Teufel Rockster zwart - Reviews

Type/soort
luidsprekers
Aanbevolen gebruik
DJ

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Schwarte 08-05-2017

Muziek moet je voelen

Soms koop je iets waarvan je denkt heb ik het nodig. In het geval van de Rockster heb ik mij deze vraag ook gesteld. Omdat ik al meerdere artikelen van Teufel heb en weet hoe goed de service is dacht ik kom we proberen het. Nou dat hebben we geweten. Wat een power heeft deze Rockster. Maakt niet uit wat je afspeelt hij kan echt alles aan. Lage bassen zijn geen probleem en met een uitgebreid panel kun je het instellen naar believen. 2 x bleutooth met een mixer. Op accu of netstroom. Bedenk het maar hij kan het. Hij is wat aan de zware kant met z'n 32 kg maar dat mag de pret niet drukken. De Rocksters zijn ook nog koppelbaar tot wel 4 stuks. De Rockster is bij ons in de familie en vriendenkring een graag geziene gast om feestjes op te leuken. Een zaaltje van 50m2 kan ie in zijn eentje makkelijk aan. Om nog even aan te geven hoe goet de service van Teufel is het volgende. Ik stuur een email dat ik mijn twijfels heb over de sterkte van de accu. Zou het namelijk 2 uur moeten volhouden op vol vermogen. Antwoord van Teufel "mag niet". Binnen 3 dagen nieuwe accu kostenloos op de deurmat.

Pluspunten

• Diepe drukvolle bassen
  • Sterke behuizing
  • Service Teufel
  • Vele mogelijkheden

Minpunten

• Gewicht