Heos 7 HS2 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 90 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Heos 7 HS2 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h*********@z************ 05-01-2024

App Heos

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Eerder review over app toch bijstellen. Vernieuwde app is een aanmerkelijke verbetering. Samenvoegen boxen beter, als je radio selecteert snel contact. Ook koppeling met apple music verbeterd. Even wennen maar toch wel verbetering

Pluspunten

• Koppelen met music app
  • Samenvoegen speakers

h*********@z************ 17-12-2023
Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Waardeloos systeem. App werkte al slecht. App heeft grote update ondergaan. Is qua overzichtelijkheid nog waardelozer geworden en de werking nog slechter. Doet vermoeden dat je nu apple music via app kan afspelen. Niets is minder waar.

Rob 19-04-2020

Heos 7 overgewaardeerde speaker

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

De HEOS 7 is een overgewaardeerde speaker. geluid is hard, hol, bombastisch, weinig subtiel. De HEOS app is ronduit teleurstellend: reageert slecht en radio luisteren via Wifi gaat gepaard met gedwongen reclame of abonnement . Speaker mag blijven totdat ik iets heb gevonden dat meer subtiliteit biedt.

Pluspunten

• vormgeving

Minpunten

• hard, hol, bombaschtisch, weinig subtiel geluid
  • zeer teleurstellende app

Vincent 24-05-2019

Heos 7 HS2 zwart

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Na lang twijfelen en heel veel reviews lezen over de Sonos Play 5 , de Bose Homespeaker 500 en de Denon Heos 7 Hs2, ben ik uiteindelijk toch voor een Denon gegaan. Het geluid in de winkel (Mediamarkt) was niet optimaal te beoordelen maar de reputatie van Denon en jarenlange ervaring op het gebied van audio, de extra mogelijkheden t.o.v. een Sonos zoals Bluetooth maar ook het koppelen van een USB stick waren voor mij doorslaggevend. Wat ben ik blij dat ik voor de Denon gekozen heb. Wat een waanzinnig mooi vol geluid voor zo'n kleine speaker die met gemak een grote huiskamer met een groots geluid vult. Echt geweldig. Geen vervorming o.i.d. en dan heb ik er nog maar 1. Ik overweeg een tweede aan te schaffen zodat je ook nog een mooie stereo effect krijgt. Enige minpuntje voor zover je hierover kan spreken, is dat de bastonen standaard wat te overheersend zijn ingesteld maar dit is heel simpel via de app bij te stellen. Bezwaren over het feit dat de app oubollig zou zijn en niet prettig zou werken, spreek ik beslist tegen. Als een digibate als ik ermee overweg kan, kan iedereen het. Daarbij hebben ze een helpdesk voor het geval je toch niet uit mocht komen. Ik ben er echt superblij mee. Wat een lekker geluid zeg.
Een echte aanrader.

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • mooie vormgeving
  • simpel en snel te installeren
  • goede app voor bediening speaker

Minpunten

• Niet te bedienen via Macbook

Patrick 24-10-2018

Uitmuntend geluid

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Heos speakers zijn erg goed, extreem mooi geluid! 1x soundbar + sub + 2 × heos 1, daarnaast 2 x heos 7 en nog 3 losse heos 1 speakers

Pluspunten

• Hoge resolutie bestanden
  • Bluetooth en WiFi

Ruud Veldhoen 22-03-2018

Design Speaker

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Geweldig mooi vormgegeven speakers.
Ik heb er 2 gekocht en als stereoset zijn ze een streling voor het oor.
De app om de speakers te bedienen is niet echt geweldig. Dat duurt wel even voor je de mogelijkheden kent.
Je moet soms wel 6 stappen doorlopen voor je bij je muziek bent ( staan bij mij op een Nas ) dat zou sneller moeten kunnen.
Je kunt ook muziek afspelen via bluetooth.
Persoonlijk vind ik de bassen teveel aanwezig dus heb ik die via de app een stuk lager gezet.
Dat voorkomt een hoop gebrom. De oorzaak ligt natuurlijk bij de kwaliteit van de mp3.
Daar heb je programma's voor om de mp3 te verbeteren en het geluidsniveau gelijk te zetten.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • vormgeving
  • Makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• te zware bas
  • de app.
  • Geen afstandsbediening

Edwin 14-12-2017

Heos 7 hs 2

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Gekocht voor in ons tuinhuisje. Nu ca 1jaar in bezit.
Wat een subliem geluid komt uit dit apparaat.
Streamen via de app of Bluetooth werkt perfect.
Met de app is via de equalizer het geluid naar smaak in te stellen.
Aansluiten op het netwerk is geen probleem. Top apparaat.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Bluetooth
  • Geluid equalizer
  • Installeren eenvoudig
  • Gebruiksgemak en bediening

Minpunten

• Als je er 1 hebt dan wil je meer Heos

Joost 07-12-2017

Stijlvolle speaker met geweldig geluid!

