Ministry of Sound Audio S Plus zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 76 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ministry of Sound Audio S Plus zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Miranda 02-01-2017

Groot geluid in een kleine speaker

Ik ben helemaal blij met deze speaker. Hij is klein maar heeft super geluid, voelt ook degelijk aan en door de band er om heen is hij ook nog eens water bestendig. Dit werkt ook gelijk als anti-slip voor als je hem neer zet.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Degelijk

K0kkie 02-01-2017

goede kleine bluetooth speaker

Ik heb deze bluetooth speaker gekregen met de feest dagen en het geluid viel zeker mee. zeker ook de bastonen zijn goed iets wat je op het eerste gezicht niet verwacht bij zo'n slank en klein model. Ik vind het een hele goede speaker voor zijn prijs.

Pluspunten

• Accuduur
  • bas tonen

Minpunten

• app van MOS
  • geen play knoppen ed op apparaat zelf

Berry 26-12-2016

Goed geluid, ook bij hoger volume, mooi design

Mooi design waarbij je de keuze hebt om de speaker op een standaard te zetten of te leggen. Tevens te koppelen met 2e speakerset voor stereo.. Mooi geluid.

Wim 26-12-2016

Mooi formaat en met een vol geluid.

Het is een mooi apparaat, gemakkelijk te bedienen.
Mijn vrienden zijn er jaloers op !
Ze hadden er ook graag een gehad en zeker voor die prijs!

Pluspunten

• vormgeveing
  • krachtig vol geluid

Minpunten

• geen

Kees 25-12-2016

Speakers werken niet en geen service

2 speakers gekocht. Heb er 1 aan decpraat gekregen. Stereo koppeling met tweede speaker ging niet. Bij tweede keer koppelen naar laptop deed blue tooth het niet. Ook koppelen met mijn telefoon (android) en die van mijn vrouw (iPhone) lukte niet. Service iBood vertelde dat ze dan stuk waren en ik ze moest retourneren. Extra kosten, extra moeite en geen speakers.

Minpunten

• Bluetooth defect

C.G 25-12-2016

makkelijk in gebruik

Goed geluid voor zo'n klein ding
makkelijk in gebruik
spatwaterdicht ( niet getest )
En degelijk
mis alleen de NFC

Pluspunten

• Goed geluid
  • kan staan en liggen
  • en een goede prijs

Minpunten

• Geen NFC

Elleke 25-12-2016

Redelijk geluid voor redelijke prijs

De speaker heeft een redelijk geluid voor een redelijke prijs. Het formaat is goed en de speaker werkt met Bluetooth

Pluspunten

• Prijs

Minpunten

• Geluid beetje "blikkerig"

Joop 24-12-2016

Top speaker. Goed geluid, vervormt niet ziet en er mooi uit.

Goede bt speaker! Mooi geluid zonder vervorming. Prima design. Makkelijk te installeren en prima batterijduur.

• Sound

Plantema 24-12-2016

Mooi vol geluid

Prima degelijke bluetooth speaker, maakt supersnel verbinding en geeft een mooie sound.
Batterij valt me echter wat tegen, circa 3 uur. De USB-aansluiting zit wat onhandig aan de onderzijde wanneer je gebruik maakt van de standaard om hem rechtop te zetten, hetgeen juist handig is omdat hij zo weinig plek in beslag neemt. Desondanks tevreden met de aankoop!

Pluspunten

• Degelijk
  • Volle sound
  • Snelle

Minpunten

• batterij
  • USB-aansluiting

RJ 24-12-2016

Goed geluid

Een mooi design en een goed geluid tegen een scherpe prijs. Verbinding maken met apparaten gaat erg makkelijk via bluetooth. Groot bereik en lange accuduur.

Pluspunten

• warm geluid
  • makkelijk verbinden

Martijn 24-12-2016

Goed geluid, mooi design

Voor een portable speaker een goed geluid. Gemakkelijk aan te sluiten.
Misstaat ook niet in je kamer. Door het pootje wat je eraan kunt bevestigen ziet het er nog mooi uit ook.
Enige minpunt: als 'reis speaker' wel wat zwaar.

Pluspunten

• geluid
  • design
  • aansluiten met bluetooth

Minpunten

• zwaar

John 23-12-2016

Verrassend goed geluid

Het geluid is boven verwachting, mooie bas heldere midden en hoge tonen.
De speaker is mooi om te zien (zeker op de standaard) de accu laad niet heel snel maar gaat best lang mee. makkelijk te koppelen met bleutooth en met handriem makkelijk mee nemen.
Het is een aanrader wat mij betreft!

