Sony SRS-XB2 zwart - Reviews

Jasper Bosma 12-10-2016 Product paar weken in bezit

Mooie materialen

Erg goed geluid, speaker voelt degelijk en zwaar. Knopjes werken goed en voelen goed. Accuduur is lang, max volume is verrassend hoog.

Pluspunten

• Mooie materialen
  • Goed geluid
  • Accuduur

HS 13-06-2016 Product maand in bezit

Toffe speaker!

Na enige tijd gezocht te hebben naar een speaker met een goede prijs-/ kwaliteitsverhouding heb ik nu deze XB2 speaker in huis. Vanaf het eerste moment maak ik er enorm veel gebruik van. Hij gaat overal mee naartoe. Dat kan ook makkelijk, want hij is redelijk compact. Toch voelt hij erg stevig en robuust aan.

Afgelopen weekend heb ik hem meegenomen op de sloep tijdens het varen in Friesland. Halverwege de dag begon het wat te miezeren, maar dat maakt voor de speaker niets uit. Hij kan wel tegen een regendruppeltje.

Het geluid is meer dan goed. Beter dan ik had verwacht gezien zijn compacte formaat. Ik vind wel dat je de extra bass functie continu aan moet hebben voor de kwaliteit. Het klinkt gewoon veel lekkerder qua diepte en bereik.

Het koppelen met Bluetooth is ook een eitje. Binnen enkele seconden draai ik m'n favo hitjes :)

Als je een compacte en robuuste speaker zoekt met een goed geluid, dan kan ik je deze speaker van harte aanraden.

Irisvdw 24-05-2016 Product paar weken in bezit

Leuke speaker

Ik heb de Sony SRS-XB2 nu ruim twee weken in huis en ben hier erg blij mee. Deze speaker is lekker compact, ziet er netjes uit en heeft prima geluid voor zo'n kleine box. De batterij gaat super lang mee, ik heb hem nu pas 2 keer aan de lader gehad. De speaker gebruik ik bijna elke avond voor een uurtje of 2.

Ik vind de kwaliteit van het geluid prima, maar wanneer hij op vol vermogen gaat, wordt dit wel een beetje schel. Het is wel zo dat de box erg hard kan, dus bij mij staat het geluid nooit maximaal (anders worden de buren boos).

Verbinding maken met de speaker is binnen no-time gedaan. Door eenvoudig de knop met het Bluetooth symbool in te drukken kan mijn telefoon de speaker ‘vinden’, en maakt hij dan ook verbinding. Zodra dit een keer gebeurd is, maakt hij automatisch verbinding wanneer de speaker aanstaat. Ideaal en super vlot!

Ik ben erg tevreden met deze speaker en ga hier zeker nog veel plezier aan beleven.

Edwin76 23-05-2016 Product paar weken in bezit

Warm geluid met lange accuduur!

Wat me als eerste opviel was toen ik de speaker voor het eerst ging gebruiken dat ik m zonder opladen al een hele avond kon gebruiken, dat was een leuke bijkomstigheid. Het pairen met zowel iOS als Android bestuurde apparaten ging vlekkeloos, binnen enkele seconden hadden ze connectie. Mijn muziekkeuze is vrij divers en ik moet zeggen dat alle soorten muziek mooi en warm klonken. Ik heb wel de extra bass aangezet, dan klinkt het toch even wat voller. na een dagje opladen kan hij er zeker 4 tot 5 avonden muziek mee afspelen, de accu die er in zit doet t echt super! Wat ook handig is is dat er een lampje begint te branden zodra hij opgeladen dient te worden, je hoeft m dan niet gelijk op te laden maar bij gebruik van een volgende keer. Kortom dik tevreden en geen spijt van deze aankoop!