Heos 1 HS2 wit - Reviews

Multiroom
nee
Opladen via USB
onbekend

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Franke 05-05-2017 Product paar weken in bezit

Klein formaat, groot geluid!

Deze speaker nu een aantal weken in mijn bezit en ben erg in mijn nopjes met mijn aankoop.
Voor het formaat van speaker komt er heel mooi geluid uit. Het aansluiten is echt een fluitje van een cent. Ook het afspelen via Spotify werkt als een trein!
Ik ben zeker nog van plan om het accupack er bij te halen zodat ik op vakantie en in de tuin ook naar mijn favoriete muziek kan luisteren.

Pluspunten

• Formaat vs geluid
  • Optie tot draadloze speaker
  • Afspelen via Spotify
  • Vormgeving

Jeroen 01-11-2016 Product paar maanden in bezit

Geweldig klinkend multi room systeem

HEOS is een geweldig multi-room systeem. Aansluiten en instellen is super eenvoudig. App werkt perfect, groeperen van speakers etc. In het begin gaf Spotify Connect wat problemen maar nadat ik ze een keer verbonden had met m'n 2.4 GHz WiFi netwerk was dat voorgoed opgelost (tip!). Geweldig geluid voor zo'n kleine speaker. Ik heb een HEOS1 in de keuken staan, fijn tijdens het koken, en eentje in de badkamer. Mooi vol en kamervullend geluid, en aardig wat bass! In te stellen via de equalizer in de app. Hij is spatwaterdicht dus perfect voor in de badkamer of in de tuin. Zeker in combinatie met de GO pack is het een super apparaat voor in de tuin of onderweg. Gaat, afhankelijk van het volume, gemakkelijk een hele middag of avond mee op de accu. Ben erg tevreden met m'n duo pack HEOS1 + GO pack accu!

Pluspunten

• Perfecte combinatie met GO pack
  • Geweldig geluid voor zo'n klein apparaat
  • Bluetooth dongle wordt meegeleverd
  • Strak design en spatwaterdicht
  • Gaat lang mee op GO pack accu

Minpunten

• Spotify Connect gaf in begin wat problemen