Bose SoundTouch 10 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose SoundTouch 10 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Ted 09-04-2022

Niet doen, extra ongewenste reclame uitzendingen

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

In het begin prima systeem maar nu begint elke keer als ik het systeem aanzet eerst een reclame waarna je midden in een uitzending valt, de uitzending wordt zelfs onderbroken om extra reclame uittezenden. Volgens Bose is dit legaal, ik vind het hoogst irritant en als dit bij de verkoop was gemeld had ik dit systeem zeker niet aangeschaft, het is niet een dingetje van 1 euro

Pluspunten

• goed geluid

Minpunten

• extra ongewenste reclames
  • verliest regelmatig contact met router

J****************@g******** 29-01-2022

Wat een mooi product.
Nu 2 keer 2 boxen van marktplaats gekocht. En t geluid is super. Snap de app problemen ook niet van mensen.
Zullen we dat slag volk zijn die Apel ook kut vinden.
Oftewel er gewoon niet mee over weg kunnen en dat meteen alles kut en slecht vinden🤣
De mijne loopt ook wel eens vast. Alsof er aan je auto en fiets nooit wat aan markeert.
Bij mij is het een kwestie van de internetverbinding. Wanneer deze goed is en je WiFi ook goed heb ik zelden problemen.

De boxen zijn super snel. Wanneer ik via sportify op de boxen klik speelt ie binnen 3 seconden de muziek af zonder ook maar een knop in te drukken op de boxen zelf.
Tevens gaan de boxen vanzelf weer uit. Wanneer je niet meer luistert.
Super goed geluid mooie Bas en dat voor zo’n kleine box.
Echt top kwaliteit 🤩

e*********@h********** 26-09-2021

Instabiel product, geeft veel problemen

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Ik heb er twee gekocht en vanaf het begin is het een waardeloos product. Het systeem is ontzettend instabiel.
- Het kan je wifi netwerk niet vinden
- De app kan de boxen niet vinden.
- Er moet een update plaatsvinden in de SoundTouch app en vervolgens doet het systeem het niet meer.
- Je moet regelmatig het systeem (2 boxen) opnieuw toevoegen aan je wifi.

Soms gaat het een paar dagen goed. Maar dan doet het systeem het ineens niet meer. Het is een continue ergernis. Ik ben nu zo ver dat ik ze uit het raam wil gooien. Had het samen gekocht met n tv en soundbar en zelfs een soor bassboxx van Bose , maar de laatste 3 snel verkocht. Dat werkte ook niet.

Een familielid van mij heeft precies hetzelfde systeem en ook dezelfde klachten. Waardeloos!

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Instabiel
  • Steeds opnieuw koppelen
  • Een terugkerende ergernis

Heinz 28-02-2021

Blijft mooi en goed

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Moi geluid, heb nog niet betere gevonden. Mooie vormgeving en is makkelijke te koppelen aan tweede box voor mooi en goed stereo geluid.

Hans 15-08-2019

Software slecht

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Leuk apparaat, maar wacht maar tot je een update uit MOET voeren.
Dan houd ie er gewoon mee op en begint de ellende.

Menno 05-05-2019

Top product!

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Voor een enkele box een erg goed geluid. Makkelijk te installeren. Veel mogelijkheden, ook eventueel later een 2e box erbij kopen voor stereo. Door de voorkeuze toetsen en afstandsbediening ook groot gebruiksgemak. Zelf voor deze gekozen ivm de 3,5 mm jackplug, hiermee makkeijk telefoon en andere apparatuur aan te sluiten, zonder verdere instellingen.

Pluspunten

• goed geluid
  • mogelijkheden
  • 3,5 mm aux aansluiting

Knobbiea 17-02-2019

Onvindbaar

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Geluid prima , verder zeer ontevreden over deze luidspreker. De app kan vaak , elke week de luidspreker niet vinden. Je moet dan alles weer opnieuw instellen

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Netwerk

Ingrid 05-01-2019

Super geluid

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 wit

Fijne boxen, super geluid, makkelijk te bedienen met smartphone en 6 voorkeur zenders met bose afstandsbediening.

