JBL Pulse 2 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Pulse 2 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Soppie 27-02-2017

Mooie speaker

Geschreven voor: JBL Pulse 2 zwart

Mooie speaker die makkelijk is in het gebruik. Ook komt een een heel goed en hard geluid uit ook al is het een kleine speaker. Leuke optie is ook dat je met de app het licht en de kleuren kan veranderen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goed geluid
  • Leuke optie met kleuren

Mir 22-12-2015
Geschreven voor: JBL Pulse 2 zilver

Vandaag de Jbl pulse 2 ontvangen! Mooi en helder geluid!! Lichteffect is sfeervol. Zeker een aanrader deze speakerbox

Jurgen1972 31-10-2015
Geschreven voor: JBL Pulse 2 zwart

Sinds kort ben ik in het bezit van de JBL Pulse 2. Wow! wat een geweldige bluetooth speaker is dit! Ik ben helemaal weg van het geluid. Mijn muziek klinkt zowel in de hoge als in de lage tonen heel erg goed. Als je de speaker uitpakt is deze compact maar groot en zwaar genoeg om te weten dat je hier met zeer goede kwaliteit te maken hebt. De verbinding met je telefoon verloopt soepel en de knoppen op de speaker spreken voor zich. Dan de led verlichting ervaring. Deze is echt geweldig. Je kan kiezen voor verschillende kleurthema's en de leds 'dansen' mee op de maat van de muziek. Dit geeft muziek echt een meerwaarde en geeft je het gevoel dat je in een trendy discotheek staat. Ik kan niet wachten tot het weer zomer wordt en we de speaker en disco verlichting mee kunnen nemen op de boot, de tuin in of naar het park. De combi van trendy vormgeving, goed geluid en coole led verlichting maakt deze speaker tot een echt hebbedingetje. Ik ben helemaal fan van de Pulse 2!

Wolter 27-10-2015

Wij gebruiken deze speaker nu 3weken en genieten volop
Zeer eenvoudig te bedienen ,fijn geluid op verschillende muziek soorten
En een leuke extra is de verlichting de speaker is handzaam en dus makkenlijk mee te nemen naar buiten, de schuur enz...
Een echte aanrader

chris 25-10-2015
Geschreven voor: JBL Pulse 2 zwart

Ik heb de pulse nu 2 weken en echt is een echte aanrader geluid is boven verwachting! En het gebruik is ook lekker simpel effe cornecten met je telefoon of tab en je heb muziek als je in de schuur of in de douche bent. En iedereen hier heeft ze telefoon er al aan gehad (zo makkelijk) en is dus al van alles door de speakers gegaan en samen met de verlichting echt heel leuk.En met de app kan je de verlichting via je telefoon ook nog veranderen leuke extra

Bjorn Pettersson 25-10-2015
Geschreven voor: JBL Pulse 2 zwart

Ik heb de JBL Pulse nu 2 weken in huis en ben echt blij met het kwaliteit dat wordt geleverd door JBL. Het geluid is echt geweldig. Baterij gaat lang mee en de lichtshow maakt het heel erg gezellig.

Pulse 2 is voor verschillende doeleinde te gebruiken voor de sfeer (Lichtshow) op de voetbalclub (geluidskwaliteit) of ergens anders.

Ik luister veel naar pop, moombahton en dance en dat kan prima met deze Box.

Een verbeterpunt is de kleurcamera deze werk bij mij niet helemaal.

Eric te Hennepe 25-10-2015
Geschreven voor: JBL Pulse 2 zwart

Bij het uitpakken van de JBL Pulse 2 valt gelijk het gewicht op.
Het koppelen levert geen problemen op.
Heb de gebruiksaanwijzing ook nu nog niet gelezen, alles wijst zich zelf.
Wat ik raar vind dat je 2 basboxen hebt maar dat je hem op een van de boxen moet zetten.
Liggend vind ik het geluid stukken beter.
Verder is JBL Pulse 2 is een zeer mooi vormgegeven product,
Tegen mijn verwachtingen in presteert deze Bleutooth speaker uitermate goed,
het is een must om naar te luisteren met zijn zuivere klanken en diepe bassen.
Het hele kleurencircus had voor mij niet ze gehoeven maar het heeft ook wel wat.
Door de eenvoud en het geluid kan ik de JBL Pulse 2 aan iedereen aanraden en krijgt van mij een dikke voldoende.

