Fresh 'n Rebel Fresh 'n Rebel Rockbox Cube Fabriq Edition - Indigo

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Fresh 'n Rebel Fresh 'n Rebel Rockbox Cube Fabriq Edition - Indigo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frankers 14-12-2017

Klein formaatje maar verrassend krachtig

Ik heb de speaker gekocht als leuke gadget voor op reis. Gekocht vanwege de prijs en vriendin vond deze mooier dan de concurrentie. IK verwachte er niet veel van, maar er komt toch aardig geluid uit dat kleine speakertje. Op de camping savonds voor de tent bij een borrel op een spelletje is de speaker erg leuk!

Pluspunten

• Formaat
  • Geluid

Donnie22 24-10-2017

Speaker voor op reis

Speaker gekocht voor onze rondreis door Europa. Op elke camping konden we genieten van onze muziek! De speaker is erg klein, maar toch krachtig geluid.

Pluspunten

• Geluid
  • Accu
  • Bluetooth

Dvanker 12-10-2017

Klein en fijn!

Fijne compacte speaker met mooi geluid. Goede prijs-kwaliteitverhouding en ziet er ook nog eens leuk uit. De accuduur is goed voor zo een kleine speaker.

Pluspunten

• geluid
  • formaat
  • accu