Pluspunten

• Geluid
  • Wifi & Bluetooth
  • Compact

Minpunten

• Design mag iets strakker zijn wat mij betreft

Ralf 26-12-2018

Slechte wifi verbinding

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Bose gekocht omdat ik kwaltijd wilde. Wat een tegenvaller we gebruiken hem niet vaak maar als we hem willen gebruiken is het altijd ellende. Hij maakt geen verbinding met wifi bose verschillende keren opnieuw opstarten. router opnieuw opstarten. dan heb ik al geen zin meer.
hij is te duur om hem weg te gooien. dus blijf je maar proberen het ding aan de praat te houden.
Dit verwacht je niet van zo een duur product.
Ik zal dit dan ook niemand aanbevelen bespaar je de ellende en het geld.

Edward 20-11-2018

Ervaring delen na 2 jaar gebruik

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

De speakers (2stuks) hebben een paar keer jaar een software update nodig. Dit merk je door de niet werkende speakers. Na de installatie moet je lastige configuratie protocolen uitvoeren om de speakers weer te connecten met het netwerk. Ook dit is verre van een simpele handeling. Het product is er niet voor mij maar eerder andersom is waar. Enorm frustrerend. Voor de rest een prima set als het werkt.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Koppelen van eindeloos veel speakers
  • Bediening via app of lokaal
  • Redelijk compact
  • Honderden zenders

Minpunten

• Instabiel na software update
  • Configuratie kan frustreren
  • Altijd stroomverbruik door standby modus 24/7

Angelo 16-09-2018

Bose soundtouch 10

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Ik lees op deze pagina veel over wegvallen van geluid maar dit is iets van de provider dit ligt puur aan de WiFi in mijn geval heb namelijk zelf ook dit probleem ondervonden maar heb mijn WiFi in plaats van 5 MHz omgezet naar de 2.4 MHz sinds dien weinig tot geen probleem meer voor mij ook mijn Yamaha systeem had dit probleem

Rene 11-08-2018

Bagger

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Geweldige boxen. Als het werkt. Maar het werkt niet. Handige voorkeurszenders. Maar de app en boxen krijgen regelmatig software update. En dan gaat het mis. Laatste update betekent geen stereo meer. Reest, terug naar fabrieksinstellingen, niets helpt. Boxen vallen na enkele minuten uit.

Hans Kok 29-06-2018

zeer slechte app

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Waardeloos ding, ik heb voor de zoveelste keer contact gehad met bose ze zeggen gewoon dat de boxen goed zijn, ik heb ze voor de 10e keer uitgelegd dat het aan de app ligt zonder de app werken de boxen namelijk niet( jaaaaa maar de boxen zijn goed word er dan gezegd) ik kan ze niet retourneren. Ik heb nu achmea maar ingeschakeld afwachten dus maar weer.

Tyntyntyn 07-06-2018

Soundtouch 30

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Ik heb totaal geen last van uitvallende speakers.
Heb t systeem al langer dan 1 jaar... met het oude soundtouch 5.1 systeem en een losse ontvanger voor mijn Sony systeem in de serre...
Werkt dus uitstekend. Ook met Spotify en internetradio.
Ik gebruik t veel op de Wi-Fi. Streamt als een dolle. Ik ben super tevreden. Ook met het geluid. Volle Bas en mooi hoog. Heb t ooit gekocht in een normale winkel zodat ik het geluid van bose kon vergelijken met andere systemen waaronder Sonos... Bose klonk echt beduidend beter.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Slechtd 6x voorkeuze op de speaker

Brekoor 16-04-2018

Zeer regelmatige uitval

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Als hij het doet is het echt een mooi geluid, maar hij valt zeer regelmatig meer dan 30 seconden uit. Ook nadat we wifi anders hadden ingesteld. Alle instructies die we van Bose support kregen opgevolgd, maar helaas. Daarna nooit meer iets van Bose gehoord.