Pluspunten

• Mooi om te zien (zeker met standaard)
  • Accuduur
  • Geluid

Minpunten

• Accu laad niet heel snel

Huub 23-12-2016

UItstekend geluid, 2 gekocht in stero exelent

Al een tijdje op zoek naar goede speakers voor op reis. De hele wereld door. Niet te duur daar reizen nogal wat van mijn spullen vergt. De geluidskwaliteit voor de betaalde prijs is echt ontzettend goed. Vooral, heb er 2 gekocht, de mogelijkheid stero te luisteren via bluetooth koppeling magnifiek. Dikke rubber rand er omheen. Ook nodig zodat ze niet van een tafel wegtrillen. De bas laat de boxen bewegen op een glad oppervlak. In afwachting van de support afdeling van ministry of sound, problemen met koppelen vanuit een tweede apparaat als er al een apparaat in het geheugen van de box zit. Lukt alleen door het eerste apparaat uit het geheugen van de box te verwijderen. Bij stereo zwakt een box regelmatig heel kort af om daarna meteen weer op niveau te komen. Raar. Verder echt tevreden.

Pluspunten

• compact genoeg
  • geluid
  • accuduur (5 uur op hoog niveau)

Minpunten

• bluetooth koppelen
  • 1 kanaal bij streo zwakt af en toe even af

Jan Prinsen 23-12-2016

Ongelooflijk geluid

Op zoek naar een Blue-Tooth speaker kwam de aanbieding van IBood voorbij, daar heb ik gretig gebruik ven gemaakt! Zeer tevreden ben ik over de volle klank en het volume van de BT speaker! Zonder enige vervorming op max belastbaar, ook de accuduur is erg goed! Dus voor mij een dikke 10 voor deze speker!

Pluspunten

• Mooie vormgeving en niet te groot
  • Zeer lange accuduur

Mistery 23-12-2016

Mistery of no sound.....!!!

Dit is de tweede keer dat ik het heb geprobeerd. Eerst met de Audio L Plus Multi-Room Speaker, deze verloor zowel de Wifi connectie met het netwerk als ook de bluetooth connectie was zeer instabiel. Ook de de bluetooth van deze plus waarvan ik er 2 had aangeschaft was slecht, verder waren ze bijna niet te pairen en dat is uiteindelijk waarom je uberhaupt van dit soort speakers koopt, in mijn beleving. Wanneer je op zoek bent naar een mooi design maar niet gemakkelijk te gebruiken speaker dan zeg ik, doen! Maar ben je op zoek naar speakers met bluetooth functie en al dan wel of geen Wifi functie, zoek even verder anders word het het "Mistery Of No Sound".

Pluspunten

• mooi design
  • mooi geluid via de aux kabel
  • spatwaterdicht

Minpunten

• bluetooth werkt slecht
  • slecht en zacht geluid via de bluetooth
  • pair functie werkte niet

Cornelius 23-12-2016

Ministry of Sound Audio S Plus

Een uitstekend product, dat niet alleen als single bluetooth luidspreker kan worden ingezet, maar als men er 2 heeft en men deze op eenvoudige wijze verbindt, ontstaat een zeer mooi en helder stereo geluid. Dit product is niet alleen een luidspreker, het is tevens een zeer comfortabele hands free speaker (en microfoon) voor je mobiele telefoon. Ideaal om lange gesprekken, conference calls, mee te voeren, eventueel met meerdere personen aan tafel. Ook hier is het geluid zeer helder en duidelijk. Met de bedieningsknoppen op de speaker is het mogelijk de verbinding te maken of te verbreken.
Voor mij een ideaal product voor op het bureau of op pad.

Pluspunten

• Mooie vormgeving, multifunctioneel
  • Uitstekend geluid
  • Mogelijkheid van stereo met 2 speakers
  • Zeer eenvoudige en snelle verbindingsmogelijkheden

Minpunten

• Niet zeer luid

Sanne 23-12-2016

Goed geluid

Ik vind het een hele fijne speaker, het geluid is heel fijn zonder ruis. De speaker zelf heeft een mooie uitstraling en meerdere opties

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Redelijk zwaar

Patrick Wijninga 23-12-2016

Verrassend goed geluid

Bij het openmaken van het product merk je al dat het een kwaliteit product is. Ik was direct verbaasd over het aantal accessoires dat er bij zit. Twee draagriemen en een standaard. Diverse stickers voor verschillende landen, en een mooie een flexibele USB Diverse stickers voor verschillende landen, en een mooie een flexibele USB kabel. Het verbinden met je telefoon, laptop of ander device werkt idiot proof.

