Philips BT3600B/00 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT3600B/00 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Ruben 15-11-2015
Geschreven voor: Philips BT3600B/00 zwart

Voor mij was de BT3600b de eerste bluetooth speaker die ik kocht en ik was aangenaam verrast over de mogelijkheden.

1) De vormgeving is compact en licht van gewicht en hierdoor dus makkelijk mee te nemen.

2) Een ander groot pluspunt is dat je meerdere telefoons kunt verbinden waardoor je muziek kunt afspelen vanaf verschillende apparaten.

3) De geluidskwaliteit dat uit de speaker komt is goed en voldoet aan de verwachtingen van een draagbare speaker. De speaker heeft minder bas. Ook neemt de geluidskwaliteit af als je hem harder zet.

4) De NFC functie gebruik ik niet, de standaard is stabiel, tot slot weet je niet hoe vol de batterij is omdat je dit nergens kunt zien.

Kortom, de prijs-kwaliteitsverhouding is goed voor dit instap model draagbare speaker.

Peuk 01-11-2015
Geschreven voor: Philips BT3600B/00 zwart

Ik heb de BT3600B nu enkele dagen in bezit.
Geluidskwaliteit: De geluidskwaliteit is OK. Muziek klinkt wat blikkig. Lage tonen klinken ook niet super, maar dat is te verwachten voor een speaker van dit formaat. Het geluid is vergelijkbaar met een compacte draagbare radio en klinkt dus een stuk beter dan een telefoon of laptop, maar (lang) niet zo goed als hifi luisprekers. De geluidskwaliteit voor telefoongesprekken is goed. De speaker kan aardig hard zonder te vervormen.
Mogelijkheden: Twee apparaten pairen werkt goed. De speaker “bepaalt” welk apparaat speelt. Dat is de eerste die je aan zet. Zodra je die stopt, switcht de speaker naar het andere apparaat. Telefoongesprekken gaan voor. NFC gebruik ik niet.
Vormgeving: Ziet er gelikt uit en voelt degelijk. Twee minpunten:
1) het standaardje klapt wat lastig uit als je geen nagels hebt
2) geen batterij indicator.

Duurzaamheid: voelt solide maar net in bezit dus nvt.

Dirk 29-10-2015
Geschreven voor: Philips BT3600B/00 zwart

Algemene score is een dikke 8,5.
Ik heb het de Philips BT3600B nu 3 weken in huis.
Aantal pluspunten op een rij voor mij
1) Multi bluetooth meerdere telefoons kunnen aangesloten worden.
2) De afstand mogelijkheid tussen de speaker en de geluidbron(iphone6) +14 meter met gesloten deuren.
3) Mogelijkheid om conference gespreken te voeren via de speaker en microfoon van Philips, aangezien het makkelijk in mijn tas past neem ik het apparaat mee naar het werk zodat ik geen specifieke ruimte met conference apparatuur hoef te boeken. Waardoor ik tegenwoordig altijd een ruimte heb.
4) Het gewicht is lekker licht.
5) Het opladen van de speaker is zeer eenvoudig en gaat ook snel, ik gebruik het product ongeveer een uur per dag en 1 keer per week laad ik het op. Wellicht onnodige want heb nog niet gehad dat de batterij op was.
6) laatste punt dat zeer gebruiksvriendelijk en zeer eenvoudig.
Kortom
Geluidskwaliteit; top
Mogelijkheden; meer dan verwacht.
Vormgeving; erg strak en klein en compact.
Duurzaamheid; vooralsnog niets op aan te merken.