Anthon 25-10-2015
Geschreven voor: JBL Pulse 2 zwart

Ik heb deze speaker nu aan aantal dagen en ben er zeer tevreden over. mooie vormgeving en overal te gebruiken.
Het geluid wat eruit komt is erg zuiver met een erg goede bass.
Er zitten geen overbodige knopjes op de speaker zodat hij makkelijk te gebruiken is.
De led verlichting, waarbij je zelf de kleuren kan samenstellen is een leuk extraatje.
Het design is ook top. Spatwaterproef, compact en dus makkelijk mee te nemen, zoals strand en zwembad!
Kortom, zeker een aanrader!

eusspaan 25-10-2015
Geschreven voor: JBL Pulse 2 zwart

Zeer goed geluid spannend in gebruik echt een speaker waar je vrolijk van wordt eindeloos genot door de vele mogelijkheden via de app op jou mobiel. Een bijzondere ervaring met deze speaker, zeer zuiver geluid heleder tonen kortom absoluut een must.

Thom van den Hork 22-10-2015
Geschreven voor: JBL Pulse 2 zwart

De eerste keer dat ik de speaker aanzetten was ik behoorlijk onder de indruk van het geluid. Het geluid is behoorlijk indrukwekkend voor zo'n klein apparaat. Het bijzondere van deze speaker is natuurlijk de ingebouwde lichtshow. Het is een leuke feature, maar eigenijk ook niet meer dan dat. In combinatie met de app kun je verschillende lichtshows weergeven op de speaker en met de camera kun je je eigen kleur weergeven. Het is een leuk iets om even mee te spelen, maar eigenlijk heb ik alleen maar iets aan de 'fire' stand. Het ziet er wel grappig uit i.p.v. een kaars. Gelukkig kunnen de ingebouwde lampen ook uit, door de knop lang ingedrukt te houden.

Het instellen van de speaker is heel erg eenvoudig. Ik heb op geen enkel moment een handleiding nodig gehad voor het instellen van de speaker. Ook heb ik de speaker aangesloten op mijn mediacenter om het te gebruiken als een soort van soundbar, maar daar is deze speaker niet echt geschikt voor. Maar voor muziek is deze speaker goed.

JBL Bleutooth speaker Pulse 2 14-10-2015
Geschreven voor: JBL Pulse 2 zwart

Tegen mijn verwachtingen in presteert deze Bleutooth speaker uitermate goed, het is een must om naar te luisteren met zijn zuivere klanken en diepe bassen.
Een handzaam apparaat die ook nog eens mooi in je huis kamer staat, de verlichting die in de Bleutooth speaker zit zorgt voor een ontspannen sfeer.
Gebruikersgemak scoort dit apparaat bij mij zeer hoog met een paar klikken kun je met je Android of ipad de Bleutooth speaker al bedienen en kun je gemakkelijk al je muziek streamen.
Of je nu buiten zit of in de badkamer dit apparaat komt overal tot zijn recht.
De JBL Bleutooth speaker krijgt van mij een dikke voldoende.

Raymond Schrave 13-10-2015
Geschreven voor: JBL Pulse 2 zwart

Jazz, en rauwe blues zijn de muziekstijlen waar ik erg graag naar luister. Liefst vanuit de grote installatie natuurlijk, maar bij een studio fotoshoot, het nabewerken van de foto’s of lekker buiten in de tuin, heb je daar weinig aan. Nu kan ik natuurlijk wel mijn Beyer Dynamic opzetten, maar na een uurtje of twee g ik het wel voelen. Bovendien zit je letterlijk vast aan het snoer wat bij een shoot niet handig is.. Daarom komt deze luidspreker –de JBL Pulse-2- zo goed van pas. Hij kan overal neergezet worden, zelfs buiten als het een beetje regend want hij is spatwaterdicht.
Het is een Bluetooth stereo luidspreker met twee bas radiatorenlaagtonen erin. Althans zo noemt JBL het. Vraag ik mij direct af waarom je hem dan op een van die radiatoren neer moet zetten….liggend is het geluid duidelijk fraaier. Het gewicht valt op bij het uitpakken. De grote accu zal daar zeker een deel van uitmaken, maar het is wel prettig dat de speaker daardoor stabiel is en niet snel zal resoneren. Heb ik tenminste nog niet meegemaakt.
Verder kun je meerdere van deze speakers koppelen met elkaar, dus als je veel geld (er voor)over hebt zal dat vast erg gaaf staan, tien van die speakers op een rij !
Een in het oog springend detail is de lichtshow die uit zijn buik getoverd wordt. Je kunt enkele lightscenes kiezen via een app en je elke scene kun je enigszins aanpassen. Zoals bij de Philips tv’s bekend hebben deze JBL Pulse-2 ook ambiant light aan boord. Aan een zijde zit een lensje waarmee een kleur kan worden gedetecteerd, die kleur zie je dan terug in de lichtshow. Dat is echt leuk om te zien. Bij de meeste lightscenes zie ik geen verband met de lichtshow en de muziek. Bij eentje was dat wel het geval, maar dan precies andersom als je zou verwachten. Hoe zachter de muziek, hoe meer licht eruit komt.
Het koppelen gaat echt simpel, zet je foon of computer op Bluetooth en druk op de Bluetoothknop van de JBL Pulse-2. De foon of computer ziet hem vrijwel direct en je koppelt hem. Daarna is het een kwestie van muziek of film afspelen. Heb je hem op de foon aan het spelen en je drukt een film op afspelen op je computer dan hoor je het geluid van de film. Het is dus niet zo dat een gemaakte verbinding vastgehouden wordt.