Pluspunten

• Twee verschillende kleuren riemen
  • Lange accu duur
  • Verrassend goed geluid

Alex 23-12-2016

Mooie aanwinst!

Het aparaat heeft een mooie vormgeving, goed geluid en lange accuduur. Hij staat naast mijn bed voor het slapen gaan. Bouw kwaliteit is top en gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Geluid
  • Accuduur
  • Connectiviteit

Minpunten

• Laden op standaard is even prutsen

Gab 23-12-2016

wat een geweldig geluid!

Ik speel amateurtoneel, vaak hebben we daar muziek bij nodig, als omlijsting of bij concentratieoefeningen. Gesjouw met grote installaties, dat wil niemand. En toen kwam de aanbieding van iBood voorbij. Meteen besteld. Bluetooth streamen via mobiel, geen probleem! En wat een supergeluid, het vult de gehele ruimte; laatst zelfs oefenden we in een heus theater, de officiële geluidinstallatie was nog niet aangesloten, dus mijn Ministry of Sound uit mijn tas gehaald. Alsof de echte installatie toch aangesloten was: mooi vol geluid.
Ik wacht nu op de volgende aanbieding, want met twee stuks kan het geluid zelfs (volgens de handleiding) stereo afgespeeld worden (een enkele Ministry of Sound speaker is overigens ook stereo, maar daar zitten de boxen dicht bij elkaar zodat het effect klein is). Ik ben dus meer dan dik tevreden over mijn aankoop.

Pluspunten

• vol geluid, dat de ruimte goed weet te vullen
  • batterij is uitstekend

Minpunten

• geen internetradio

Robske1989 23-12-2016

Ministry of Sound Audio S Plus

Enige tijdje geleden heb ik de Ministry of Sound Audio S Plus via ibood gekocht. Aangezien ik deze in een aanbieding heb gekocht is dit zijn geld meer dan waard! Wat een super geluid in verhouding tot de prijs. Ik heb er spijt van geen 2e gekocht te hebben aangezien je 2 stuks aan elkaar kunt koppelen voor stereo geluid. Het geluid kan voldoende hard en klinkt goed. Voor een relatief kleine box toch groot bereik. In de meeste winkels is de box €140,- dat geld is een beetje veel als je het aan mij vraagt. Het is super dat er een standaard bijgeleverd wordt zodat de speaker rechtop gezet kan worden erg handig en mooi ogend.
De bass zal voor de een voldoende zijn en voor de ander wat minder, maar een kleine speaker kan dan ook niet alles hebben.

De bediening/koppelen van apparaten met bluetooth is erg gemakkelijk en kan iedereen.

Verder ben ik super tevreden met deze aankoop en zou ik het iedereen ook aanbevelen.

Pluspunten

• Meegeleverde standaard
  • Voelt stevig

Minpunten

• Prijs
  • Bass geluid mag wat meer

Lemman 23-12-2016

Mooi geluid tegen een goede prijs

Voor nog geen €35 heb je een prima Bluetooth speaker die absoluut niet onderdoet voor speakers in een hogere prijsklasse. Het geluid klinkt vol en de accu gaat lang mee!

Rienk 23-12-2016

Geweldige sound, dat is geen mysterie.

Op nummer 1 was voor mij de prijs waarom ik deze S Plus heb gekozen via iBOOD. Geweldige deal. Verrassing was het prachtige geluid wat deze box ten gehore brengt. Echt geweldig! Een aanrader en makkelijk aan te sluiten op iPhone en laptop via Bluetooth. Tevens een prachtig design. Draadloze pracht sound.

Pluspunten

• Prijs
  • Sound
  • Bediening
  • Automatisch uit bij tijdje geen connectie.

Sanne 23-12-2016

Super fijne speaker

Het geluid klinkt super fijn, geen ruis. De speaker kan best hard en hij ziet er mooi uit. Ook vind ik het handig dat je hem los kan gebruiken of met een standaard

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Redelijk zwaar

boody6 23-12-2016

Geweldig vol geluid voor relatief klein apparaat

Kleine handzame speaker met een zeer vol diep geluid en goede levensduur van de accu.
Met zijn blue tooth functie en de mogelijkheid om een geluidsbron met 3.5 inch stekker/kabel aan te sluiten maakt dit de speaker multifunctioneel.

Pluspunten

• goed geluid
  • goede levensduur accu
  • leuk ontwerp
  • diverse mogelijkheden voor persoonlijke aanpassing
  • mooie afwerking

Minpunten

• geen