Herman 19-03-2018

Gewoon goed

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Sinds enkele weken in bezit van twee Bose SoundTouch 10. Valt niet tegen voor zo'n kleine speaker. Ideaal is natuurlijk dat je muziek kunt streamen via internet. Lang getwijfeld tussen Sonos of deze. Wat de doorslag heeft gegeven is dat bij deze speakers een afstandsbediening zit. Hiermee kun je snel het apparaat aan zetten en een voorkeurzender opzoeken. Wel een keer gehad dat er helemaal geen verbinding meer was. Ja, dan wordt het even zoeken waar dan aan ligt. En waar lag het aan: geen idee. Na wat prutsen waren ze weer in beeld op de app en alles deed het weer. Irritant: ja. Moet het vaker gebeuren: nee, natuurlijk niet maar ja wat doe je eraan. Maar eerlijk is eerlijk, toch denk ik dat het geluid van Sonos iets beter is. Maar dat zal ook een gevoelskwestie zijn. Ik ben er super tevreden mee.

Pluspunten

• Afstandsbediening
  • Toetsen op de speaker
  • App
  • Geluid

Minpunten

• Valt wel een uit en koppeling tussen speakers weg

Sound touch 16-03-2018

Waardeloos

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Het is gewoon “kommer en kwel”. Weigeren bij het aan zetten, regelmatig de tekst “kan de luidspreker niet vinden”, wisselen van zende4 gaat slecht, een flop !

Hans Kok 05-03-2018

Hans

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Het is een waardeloos product ik heb twee x een sound touch 10 gekocht in december en 1 sound touch 20 had ik al die deed het prima via sportyfi nu doet niets het meer waardeloze app van bose hij kan steeds de boxen niet vinden etc ik heb alles gedaan wat bose wilde maar het lukt gewoon weg niet ik denk ook dat ze het zelf niet weten.
Koop dit systeem niet mensen.

Richard 07-11-2017

compact met groot geluid en mogelijkheden

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 wit

ik heb de soundtouch 10 genomen omdat ik die samen met de soundtouch jc kan gebruiken.
het geluid is perfect en de mogelijkheden zijn ruim.
zowel als stand alone als in combi met het jc systeem.
geluid is mooi vol ook bij laag volume mooie strakke bas hoorbaar.
bediening eenvoudig met de toetsen op apparaat zelf , afstandbediening. of via de app op de telefoon.
echt weer een kwaliteitsproduct.

Pluspunten

• compact met groot volume
  • strakke bas op elk geluidsniveau
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Wim 20-06-2017

Shit spul

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Heb al een tijd een bose 10 20 en 30 in het bezit.
Samen geijktijdig spelen ging in het begin met de oude app goed.
Toen de nieuwe app er kwam werd het een groot drama.
Kan de luidspreker niet meer gevonden krijgen bv.
Bedenk het maar of het werkt niet. Zo n verkeerde investering geweest.
Doe er nu bijna niets meer mee.
Heb nu een marshal kilburn gekocht.
Oke alleen een verbinding met bluethooth.
Maar hij doet het perfect.
Het geluid is erg goed en gewoon knoppen om de bass en de treble in te stellen.
En de prijs is ok veel beter en hij kan mee naar buiten met een speelduur van ongeveer 20 uur.

Hans B. 08-06-2017

Valt constant uit, rampzalig!

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Omdat de eerste ST 10 uitstekend beviel, inmiddels een tweede gekocht. In het begin ging het goed, maar inmiddels valt de ST10 constant uit. Wat een ramp. Nog nooit zo iets irritants meegemaakt. Even leek het er op dat een nieuwe versie van de app hielp, maar inmiddels is het euvel weer terug.

Pluspunten

• Op zich een goe apparaat met goed geluid

Minpunten

• Valt constant uit

WimLB 26-02-2017

Geweldige speaker

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Het kost een beetje, maar dan heb je ook een kleine speaker met meer dan voldoende geluid als je niet al te groot behuisd bent. Erg handig is ook de kleine afstandsbediening zodat je niet steeds je smartphone erbij hoeft te nemen. De Böse speelt ook feilloos mijn MP3 verzameling van mijn NAS af. Wat ook de bron van je muziek verzameling is, deze speaker kan het in mooie kwaliteit afspelen.