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Voordat ik de HEOS 7 HS2 by Denon heb gekocht heb ik veel reviews en testen bekeken op het internet. Ik was op zoek naar een multiroom-speaker met uitstekende geluidskwaliteit, welke ik later prima kon uitbreiden met andere speakers van hetzelfde systeem. Uit meerder testen kwam naar voren dat de HEOS 7 als een van de beste klonk. Dus deze heb ik vervolgens gekocht.
Meteen bij het uitpakken van de box merk je dat je kwaliteit in de handen hebt. De speaker is mooi afgewerkt en heeft een dusdanig gewicht wat een degelijk gevoel geeft. Eenmaal aan het lichtnet aangesloten is de HEOS 7 makkelijk te installeren door de smartphone met een AUX-kabeltje te verbinden en daar op het WIFI wachtwoord in te voeren. Wanneer de speaker eenmaal is aangesloten op het internet kan uit meerdere muziek streamingdiensten gekozen worden, waarvan muziek kan worden afgespeeld. Op het moment dat ik het eerste liedje afspeelde verbaasde de speaker mij meteen. Wat een geluid komt er uit deze speaker zeg!! Voor een speaker welke ik relatief compact vind, en dan zo’n vol geluid produceren. Ik vind het erg knap wat ze kunnen met de techniek van tegenwoordig.
Nu ik de speaker al een half jaar in bezit heb, luister ik er nog altijd met veel plezier naar. Daarnaast heb ik het systeem uitgebreid met 2 HEOS 1 HS2 speakers. Deze kleine speakers produceren ook prachtig geluid voor hun grootte. Vooral in stereo gepaard klinken deze erg goed. Al met al heb ik nog altijd absoluut geen spijt van mijn aankoop. De HEOS 7 een prachtige speaker, welke mij elke keer nog verbaast met zijn geluidskwaliteit.

Pluspunten

• Geluid is erg goed
  • Relatief compacte box voor de geluidskwaliteit
  • Makkelijke installatie
  • Genoeg keuze aan muziek streaming-diensten

Minpunten

• Mogelijkheden app
  • nog geen wekker-functie

batjuh 01-12-2017

Prima geluid

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Wat ik al tijden wist is dat ik deze speaker in huis wilde hebben, en nu staat hij er dan ook! Vanuit ervaring met werken in een audio zaak wist ik al enige tijd dat Denon hier voor mij gevoel en gehoor met kop en schouders boven sonos uitsteekt als het gaat om kwaliteit geluid en vooral ook de weergave van lage, midden maar ook hoge tonen die prima klinken!

Pluspunten

• Ideaal geprijsd ivm expert actie nu
  • Zuiver kwaliteits geluid

Brajan 28-11-2017

Heos 7. perfect systeem

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Ben al een jaar of 3 in het bezit van 3 speakers van Heos, 1x 7 en 2x 3. Uitstekende speakers met een zeer goed geluid. Handig dat ze op wifi draaien zodat je ze overal neer kan zetten. Ook handig om ze via een mobile device te bedienen. Ben er ZEER tevreden mee. maar geluid... Perfect hoor.. Aanrader!

Pluspunten

• Uitstekend geluid
  • Wifi
  • over inzetbaar
  • compact

Minpunten

• geen

Thijs 27-11-2017

Mooi vol geluid met een sterke bass

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Mijn keuze in de zoektocht naar een wireless speaker eindigde bij Denon Heos 7 HS2. De keuze werd bepaald omdat de Denon qua geluid een heel goed apparaat is en beter dan de Sonos is. Er komt een mooi vol geluid uit met een goede diepe bass. De Heos 7 is zowel geschikt voor de woonkamer als voor een grote ruimte. Het verschil met de Heos 5 is relatief groot en de meerprijs is het waard om te betalen. Dus mocht je twijfelen over de 5 en de 7, dan doe je er goed aan om het verschil te horen bij een lokale electronicazaak.

