Philips BM5B/10 boekenplankspeaker / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BM5B/10 boekenplankspeaker / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

RvO 01-04-2016

Simpel maar goed

Het in gebruik nemen van de boxen was simpel. Stekker in het stopcontact en klaar. Ook het "groupen" leverde geen problemen op.
Kwaliteit van het geluid is in orde, alleen bij luisteren via bluetooth wordt het geluid iets doffer.

Carmen 31-03-2016

Mooi design, eenvoudig in gebruik

Fraai vormgegeven boxen. Direct gereed voor gebruik en aanvullende boxen in seconden aangesloten. Voor de prijs een absolute aanrader voor multiroom geluid.

Melanie 13-11-2015

Ik heb zowel de Philips Izzy BM50 en Philips Izzy BM5. Je kunt ze los van elkaar gebruiken maar ook aan elkaar koppelen. Met de 'group' knop heb ik deze twee aan elkaar gekoppeld, zodat allebei de speakers dezelfde muziek afspelen. De twee apparaten aan elkaar koppelen was snel gebeurt. Het ideale is als je de speakers in verschillende ruimtes zet er door heel het huis muziek wordt afgespeeld. Zelf gebruik ik de speakers veel met bluetooth en dat werkt super. De geluidskwaliteit is super. Naast bluetooth kun je via de Izzy BM50 speaker ook muziek afspelen via usb, radio of cd. Kortom twee goede speakers die makkelijk aan elkaar te koppelen zijn.

Hanneke.Veldhoen 10-11-2015

Sinds enkele weken in het bezit van de Philips BM 50 in combinatie met de BM 5 (Izzylynk). Na het in ontvangst nemen van de twee dozen brak er bij het zien van de twee aparte onderdelen lichte paniek uit. Dit was nergens voor nodig want nadat de BM 50 in het stopcontact zat wees alles zichzelf. En voor de BM 5 geldt het zelfde, in het stopcontact steken verbinden via Bluetooth en luisteren maar.(echt plug and play)
Voordeel is dat ook YouTube filmpjes/ muziek in perfecte geluidskwaliteit wordt afgespeeld via de box(en). Het leuke is dat de hoofdbox (BM50) ook nog eens een fm radio, een cd speler, USB aansluiting en klok heeft. Voor cd diehards zoals ikzelf een must daar niet alles op spotify of YouTube staat. En de digitale kwaliteit nog wil afwijken van oldschool cd kwaliteit.
Enige nadeel maar daar kan dit apparaat niets aan doen is dat als je een mobiel apparaat verbind via Bluetooth de batterij snel leeg gezogen wordt. Dit is wellicht iets voor de makers van de mobiele telefoons/ tablets om aan te werken. Een leuk en mooi apparaat voor tijdens een feestje of gezellige bijeenkomst of muziek quiz omdat iedereen zijn mobiele apparatuur direct kan verbinden dus zijn/haar muziek kan afspelen.
De onderlinge verbinding van de BM 50 en BM 5 zorgt ervoor dat je niet langer stille ruimtes in huis hoeft te hebben. Ben je bijvoorbeeld aan het schoonmaken of klussen en verplaats je, je van ruimte naar ruimte dan klinkt overal je favoriete muziek. En deze verbinding geschied draadloos dus geen kabels meer trekken door je huis gewoon wireless connections.
Geluidskwaliteit is van beide boxen uitstekend. De kleinere box BM 5 doet niet onder voor de grote BM 50. Het verschil is dus dat je enkel via Bluetooth en wireless group muziek kan afspelen op de BM 5. Wil je cd of radio luisteren dan moet je deze verbinden met de 'hoofdspeaker' de BM 50 via de grouping. Als je dat niet gebruikt dan werkt iedere speaker afzonderlijk. De BM 5 heeft tevens een eigen volume regelaar, Aux ingang en USB voor het updaten van het apparaat. Ik raad aan om zowel de BM 5 als de BM 50 aan te schaffen zo heb je als echte muziek liefhebber het meest complete pakket om lekker muziek te luisteren in zowel de leefruimte als een slaapkamer, studeerkamer of garage bijvoorbeeld. Altijd en overal in huis je favoriete muziek via alle mogelijke media.

Peter 10-11-2015

Zeer gebruiksvriendelijk.. Snel en eenvoudig te installeren en eenvoudig te bedienen met telefoon
Goede geluidskwaliteit met prima bass zeker gezien kleine formaat
Eenvoudig uit te bereiden voor meerder en/of grotere ruimtes
Strak design - weet niet of in meerdere kleuren/uitvoeringen beschikbaar .. Wel vraagtekens bij prominente volumeknop zeker bij uitbereiding naar meerdere units

Ilonageers 04-11-2015

Prijs/kwaliteit zeer goed en een mooi design. Robuust, niet te opvallend, maar past toch prima in mijn huiskamer. Het verbinden van deze speaker met bijvoorbeeld mijn telefoon is echt super makkelijk. Het grootste pluspunt van deze speaker is de uitbreidingsmogelijkheid door het toevoegen van een extra speaker voor in een andere ruimte. Ik heb momenteel zelf 1 speaker in huis, maar overweeg zeker een volgende speaker aan te schaffen.