BigBen Emma zwart, wit, roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BigBen Emma zwart, wit, roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Lisette 08-02-2017

Kindvriendelijk

Geschreven voor: BigBen Emma zwart, wit, roze

Makkelijke bediening voor kinderen. Lange duur van batterijen, veel vermaak van de kinderen. Wat ik wel een nadeel vind is dat de microfoon echt tegen/in de mond gehouden moet worden.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Lange duur batterij
  • Leuke vormgeving

Minpunten

• Geen adapter
  • Voor volwassenen moeilijk bedienbare microfoon 😉

Emma bigben karaoke robot 17-12-2016

Emma bigben karaoke Robot

Geschreven voor: BigBen Emma zwart, wit, roze

Emma is een mooi vormgegeven roze robot waar je muziek kan afspelen maar ook lekker mee kan karaoke.
Geluidskwaliteit is zeer goed en Door de makkelijke bediening kan iedereen er mee omgaan.
Met de 2 microfoons kun je samen je favoriete nummers meezingen.
Echt een aanrader.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Goede Geluidskwaliteit
  • Makkelijke gebruiksbediening
  • 2 microfoons
  • Overal mee te nemen

Minpunten

• Batterij verbruik

Sara39 12-12-2016

super leuk!

Geschreven voor: BigBen Emma zwart, wit, roze

Dit is zo'n super ding, zo makkelijk mee te nemen, zelf als moeder wordt ik enthousiast om mee te doen. Mooie opname kwaliteit. wat ik wel een minpunt vind is dat de snoertjes van de micrfoons zo kort zijn.

WilmaBU 12-12-2016

Leuke karaoke set

Geschreven voor: BigBen Emma zwart, wit, roze

Mijn dochter mocht zomaar Emma uitproberen. De set ziet er erg leuk uit. Hoewel de leeftijdscategorie 5 tot 11 is denk ik dat 8 plussers het wel een beetje kinderachtig zullen vinden, zeker gezien het ontwerp.
Emma werkt jammer genoeg alleen op batterijen maar dat heeft als voordeel dat je hem makkelijker mee kunt nemen.
De snoeren van de microfoons zijn wat aan de korte kant, zeker als je niet zo klein bent en van dansen en springen houdt.
De geluidskwaliteit vond ik tegenvallen hoewel ik mijn dochter daar niet over gehoord heb.

Pluspunten

• Leuk ontwerp

Minpunten

• Werkt alleen op batterijen
  • Korte snoeren
  • Geluidskwaliteit

Diana 10-12-2016

Leuke simpele karaokespeler voor kinderen

Geschreven voor: BigBen Emma zwart, wit, roze

Met de karaokespeler kun je liedjes afspelen en door de microfoon meezingen wat ondertussen opgenomen kan worden. De batterijen zijn wel snel leeg. Keuze tussen batterijen of stroom zou handig zijn. Heeft ook wel wat hulp nodig bij jongere kinderen. De muziek en het opnemen hapert soms.

Pluspunten

• Leuk uiterlijj
  • Makkelijk mee te nemen

Minpunten

• Hapert soms
  • Hulp van volwassene nodig

Sewlal 09-12-2016

Big Ben Emma

Geschreven voor: BigBen Emma zwart, wit, roze

Leuke karaoke speler voor de kids. Wel is het uiterlijk te speels voor mijn dochter van bijna 8. Na even goed de handleiding gelezen te hebben, muziek gedraaid via de usb-stick en ook hebben de meiden flink meegezongen.
De jongste van bijna 3 weet nu hoe ze deze aanzet moet zetten en kan meezingen.
Wel is het jammer dat het op batterijen werkt en dat de snoertjes van de microfoons niet zo lang zijn.

Pluspunten

• Kan met 2 kindjes zingen

Minpunten

• Batterijen
  • Kort snoer microfoons

Denise 09-12-2016

Super leuk speelgoed item! Goede kwaliteit

Geschreven voor: BigBen Emma zwart, wit, roze

Hier is het een enorm geslaagd speelgoed item!
Mijn dochter van 3 is elke dag aan het zingen en toen ze haar karaoke robot kreeg was ze door het dolle heen.
Meteen wou ze gaan zingen en dagelijks geeft ze nu een hele show weg!
Super leuk om te zien hoe op dit speelgoed gereageerd word!
Ik kan het echt aanraden aan iedereen waar de kinderen van zingen houden!
Wat het zo leuk maakt is dat je het ook kan opnemen en het dus terug beluisteren wat ook super leuk is!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Het is voor 2 personen
  • Iedereen kan er van meegenieten
  • Aansluiten van muziek is zo gedaan
  • Zeer kindvriendelijk

Minpunten

• Geen batterijen bijgeleverd
  • Usb stick steekt behoorlijk uit

Miek83 08-12-2016

Contact stekker meteen kapot

Geschreven voor: BigBen Emma zwart, wit, roze

De ingang van de oplader in het apparaat was vrijwel direct kapot, ik haalde de kabel eruit en het contact van het apparaat zat eraan vast. Als je de microfoon iets te dicht tegen de speakers houd krijg je zo n keiharde pieptoon. Een kind moet dus erg behendig zijn om aan 1 kant te blijven.

Pluspunten

• USB aansluiting werkt makkelijk

Minpunten

• De stekker contact
  • Microfoon die speakers storen

ellen80 05-12-2016

Makkelijk te bedienen, mooit uitziende karaoke set

Geschreven voor: BigBen Emma zwart, wit, roze

Erg leuk karaoke set. Gemakkelijk in gebruik, zelfs door m'n 5 jarige dochter. Je kunt een usb stick met muziek aansluiten of bijv je telefoon. Ook kun je een koptelefoon aansluiten. Er zit een opname functie op. Dit kun je daarna op de computer zetten. Het apparaat ziet er erg leuk uit. Wij zijn enthousiast!

Erika 05-12-2016

Hij is leuk voor het oog,maar niet functioneel

Geschreven voor: BigBen Emma zwart, wit, roze

Het eerste waar ik tegenaan liep was dat er geen batterijen zij zitten. Als je zo'n bedrag neer telt verwacht ik daar iig ook batterijen voor.
Ik had van te voren al gelezen dat veel mensen als minpunt hebben dat hij moeilijk te bedienen is, en daar sluit ik mij bij aan . Zelfs na het lezen van de handleiding snappen we er nog weinig van. De kinderen zelf kunnen er qua bediening niets mee. We drukken nu maar gewoon net zo lang op functie en play knop tot er muziek uit komt.
Opnemen is leuk maar afspelen werkt niet of maar half. Geen idee of dit aan het apparaat ligt of aan onze bediening ervan. Een nadeel met meezingen en opnemen vinden wij de korte snoeren van de microfoons. Dit zal wel voor de veiligheid zijn maar als je ze wil gebruiken moet je de radio in je hand houden anders trek je hem geheid van de tafel af.

Pluspunten

• Leuk ontwerp
  • Goed geluid

Minpunten

• Moeilijk te besturen
  • Korte snoeren van de microfoon