast door de interne processors. Maar over het algemeen een mooi gebalanceerd geluid. Kortom, ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Geluid vs omvang
  • Accuduur
  • Handzaam
  • Stevig

Minpunten

• Klassiek klinkt wat te geforceerd

M.Kuijt 11-03-2018

Niet te groot en niet te klein met een goed geluid

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Een kennis heeft de kleine speaker waarvan ik al het geluid reeds prima vond.
Zelf heb ik een maatje groter gekocht daar ik toch wat meer maar niet te hard volume wilde hebben.
Uitermate tevreden en mijn man kan hem ook zonder moeite gebruiken, wat al een extraatje is.

Pluspunten

• meerde kleuren beschikbaar
  • geen blikkerig geluid
  • trilt niet van plek weg ookal staat hij hard

Minpunten

• nog niet gevonden

Audiofreak 06-08-2017

Perfecte buitenspeaker

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Dit is echt een speaker voor in de tuin.
Mooi vol geluid en mooie warme klank van muziek van oa Spotify.

Omdat deze jbl een echte buitenspeler is zal het geluid binnenshuis je wel eens tegen kunnen vallen.

Heb veel speakers met elkaar vergeleken en dit is voor mij de beste speaker voor in de tuin.

Pluspunten

• Fantastisch geluid in de tuin
  • Mooi vol geluid
  • Warme klank
  • Niet te zwaar van gewicht
  • Fijn voor de vakantie op het strand

Minpunten

• Niet goedkoop

Phillip T. 25-06-2017

Heeft ie nu wel of niet Multiroom Wifi optie?

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Dit is meer een vraag, dan een beoordeling.

Ik heb de JBL Charge 3 zojuist aangekocht specifiek op basis van de Multi-room functionaliteit waarover hij volgens Kieskeurig.nl zou beschikken. Het lijkt echter dat ik iets te snel heb besteld, want ik kan hierover helemaal nergens iets terugvinden op de JBL website. Het lijkt me nu juist zo superhandig om via een muziekapplicatie op je MacBook Pro je speaker via de Wi-Fi te bedienen en te kiezen uit het afspelen van muziek van je harde schijf, Spotify of een radio zender. Zo doen we dit al jaren op kantoor met Sonos. Ik kan echter nergens JBL software vinden voor je MacBook. Ik vind alleen een Android appje voor mijn Samsung, maar hiermee lijk je alleen via Bluetooth te kunnen pairen, rechtstreeks met de speaker, en dus niet via een multi-room Wi-Fi verbinding. Kan iemand me hier wat meer duidelijkheid over verschaffen?

Gerbrand 24-05-2017

Heerlijke speaker voor uit en thuis

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Wij gebruiken deze speaker thuis, in de tuin en op de camping. Heerlijk apparaat met een forse accuduur en heerlijke volle bas. Geluidskwaliteit is meer dan voldoende voor die doelen, als ik echt goed geluid wil luister ik over andere speakers thuis of op een hoofdtelefoon. Ik heb nog geen ervaring met het linken van meerdere JBL3's aan elkaar maar ben wel enthousiast over de mogelijkheid. Kan handig zijn bij een barbecue of een feestjes in de straat.

Uiterlijk vind ik prima in orde. De gewoven ijzerdraad buitenkant maakt em lekker stoer, maar geeft op den duur wat deukjes. Kniesoor die daar op let.

Pluspunten

• Goede bas
  • Grote accuduur
  • Mogelijkheid om in serie te schakelen

Minpunten

• geen echte minpunten

Chris 24-01-2017

Even wennen, geluid soms erg dof

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Ik heb voorheen de jbl charge van de eerste generatie altijd gehad en wilde nu overstappen op de nieuwere jbl charge 3. De bass is zeker vooruit gegaan, maar het geluid is wel doffer geworden. Bij het afspelen van hetzelfde liedje merk ik dat uit de oude jbl charge een veel helderder geluid komt. Uit de charge 3 lijkt het alsof er een soort doffe waas over het geluid zit wat resulteerd dat hoge tonen soms erg schel uit de speaker komen. Een goede equalizer is zeker aan te bevelen om het geluid een beetje te verbeteren, maar wennen is het zeker. Ik denk dat je deze speaker vooral voor dance en house muziek moet kiezen, maar voor zang zou ik deze speaker overslaan.. Al met al had ik voor een speaker van €179,- wel meer verwacht..