Dat zijn natuurlijk allemaal gadgets, het is een luidspreker, dus uiteindelijk gaat het om het geluid. Dat hij draadloos kan werken is een absoluut pluspunt. Geen geknoei met draden.

Op zich klinkt het geluid zeker niet slecht, best wel goed eigenlijk. Als de luidspreker ligt dan is er een balans tussen de toonsoorten wat ik fraai vind. Nogmaals gezegd vind ik het apart dat er twee lagetonen radiatoren ingebouwd zitten waarvan je er eentje per definitie afsluit. Gewoon neerleggen dus !

Draadloos, wat toch de core van deze JBL Pulse-2 is, werkt niet feilloos. Het geluid valt regelmatig even weg of stoort. Daarbij maakt het niet uit wat de afstand is tussen de luidspreker en de zender. Ook niet of ze elkaar kunnen zien of niet. Ik weet niet of het een exemplarische fout is van de luidspreker, een productfout, of dat het gewoon bij Bluetooth hoort. Dat laatste lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
Anyway, ik vond het vervelend iedere keer die hik-up en storingen te moeten aanhoren en heb de foon met aux aangesloten, dat werkt storingvrij, maar dan is het geen draadloze luispreker meer … Op dit moment luister ik draadloos naar Giorni van Einaudi en heb in dit half uurtje al zeker vier flinke verstoringen gehad. Op een gegeven moment stopte de muziek gewoon, terwijl de speler nog bezig was. Echt niet fijn en kan het product daarom niet hoog waarderen wat kwaliteit, mogelijkheden en duurzaamheid betreft.

Reinier 06-01-2017

Hallo Raymond,

Ik heb bleutooth ear-plugs die ik veel gebruik bij het sporten, als de accu goed vol zit kan ik wel 15 meter weglopen bij mijn telefoon. Als de accu bijna leeg is, kan ik hem zelfs niet eens in mijn broekzak hebben zonder storing. Ik merk dus dat een (bijna) lege accu enorme invloed heeft op het bereik van de ear-plugs. Kan het ook zijn dat dit bij jouw speaker het geval is?

Ik heb zelf de JBL Charge 3 gekocht, ondervind hiermee geen enkel probleem met afstanden en het overslaan van de box. Accu is nog niet leeg geweest (heb hem net een week), dus dat weet ik nog niet.

Ron van Went 13-10-2015
Geschreven voor: JBL Pulse 2 zwart

Vandaag binnen gekregen, eerste indruk is goed. Fraai design, goed gewicht en binnen een paar tellen verbonden met mijn smartfoon. Gelijk aan het spelen gegaan met de prism, waardoor je bijna zou vergeten dat dit een bluetooth speaker is. Geluid is zeer netjes en behoorlijk krachtig voor dit formaat speaker!

Robin 13-10-2015
Geschreven voor: JBL Pulse 2 zwart

De JBL Pulse 2 is een zeer mooi vormgegeven product, met een duidelijke geluidsweergave zonder een overdosis aan bass, hierdoor komen ook andere muziekgenres goed naar voeren.
Het enige minpuntje tot nu toe zijn de lichteffecten, ze zijn naar mijn idee niet reactief op de muziek, zelfs wanneer er een stilte tussen een nummer valt, gaan de lichteffecten gewoon door.