Heos 1 boekenplankspeaker / grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Heos 1 boekenplankspeaker / grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r.r 29-11-2017

Overal te gebruiken

Het geweldige aan deze speaker is dat deze met de bijgekochte gopack overal te gebruiken is. Dit is een mega plus punt tov van dat andere bekende merk. Onze dochter hoeft geen moment te missen van haar favoriete liedjes of dit nu buiten of binnen is.

Pluspunten

• makkelijke app
  • in stereo te koppelen met 2 speakers
  • bluetooth
  • gopack
  • spatwaterdicht

Pieter 26-11-2017

Mooi geluid en veelzijdige speaker

We hebben 2 Heos 1 Hs2 speakers met 1 accupack en zijn zeer tevreden. Na getwijfeld te hebben tussen de Sonos 1 en de Heos gaven de extra functies en de geluidskwaliteit van de Heos voor ons de doorslag. Met de accupack en het doordat de Heos ook met bluetooth kunt verbinden nemen we deze ook mee als losse bluetooth speaker maar dan met superieur geluid vergeleken met de meeste lossen bluetooth speakers.

Pluspunten

• Bluetooth en wifi speaker
  • accupack en compleet draadloos
  • mooie geluidskwaliteit
  • vocht en spatwaterdicht

Minpunten

• het werkt verslavend....

Gerrit de Haan 26-11-2017

In een woord fantastisch!!!

Doordat mijn oude Onkyo set gebreken ging vertonen zocht ik naar iets anders. Het moest niet teveel opvallen maar het moest niet ten koste gaan aan de geluidskwaliteit. Mijn dochter heeft een Sonos en zij heeft mij als zodanig nieuwsgierig gemaakt naar zo’n type systeem. Na enige (bedenk) tijd naar Expert in Leeuwarden gegaan en heb me laten voorlichten over eerst de Sonos en toen de Heos 1. Na deze vergelijking was ik zeer snel overtuigd. Ik heb eerst 1 gekocht en 2 weken later nogmaals 1. We hebben nu fantastisch stereo geluid. Wij zijn zeer tevreden over de Heos 1! Familie en vrienden hebben nu ook ervaren hoe de kwaliteit is. Zij overwegen serieus om ook over te stappen op de Heos.

Pluspunten

• Compact, mooie vormgeving
  • Geweldig geluid

Wim Schuit 25-11-2017

Plug and Play

Tijdens een zoek tocht naar een nieuw systeem gekozen voor de Heos serie. 1 van de redenen is dat het systeem is ontwikkeld door een merk (Denon) dat al jaren ervaring heeft op het gebied van geluid. Kijk je naar de concurrent dan is dat ontwikkeld door een software bedrijf. Begonnen met 2 Heos 1 speakers. Ze zijn zeer makkelijk en snel te installeren, daarnaast met een meurbeugel mooi aan de muur te bevestigen. Daarnaast kun je in de App van Heos de speakers in stereo combineren (bij gebruik van 2 speakers).

Een helder fijn geluid is uiteindelijk het resultaat. Voor een woonkamer zal ik wel adviseren voor een Heos 7, deze zal meer "body" geven en daarom mis je bij de Heos 1 toch wat in het laag. Voor de hoge tonen is dit niet het geval. Prima geschikt voor een slaapkamer, keuken, of eetkamer (wel met 2 speakers zou ik dan adviseren)

Qua volume is er geen tegenvaller. Heb zelden het volume hoger dan 50 (te regelen in de App, of op 1 van de speakers) en dat is voldoende hard.

In de (gratis) App kun je alle instellingen vinden eveneens diverse vormen voor streaming, zoals diensten als Spotify, TuneIn radio, Deezer etc... Ook op je vaste pc of laptop je muziek map op delen zetten in je netwerk en voila, al je muziek meteen beschikbaar.

Ik ga zeker mijn Heos collectie uitbreiden, dat is 1 ding wat zeker is.

Pluspunten

• Snel en makkelijk te installeren
  • Strak design
  • Voor keuken, slaapkamer etc.
  • Geen storingen
  • Diverse ingang als USB, AUX, Bluetooth

Minpunten

• Mist net iets aan lage tonen
  • Geen uitknop

Jeroen van den van den Boogert 24-11-2017

Heos HS2 wit met accupack

Een super compacte en fijne draadloze speaker. Super vol geluid zowel lage als hoge tonen. Staat overal bereik is goed en heerlijk tijdens het douchen hij is waterbestendig! In combinatie met het accupack, heb je alles wat je je kunt wensen. Fijn te bedienen met de app.

Pluspunten

• Stof en waterbestendig
  • Heel goed geluid
  • 6 uur op accupack
  • Compact

Minpunten

• Niet gevonden

Sjoerd 24-11-2017

Goede kwaliteit geluid voor zo'n kleine speaker

Ik heb dit product nu ongeveer een jaar in bezit, en ik ben er nog lang niet moe van! De kwaliteit die er uit het kleine apparaat komt is erg goed, en het werkt uitstekend met Spotify. Na dit jaar is er ook nog niets van kwaliteir verloren gegaan, en de speaker ziet er nog goed uit.