Pluspunten

• Klein
  • veel opties
  • sound kwaliteit
  • afstandsbediening

Minpunten

• Prijs
  • Smartphone app

Deurklinkje 21-02-2017

Uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Tijdens de btw dagen bij de mm geweest opzoek naar een multiroom platform bij Sonos gekeken en bij Heos maar niks kon tippen aan de kwaliteit en de mogelijk heden van BOSE in 1 woord uitstekend.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Afstandsbediening
  • Knoppen op de speaker
  • Bluetooth + WiFi
  • Aux mogelijkheid

Minpunten

• Prijs (maar dan heb je ook wat)

Perry12345 14-01-2017

Handige luidsprekerbox

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

De Bose is lekker compact en heeft een heel goed geluid voor een box van deze afmetingen. Ik gebruik hem zelf voornamelijk om muziek of radio te luisteren in de keuken. Ik vind het geen vervanger voor een stereo-installatie in de huiskamer, maar daar lijkt hij me ook niet voor bedoeld. Er zit een nogal stevige bas in, maar deze kun je via de app goed bijstellen. Muziek klinkt goed, maar met name bij gesproken radio-uitzendingen waar ik graag naar luister vind ik het een heel warm geluid.
Wat ik er erg handig aan vind zijn de knoppen bovenop waarmee je de box kunt bedienen. Het instellen van 6 favoriete zenders is erg eenvoudig via de app en daarna kun je de box ook zonder smartphone bedienen, met 1 druk op de knop heb je je favoriete radiozenders. Via de app kun ik ook muziek vanaf mijn (QNAP) NAS afspelen. Ook dit gaat eenvoudig, hoewel de app zelf nog wel eens hapert. Maar als je een playlist afspeelt gaat dat prima en heb je weinig omkijken naar de app. Verder Bluetooth en aux ingang. Ik gebruik Bluetooth weinig binnenshuis, omdat het vaak hapert, dat ligt niet aan de box, maar waarschijnlijk te veel storende apparaten, dus dan vind ik een kabeltje toch prettiger.
De app is qua bediening soms wat afwijkend van wat je gewend bent en tijdens de installatie moet je verplicht een account aanmaken. Dat kostte me behoorlijk wat moeite omdat het niet lukte om "Nederland" te selecteren in een voorkeuzelijst, dat is uiteindelijk VS geworden, dat werd wel ingevuld en kreeg ik ook niet meer weg. Ik ben er ook niet zo van gecharmeerd dat je verplicht een account moet aanmaken en dat Bose daarmee allerlei gegevens over je verzamelt...
Ik vind het fijn dat er een stekker aan zit, want ik gebruik hem binnenshuis en mijn ervaring met batterijboxen is dat deze toch wel erg snel leeg zijn en dan alsnog weer aan de voeding moeten. Door het formaat is de box makkelijk te verplaatsen. Hij moet wel weer even opstarten als je stekker erin doet, maar dat kost minder dan een minuut.

Pluspunten

• goed geluid
  • handige bedieningsknoppen bovenop
  • netvoeding
  • radiozenders
  • afspelen nas

Minpunten

• app hapert soms
  • account verplicht
  • gegevensverzameling door Bose

WilvdSchoor 27-12-2016

prima aanwinst in huis

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Deze box voor de kerst gekocht zodat ik met deze dagen de Top2000 beter kan volgen. En dat werkt nog beter dan verwacht. Apps installeren op Smartphone en op de PC is geen probleem. Zenders programmeren op de voorkeurknoppen is eenvoudig en handig. Mooi geluid met stevige bas. Muziek afspelen vanaf de PC geen probleem. Ik merk wel dat als je teveel (?) nummers en afspeellijsten hebt dat de app moeite heeft om einde van de lijst te bereiken. De afspeellijsten worden vna Windows Media Player overgenomen.

Pluspunten

• kleine box maar wel lekker stevig en zwaar
  • eenvoudig te gebruiken

Minpunten

• Spotify Free niet direct vanaf de box
  • zoeken na insteken duurt steeds een minuut