Ultimate Ears UE BOOM 2 oranje, paars - Reviews

Bluetooth
USB/battery watt vermogen
Vormgeving
koker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Ultimate Ears UE BOOM 2 oranje, paars op Kieskeurig.nl.

Jer 07-01-2016

Dit is echt een mooi apparaat. Makkelijk in gebruik, aanzetten, linken met je phone via Bluetooth en je hebt een fantastisch geluid waar je ook bent. Het is indrukwekkend hoeveel sound er uit dit ding komt. Verder makkelijk in gebruik, je kunt volume en pauze of volgend nr bedienen op de UE zelf. Verder ziet hij er goed uit, is spatwaterdicht dicht en is ie robuust. Kortom: super handig voor buiten! Een aanrader.

Henriette 08-01-2016
  • Product maand in bezit

Superblij met deze speaker. Eindelijk mijn favoriete muziek en radiostation via internet. Weliswaar een B&O installatie, maar de radio stoort en via internet is erg ingewikkeld. Als je er zoals ik absoluut geen verstand van hebt, kom je toch weg met deze IBoom. Het lukte zonder problemen om te koppelen aan samsung S5 en ipad mini. Alle mogelijkheden nog niet onderzocht. Gewoon genieten van het erg gede geluid en het gemak om het ding op te pakken en mee te nemen. Echt een aanrader!! En ja, hij is echt waterdicht, ik heb het gewoon uitgeprobeerd in een emmer! Dus kan mee naar de stal.

Bastiaan 12-01-2016

Een prima speaker voor onderweg. Je moet van zo'n ding niet het zelfde verwachten als de audioset die je thuis hebt. Voor z'n formaat geeft de UE Boom 2 een goed geluid.
Dat hij tegen een stootje kan en ook geen moeite heeft met water is een dikke plus. Een apparaat wat je meenement krijgt meer voor z'n kiezen als apparatuur in huis. De mogelijkheid om de speaker op te hangen is heel praktisch.
Enige nadeel tot nu to is dat de muziek steeds even stopt als je twee apparaten verbonden hebt met de speaker en er berichten binnen komen. Dat kan vast uit, maar ik heb het nog even niet gevonden hoe dat werkt. Ik heb er echter ook nog niet zoveel tijd in gestoken.

Malle Batje 07-01-2016

Wat een geluid! mooi design, water/ stof en schokbestendig. Handig in gebruik, uitstekende accuduur van 15uur. Een handige bluetooth speaker met 360 graden surround sound en met de nieuwe blockparty update kun je er helemaal een feestje van maken met je vrienden. Voeg wat mensen toe in de app en zij kunnen de UE boom2 ook bedienen. AL met al ik ben er erg blij mee. Kan het iedereen aanraden.

gerritvanderluijt 07-01-2016

Zeer tevreden met de UE BOOM2! Voelt stevig aan, robuust, kan een stootje hebben. Geluidskwaliteit is prima, lekkere bas. Aansluiten is heel simpel en werkt goed, getest via iPad, iPhone en pc. Komende zomer gaat dezed jongen lekker mee naar het strand, aanrader wat mij betreft!

Marcs 10-01-2016
  • Product maand in bezit

Geweldig geluid en waterproof dus ideaal voor buiten, of in de badkamer. Ik heb er zelfs 2 en door de UE Boom App ook tegelijk aan te sluiten en aan te sturen, met echt stereo geluid !

J. Klieverik 07-01-2016

TOP APPARAAT! Een ontzettend geweldig diep mooi geluid, snel te connecten met de telefoon. Ideaal dat je er twee kan connecten voor nog betere ervaring. En omdat ie waterdicht is kun je m overal mee naar toe nemen. Is ie vies? Afspoelen en gaan :-). Batterij gaat ook redelijk lang mee. Aanrader! Kost wat maar dan heb je ook wat.

Peter 07-01-2016

Zeer degelijk gebouwde speaker met, naast een goede geluidskwaliteit zeer goede "outdoor" eigenschappen. Zo kan hij zelfs zonder probleem worden ondergedompeld in water. Ideaal als je een dagje gaat varen.

Hoewel ik hem nog niet lang heb, voelt het als een zeer goed doordacht en degelijk apparaat. Syncen gaat supermakkelijk en ook de accu gaat lang mee. Reken een hele dag (meer dan 10 uur) bij normaal gebruik. Hij is niet goedkoop, maar allround zou ik dit apparaat zeker aanraden bij vrienden.

Sharvinz 07-01-2016

Voor een portable speaker in deze klasse is de UE Boom 2 veruit de beste. Hij geeft mooi 360 graden geluid en dat in combinatie met dat je hem kan ophangen is voor mij een echte uitkomst! Ik laat em lekker hangen in het midden van m'n kamer en heb er verder geen omkijken meer naar. Aan doen gaat super simpel via de app en de rest is vanzelfsprekend. KOPEN DUS!

Goldenkeerl 08-05-2018

Geweldig

Geschreven voor: Ultimate Ears UE BOOM 2 blauw, groen

Geweldig, heb ook app gedownload, kan zelf via de equalazer de hoge en lage tonen aanpassen.
Geweldig vermogen. Een klasse geluidsbox.

Pluspunten

• Snel opgeladen
  • Geweldig geluid

Benjamin 22-09-2016

Geweldige box!!

Geschreven voor: Ultimate Ears UE BOOM 2 blauw

Ik vind deze box het beste in zijn categorie, voor deze prijs dit geluid en deze kwaliteit, met deze box heb je alles in je tas zitten ( ik doe m altijd in mn tas). Deze box kan onderwater is super bestendig tegen stoten en daarom gaat hij lang mee, deze box kost 150 euro en voor die prijs verwacht je wel een goed geluid en die is er zeker. De buitenkant is er ingeweven, en dit gaat ten koste van de bas, maar daar merk je niks van want het is nog steeds een zeer goed geluid en er is zelfs een app van de box waarmee je alles kan instellen en dat is super handig.

Pluspunten

• goed geluid
  • heldig geluid
  • waterbestendig
  • stootbestendig
  • mooi design

Minpunten

• mindere bas