De speaker is relatief eenvoudig te installeren en de app is makkelijk in gebruik. Aangezien ik voor mijn muziek het meest gebruik maak van Spotify en de radio voldoet de app. Het enige minput is de instelling van het geluid. De volumeknoppen van mijn telefoon maken te grote stappen in het spectrum waardoor de muziek te hard of te zacht staat. Er mist ook een optie om het geluid af te stemmen op de muziek. Hoewel de speaker relatief makkelijk verschillende soorten muziek ten gehore brengt, kunnen alleen de bass en de treble worden aangepast.

Pluspunten

• Goed geluid met diepe bass
  • Makkelijk te installeren
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Volumeregeling
  • Weinig mogelijkheden

Bas 27-11-2017

Gewoon top

Geluid -- Top
Vormgeving -- Top
Materialen -- Top

Naast het gebruik voor muziek gebruik ik deze speaker ook voor TV geluid. Persoonlijk vind ik het een prachtig object welke stijlvol is afgewerkt. Het enige minpunt is de connectiviteit.

De speaker heb ik aangesloten op een netwerkkabel die in direct contact staat met mijn modem. Maar zelfs met deze setup valt de speaker willekeurig uit voor korte duur. Dit nadat de speaker al uren lang muziek aan het afspelen is. Ik heb hiervoor contact gehad met HEOS klantenservice maar die kunnen niet helpen tenzij ik direct bel wanneer het probleem zich voordoet, dit zodat zij de log op afstand kunnen uitlezen...

Wat ik persoonlijk ook mis is de functie om op de speaker zelf naar het volgende nummer te kunnen drukken. Dit moet via de App op je telefoon. Op de speaker zelf kan je alleen het volume bedienen en op mute drukken.

Des al niettemin een top product. zeker wanneer je deze speaker combineert met andere HEOS producten zoals de HEOS 1 (Go pack)

Pluspunten

• Styling
  • Geluid

Minpunten

• Kan niet volgende nummer drukken
  • Valt random voor korte duur weg

Bart 27-11-2017

Prachtig geluid, handige app

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Sinds 9 maanden in huis. De HEOS7 bevalt ons super. Een mooi geluid en eenvoudige bediening. What You See Is What You Get. Neerzetten, koppelen en spelen. Een keer ondersteuning nodig gehad. Vriendelijk te woord gestaan en probleem snel opgelost (geen netwerkverbinding met mijn mobiel :)) We gebruiken hem veel in combinatie met de beamer. Geluid gaat dan van de laptop via de bluetooth. Een handige toevoeging met de oude versie.
In de app heb ik verschillende favorieten aangemaakt zodat ik snel mijn eigen muziek kan vinden. Steamen vanaf mijn NAS, internet, mobiel, alles gaat probleemloos.
Ik zou er zo nog een bij willen plaatsen

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bediening
  • Ondersteuning

Minpunten

• nog niet ontdekt

Smithers 27-11-2017

Top product!

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Lang gezocht naar een nieuw systeem.
Uiteindelijk gekozen voor betaalbaar gemak voor digitaal audio. Installatie en gebruik gaan bijzonder eenvoudig. Gebruik met name de spotify app. Maar ook digitale radio is een goede toevoeging. Bediening / zoeken bij de nas kan nog wel verbeteren. Geluid van deze 7 is een aangename verrassing.
In de periode in gebruik geen problemen gehad.

Pluspunten

• Prima prijs / kwaliteit verhouding
  • Goed geluid
  • Eenvoudig te koppelen met meerdere onderdelen
  • Eenvoudige bediening via spotify

Minpunten

• Zoekfunctie bij nas in app gebruiksvriendelijker.

OdB 27-11-2017

Elke dag genieten geblazen!

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

De HEOS 7 hebben we nu ongeveer twee maanden in huis en is niet meer weg te denken. De geluidskwaliteit is boven verwachting maar mag ook wel voor het geld. Ook als je een keer een nummer wat harder draait blijft het geluid zuiver, echt geweldig. Met verschillende kanalen kan je muziek afspelen wat genoeg mogelijkheden bied. Muziek speel je makkelijk af via je mobiel dan wel de tablet. Echt een aanrader waar je geen spijt van zal krijgen.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • Bass
  • verschillende kanalen
  • Goede app

Willem 26-11-2017

Geweldige geluidskwaliteit

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Na een lange tijd verschillende merken te vergelijken, heeft de geluidskwaliteit mij overtuigd om deze luidspreker aan te kopen. Het combineert heldere klanken met een stevige bas en dit zonder gekraak of andere storende geluiden. De verbinding kan soms wel eens uitvallen maar in het algemeen ben ik hier tevreden over, het vult mijn living van 6 op 12 meter met gemak.