De eerste keer verbinden met de WiFi thuis ging niet heel soepel, maar eenmaal aangesloten werkt het goed! Nu enkel af en toe dat de speaker niet gevonden wordt op Spotify, maar even van de WiFi af gaan en weer verbinden helpt altijd.

Ik ben vanaf het begin af aan benieuwd hoe het klinkt als meerdere boxen aan elkaar gekoppeld worden, dus ik ben zeker van plan om meerdere Heos producten aan te schaffen!

Pluspunten

• Uitstekende kwaliteit
  • Makkelijk om mee te nemen
  • Werkt goed met de go-pack batterij en bluetooth

Minpunten

• Niet erg makkelijk in te stellen

ries1973 24-11-2017

Perfecte geluidskwaliteit!

Na een vergelijk tussen Sonos en Heos uiteindelijk voor deze gekozen. Met name de battery back die gebruikt kan worden en de bluetooth connectie hebben mij voor deze laten kiezen. En wat een geluid! Zelfs deze Heos 1 vult de hele kamer met prima geluid. Geen problemen met wifi, altijd verbinding, zelfs bij het switchen naar andere netwerken. Zeer tevreden!

Pluspunten

• geluid
  • battery pack
  • overall kwaliteit

manuel 24-11-2017

Heos is echte topper in huis

Je kan de Heos (met de Go Pack) door het hele huis meenemen. Zo wordt elk huishoudelijke taak een feest, waar ook in huis. En met de Heos app, stuur je ook je eigen muziek aan.

Pluspunten

• Met Wifi overal top verbinding
  • Lekker vrij bewegen in huis
  • Groots en vol geluid

Minpunten

• geen

John 24-11-2017

Uitstekende speaker!

Ik heb zeer onlangs de HEOS 1 inclusief batterij gekocht.
In de winkel bleek bij vergelijking al een duidelijk verschil in geluidskwaliteit met andere vergelijkbare speakers (zoals de Sonos).
De gebruiksvriendelijkheid mbt onder andere Spotify is ook een groot pluspunt. Je kan direct vanuit Spotify kiezen voor de HEOS speaker.
Voor mijn kinderen (14 en 11 jaar) is deze gebruiksvriendlijkheid zeer welkom. Ze maken inmiddels allebei graag gebruik van de speaker.

De bijgekochte accu en het water(spat)dicht zijn is een uitkomst bij gebruik in de badkamer.

Kortom, mede door de goede geluidskwaliteit en gebruikersvriendelijkheid zeker de beste keuze als je een goede draagbare speaker wilt aanschaffen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Gebruikersvriendelijkheid

Bas1975 24-11-2017

Fantastische kleine speakers

Ik heb inmiddels 2 Denon Heos 1 HS2 speakers en die bevallen uitstekend! Het geluid is duidelijk, fris en zuiver en de afmetingen zijn klein maar fijn. Die afmetingen belemmeren niet een mooie volle bas of een frisse treble. Doordat ze draadloos verbonden zijn, ben je niet beperkt in de opstelling van de speakers. Ook de bediening op de app is prima en intuitief.

Pluspunten

• Mooi, vol, fris en zuiver geluid
  • Compact
  • Mooi uiterlijk
  • Intuitieve bediening op app

Minpunten

• Geen koppeling met Airplay mogelijk

Jeroen 01-11-2016

Geweldig klinkend multi room systeem

HEOS is een geweldig multi-room systeem. Aansluiten en instellen is super eenvoudig. App werkt perfect, groeperen van speakers etc. In het begin gaf Spotify Connect wat problemen maar nadat ik ze een keer verbonden had met m'n 2.4 GHz WiFi netwerk was dat voorgoed opgelost (tip!). Geweldig geluid voor zo'n kleine speaker. Ik heb een HEOS1 in de keuken staan, fijn tijdens het koken, en eentje in de badkamer. Mooi vol en kamervullend geluid, en aardig wat bass! In te stellen via de equalizer in de app. Hij is spatwaterdicht dus perfect voor in de badkamer of in de tuin. Zeker in combinatie met de GO pack is het een super apparaat voor in de tuin of onderweg. Gaat, afhankelijk van het volume, gemakkelijk een hele middag of avond mee op de accu. Ben erg tevreden met m'n duo pack HEOS1 + GO pack accu!

Pluspunten

• Perfecte combinatie met GO pack
  • Geweldig geluid voor zo'n klein apparaat
  • Bluetooth dongle wordt meegeleverd
  • Strak design en spatwaterdicht
  • Gaat lang mee op GO pack accu

Minpunten

• Spotify Connect gaf in begin wat problemen