JBL Radial Micro zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Radial Micro zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Akwieringa 29-05-2013
Geschreven voor: JBL Radial Micro zwart

Prima product......tenzij de voedingskabel stuk gaat. Contact gehad met de servicedesk van JBL : verwijzen vriendelijk door naar het servicecentrum. Het servicecentrum rekent maar liefst 50 euro voor het opsturen van een nieuwe voedingskabel. Dezelfde kabl wordt op EBay aangeboden voor $ 6,99. Ik heb dit teruggekoppeld naar JBL: helaas zijn zij niet verantwoordelijk voor de door het servicecentrum gehanteerde prijzen!!!!! Wat een onzin.....gewoon heeeeeeel beroerde service! Kan beter een een nieuw dockingstation kopen voor dat geld en dat wordt zeker geen JBL!!!!!

HereIsTom 17-06-2011

--------Update review, 17-6-2011---------
Nog steeds erg tevreden over deze JBL Radial Micro, na 1,5 jaar werkt hij nog steeds prima, 9 voor mogelijkheden is omdat hij niet op batterijen kan, maar voor de rest dus perfect voor mijn iPod touch.

--------1e review, 2-1-2010---------
Perfect apparaat. Ik gebruik 'm voor mijn iPod touch 3G. Het geluid klinkt erg goed en hij laad de iPod ook op.
Hij is ook makkelijk mee te nemen zodat je op bijv. tijdens je vakantie ook mooi geluid hebt.

Stijn Broers 16-06-2011

---------Update review, 16-6-2011---------
Ik vind het een mooi apparaat en hij heeft zich het afgelopen jaar ruimschoots bewezen (in hotelkamers, de keuken, een logeerkamer, in een vakantiehuisje). Heel mooi geluid voor een lage prijs. Nog geen teken van slijtage, ondanks intensief gebruik. De 8 voor mogelijkheden is omdat hij niet op batterijen werkt.

---------1e review, 28-2-2011---------
Een geweldig apparaat voor een zeer bescheiden prijs. Ideaal om mee te nemen als je een weekendje weg gaat, ofzo. Zijn 'vaste plek' is bij ons in de keuken en ook daar voldoet hij prima.
De 8 voor 'mogelijkheden' is omdat hij maar één ding kan, maar dat is ook precies wat hij moet kunnen.

Djoov 16-05-2011
Geschreven voor: JBL Radial Micro zwart

Een erg mooi vormgegeven I-pod speakersysteem.
Erg jammer dat deze niet werkt op een accu en dus continu van stroom voorzien moet worden. Voor mensen die dus opzoek zijn naar boxen die zij mee kunnen nemen naar het park etc. is dit geen geschikt model.
Om het goed af te sluiten; de geluidskwaliteit is echt perfect! erg goed geluid al is het niet meer dan 85 db wat JBL zegt.
Zuiver, stabiel en goed geluid is het zeker wel.

tasreno 09-03-2011
Geschreven voor: JBL Radial Micro zwart

De JBL heeft een mooie vormgeving. Door de recensies dacht ik dat het geluid iets warmer zou zijn. Maar ondanks dat is het een pracht apparaatje. Volume heeft hij in ieder geval zeker!

Makkelijk in gebruik en bij mij laad hij ook gewoon de Ipod classic op :)

judith38 26-12-2010
Geschreven voor: JBL Radial Micro zwart

Ik heb toch de micro aangeschaft. Wat een geluid komt er uit zo'n apparaat. Echt super. Ondanks onze ruime woonkamer is deze micro set echt meer dan genoeg.

Laurave 23-07-2010
Geschreven voor: JBL Radial Micro

Ik heb hem nog maar net in huis, maar wat een super geluid!!! Mooie vormgeving, makkelijk bedienbaar.

smarko 09-02-2010
Geschreven voor: JBL Radial Micro zwart

Wat een geluid voor zo'n klein dingetje! Je kan deze speaker hard genoeg zetten en heeft genoeg volume voor een kamer. Je kan de geluidskwaliteit vergelijken met de speakers van je computer. De bassen zijn wat minder. Verder oké geluid.

Hoewel het lijkt alsof de Radial zijn speakers alle kanten op gericht heeft, is dat niet zo. De speakers bevinden zich aan één kant, de voorzijde. De ring-vorm is dus alleen bedoeld als design van het apparaat.

Pilootdotcom 25-01-2010
Geschreven voor: JBL Radial Micro zwart

Erg tevreden hiermee, gebruik hem met m'n iphone 3GS zonder problemen. Hij laadt ook prima op. Zitten adapters bij voor alle soorten ipods. Prachtig geluid, kan erg hard. Bediening enkel met remote, is geen houder voor. Heerlijk in combinatie met app digital clockradio welke kleur kan aanpassen en bijna alle internet radio zenders streamt via shoutcast, echt perfect (en gratis).

marcoootje 06-09-2009
Geschreven voor: JBL Radial Micro zwart

ik was echt verbaasd over het geluid wat de jbl laat horen, ik heb een nano (4 gen) en bij mij laad hij wel op. ik had voor de prijs minder verwacht, het enige minpunt wat ik kan bedenken is dat hij niet op batterijen werkt

fox108 16-08-2009
Geschreven voor: JBL Radial Micro

Opladen doet hij inderdaad niet.Ook niet met een iPod van de 4e generatie, terwijl de verpakking dat wel belooft. En dat is ook precies de reden waarom ik hem had gekocht. Het trieste is .... ik heb hem in Spanje gekocht. De importeur van JBL wil/kan niks voor me doen. Jammer.... want het geluid is prima!

strawbale 30-10-2011

er bestaan 2 versies van de Radial Micro; alleen de 5V versie (JBLRADMIC5BLKE en JBLRADMIC5WHTE - let op het cijfer 5 in het type/modelnummer!) laadt ook 4e/5e generatie iPod nano op (en 2e/3e/4e gen iPod touch)

channed 15-02-2009
Geschreven voor: JBL Radial Micro

Ik ben zeer tevreden over deze JBL speaker. Hij geeft een zeer mooi geluid voor zo'n compacte speaker. Kleine afstandsbediening werkt ook prima. Volumeknoppen op de speaker zelf is even zoeken, maar als je die gevonden hebt, werkt dat ook super.