Pluspunten

• Geweldige geluidskwaliteit
  • Stevige bas

Minpunten

• Verbinding valt soms weg

A.S Te M 26-11-2017

wat een verbetering

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

deze speaker gekocht ter vervanging van mijn yamaha set met tannoy speakers.
Ik kan mezelf alleen maar afvragen waarom ik dit niet veel eerder heb gedaan. Wat een verbetering van het geluid tot op heden heb ik er nog maar 1 staan maar dat is een kwestie van tijd voordat er meerdere aan elkaar gekoppeld staan.

De app is eigenlijk super simpel maar zo doeltreffend zelfs mijn vrouw kan er vlekkeloos mee overweg, wat bij de yamaha zet nog weleens problemen opleverde.

Pluspunten

• super geluid
  • super simpel
  • mooi design

Mak82 26-11-2017

Betrouwbaar en geluid vast

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Wat me vooral opvalt is dat het geluid zelfs op maximaal niveau vormvast blijft, zelfs na meer dan een jaar gebruik. Ik gebruik het product al dan niet i.c.m. met de HEOS soundbar. Hiermee kun je heerlijk relaxed muziek luisteren maar ook een flink feest geven ;-). Koppelen met een notebook/telefoon/spotify is eenvoudig. Een kwalitatief goed product voor een mooie prijssetting.

Aan te bevelen dus, Groet Michel

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Geluid
  • Aansluitingen

Minpunten

• Materiaal soort afwerking (feel)

WS Loth 26-11-2017

Geweldig geluid en veel mogelijkheden

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Ik was ongeveer een jaar geleden op zoek naar een bluetooth speaker om wat makkelijker muziek te kunnen spelen zonder te hoeven klooien met kabels en kwam toen de HEOS 7 HS2 tegen. Voordat ik hem überhaupt had aangeschaft zag ik al veel voordelen boven de SONOS series: je kan op heel veel manieren muziek afspelen op de HEOS series.

Bijvoorbeeld:
- Spotify streamen naar de HEOS (vanaf afstand of zelfs vanaf andere netwerken, bijvoorbeeld om mijn vriendin te laten schrikken terwijl ik op kantoor zit)
- Bluetooth streamen voor bijvoorbeeld YouTube muziekvideo's.
- Via AUX in heb ik hem aan mijn TV hangen, en met de app kan ik hem makkelijk aanzetten en de volume regelen
- Via een USB schijf of NAS aan de speaker koppelen, en je eigen muzieklibrary afspelen

Alle manieren van streamen werken perfect, en ik heb nooit last gehad van haperingen of slechte kwaliteit in de muziek. In de app is het ook mogelijk om de stream-kwaliteit zelf aan te passen, net zoals de equalizer instellingen aan te passen.

Het geluid... is simpelweg geweldig. Toen ik voor het eerst muziek afspeelde op de speaker was het bizar hoe de hele ruimte gevuld was met gedetailleerde klanken die heel rijk klonken. Op gegeven moment kwamen mijn ouders op bezoek terwijl ik de muziek al aan had staan, en ze waren aan het zoeken waar het geluid vandaan kwam, en ze konden haast niet geloven dat het uit de kleine HEOS kwam.

Van de lows tot de highs, alle tonen klinken geweldig op deze speaker. Of ik hem nou aan heb staan voor TV-geluid, of een feestje aan het bouwen ben met dance of hardere muziek, de HEOS klinkt op alle volumeniveau's geweldig. Zelfs op het zachtste volumeniveau is er een zeer aanwezige bas, die bij de meeste andere geluidssystemen zou wegvallen.

Kortom: geweldige speaker voor alle scenario's, van party tot tv-speaker!

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Krachtige bass, zelfs op laag volume
  • App is makkelijk in gebruik
  • Heel veel mogelijkheden in hoe je wilt afspelen
  • Fraai design

Minpunten

• App ziet er wat ouderwets uit

Max 26-11-2017

top speaker, mooi design

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Ik heb sinds een jaar Heos 3, 5 en 7 in mijn huis staan en ben uiterst tevreden over de geluidskwaliteit en de vormgeving. De Heos 7 staat in de grootste kamer en vult de hele ruimte met een geweldig vol geluid, prachtige bassen en ook mooi helder hoog geluid. De app is prima en volledig. Duidelijke instruktie voor de aansluiting. samengevat een prima aanschaf.

Pluspunten

• geluid
  • vormgeving

Davy De Sutter 26-11-2017

Zeer goede oplossing om draadloos naar muziek te luisteren

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Reeds een aantal jaar hebben we een Heos 5 in onze keuken staan omdat we het beu waren om elke keer naar een tv te moeten luisteren om muziek te horen.