Pluspunten

• Bass
  • Goede batterij

Minpunten

• Doffe waas over het geluid

Joyce 17-11-2016

Goed geluid

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

We hebben de charge 2 plus en de charge 3 geluisterd in de winkel en de charge 3 is veel mooier in geluid. De lage tonen klinken veel voller. Daarom heb ik hier voor gekozen

Pluspunten

• Mooi geluid

Zaza13 30-09-2016

Groot geluid voor zo'n kleine speaker!

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Deze speaker is bijna too good to be true. Maar hij is super! Aanvankelijk had ik een ander speakertje aanheschaft en werd ik verdrietig van het doffe geluid en de weinige power. De hoop verliezend dat het mogelijk zou zijn om echt een goede geluidskwaliteit draadloze, kleine speaker te vinden onder de 200 Euro had ik verloren. Deze JBL heeft het helemaal goed gemaakt: top geluid, gemakkelijk in gebruik en ik verheug mij op nog vele uren luisterplezier met het gemak van het zó kunnen oppakken en meenemen ervan. Ook leuk dat hij te koppelen is met een evt. 2e JBL!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit helder, goede bass tonen
  • Prijs is scherp als je kwaliteit hoort
  • Compact
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Kan linken met andere JBL

Minpunten

• Nog niet ontdekt; luide opstarttoon?

pool 17-09-2016

prima

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

super accu en geluid ik ben er erg tevreden mee. is sowieso het geld waard. ik heb hem gisteren binnengekregen en ben verliefd geworden op het geluid

Pluspunten

• accu
  • geluid
  • prijs

bvdzzz 01-07-2016

even inspelen of terugbrengen

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

net 2 dagen in het bezit maar ik merk dat ik af en toe schrik van het gebrek aan detail in sommige nummers. De jbl charge 2 is gedetailleerder qua geluid in het hoog. Vind het geluid tot nu toe te dof. Accuduur en opladen van de telefoon gaat prima. Vorm vind ik niet zo belangrijk maar het ook en voelt solide. Volume kan hard en de bass ook. Alleen valt op dat bepaalde nummers niet echt getrokken worden door de bas.. vb hotline bling-drake resulteerd in een propperig geluid (klinkt als een spugende beatboxer) Nog niet op kunnen lossen met equalizers binnen spotify... even luisteren nog en andere ruilen voor een UE.

SoundHound 06-09-2016

Is het geluid inmiddels verbeterd ? of heb je uiteindelijk toch voor een UE gekozen?

Roy 23-06-2016

Geweldig ding

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Voorheen heb ik altijd de jbl charge 2 gehad, deze is helaas stuk gegaan en heb ik nu vervangen voor zijn nieuwere en betere broertje. Ben zeer te spreken over de kwaliteit van het geluid dat de charge 3 kan produceren, en het is duidelijk een verbetering op zijn voorganger. Ook de batterijduur van plus/minus 20uur is echt geweldig. Ondanks dat het model iets groter is geworden is de charge 3 nog zeker erg makkelijk mee te nemen, en daardoor een zeer goede box om mee te nemen (hiervoor heb ik hem zelf ook aangeschaft).

BigM15 30-05-2016

Ruzie met de buren

Geschreven voor: JBL Charge 3 zwart

Wat een ding zeg, super. Verbind snel via BT en over behoorlijk grote afstand. Komt een volume uit waar je buren niet blij van worden :)
Lage en hoge tonen in bijna alle ruimtes erg goed, bij rustige nummers in de badkamer krijgen de lage tonen iets te veel overhand maar ik vind dat je daar niet over mag zeuren.