Nu hebben we voor onze tuin een Heos 7 aangekocht omdat we ook daar willen genieten van muziek op een eenvoudige manier. Het toestel is krachtig genoeg om in een open ruimte toch nog een volle klank te leveren. De bas is indrukwekkend maar ook de hoge tonen komen er mooi uit. Het toestel kan ook zeer luid spelen waardoor het ook niet verkeerd staat tijdens een feestje met de vrienden.

Door deze 2 toestellen in mijn bezit te hebben, ben ik zeker dat er nog uitbreidingen van de Heos familie bij ons zullen komen.

Denon toont wat het kan met de Heos toestellen !

Pluspunten

• krachtig geluid
  • mooi design

Minpunten

• meer integraties gewenst met muziekbronnen

Paul 26-11-2017

Prachtig betaalbar systeem

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Ben sinds vorig jaar in het bezit van verschillende HEOS speakers.
De heos soundbar met sub voor de TV .
verder twee maal een HEOS 1 icm twee maal een HEOS 7 voor het "gewone geluid".
Het is echt een super geluid wat je ook mooi kunt combineren per kamer per speaker of alles tegelijk

George en Astrid 26-11-2017

Heerlijk vol geluid!

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Wij hebben een set van 2 Denon 7 speakers gekocht. Het eerste gebruik was onze bruiloft in eigen tuin. Wat een waanzinnig geluid, zelfs buiten voldoende om de muziek mooi over te dragen!

Pluspunten

• Geluid is waanzinnig mooi
  • Zowel individueel als geschakeld te beluisteren

Minpunten

• Software is ingewikkeld

Leo 26-11-2017

subliem stereo geluid HEOS 7

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Wij hebben in de woonkamer 2 x HEOS 7 die ik als stereopaar heb geconfigureerd. in de keuken heb ik een HEOS1 met accupack.
Het meeste luisteren we naar radio zenders via tunein daar vind je echt alle radiozenders.
Verder als we ontspannen zitten spelen, we lijsten af en genieten vaak ook met vrienden met een heerlijk muziek op de achtergrond ( soms ook heel erg op de voorgrond) Als ik of mijn vriendin even naar de keuken gaan dan is ook daar de muziek op de HEOS 1 synchroon met de HEOS 7
Wil je enkel muziek in de keuken dan is dat heel eenvoudig te regelen. Op de pagina Play zit ook de volume en kun je met een schuif alle muziek in eens regelen of per speaker . Ik zet dan de voor,- en eetkamer schuif dicht!
Onze kinderen hebben ook accounts en die spelen hun eigen lijsten af (vooral als wij zijn werken)
Op warme dagen gaat de HEOS 1 met accu, vaak mee naar buiten, heerlijk..
Zorg wel voor goede Wifi verbinding voor als je draadloos gaat ( dat hebben wij nu ook)
Maar de HEOS speakers zijn ook bedraad aan te sluiten. diagnose /configuratie tooltjes om de kwaliteit van Wifi zitten per speaker te bekijken per channel RSSI en Quality. als je dit goed hebt ingesteld dan is het enkel genieten.
Ik werk vaak op mijn PC ik zou ook graag een tooltje op mijn PC willen hebben om HEOS / muziek te kunnen bedienen. Maar dat is er jammer genoeg (nog) niet) het staat bij minpunten maar dat is omdat het niet kan en niet omdat het niet goed zou zijn!

Pluspunten

• kwaliteit muziek
  • Enkel speakers in huis
  • Veelzijdigheid in keuze en instellingen
  • Met smartphone en tablet te bedienen
  • Ieder zijn eigen muziek en

Minpunten

• Niet op Window PC te bedienen

A.Joustra 25-11-2017

Geweldig geluid en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Heos 7 HS2 zwart

Ik heb de Heos 7 nu ongeveer een maand en ik ben zeer tevreden. Het geluid is mooi vol en kan ook het wat stevige genre (metal, punkrock) prima aan. Zowel de hoge tonen als diepe bas zijn goed te horen waardoor je weet dat je echt een high-end apparaat in huis hebt gehaald.
Met de makkelijke app kan je de Heos 7 met je mobieltje bedienen en switch je makkelijk van zenders naar streaming. Eerlijk gezegd overtreft het apparaat mijn verwachtingen, hiervoor hadden een marantz receiver en JBL boxen en dit is een meer dan waardige opvolger.

Pluspunten

• geluid!!
  • bediening via app

Minpunten

• geen muziek als je wifi wegvalt maar ja ..