Harman Kardon Esquire 2 zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon Esquire 2 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Ramon 06-06-2018

harman/kardon Esquire 2 Bluetooth box

De harman/kardon Esquire 2 Bluetooth box is een product die uitstekende eigenschappen heeft. De bass van de box is erg goed en heeft helder geluid. Hij gaat ook nog eens 5 uur lang mee. De box is niet al te groot en is makkelijk mee te nemen. De box heeft ook nog een standaard waardoor je hem neer kan zetten. Ik raad dit product aan omdat ik hem zelf ook heb en heel erg goed bevalt.

HPPM 07-08-2016

Prima speaker en mooie vormgeving

Deze Esquire 2 kreeg ik bij de aankoop van mijn Volvo V60 Crosscountry met HK geluidsinstallatie. Koppelen met mijn Windows Phone via bluetooth was in een paar seconden voor elkaar. Het geluid is prima, hoewel de bas niet heel vol is. Sinds kort beluister ik veel muziek via Spotify, maar de geluidskwaliteit laat t.o.v. goede MP3's wel te wensen over - erg afgevlakt. Via de HK speaker wordt dit verschil alleen maar versterkt. Je kunt zo'n 10 uur muziek afspelen en de Esquire 2 kan ook gebruikt worden als powerpack voor je telefoon of tablet. De vormgeving heeft een luxe uitstraling met alu rand en gepolijste standaard. Hij is redelijk groot dus wil je de speaker vaak meenemen, dan kun je beter een kleiner type nemen. Ik heb 'm pas enkele weken in bezit en heb 'm meegenomen op vakantie. Alles prima doorstaan, maar ik kan nog niet echt iets zeggen over de duurzaamheid. Of ik deze zou kopen weet ik niet. Er is zoveel keus...

Flanghorst 29-11-2015

Omdat mijn HK Esquire (de eerste versie) kapot ging en niet meer te repareren door de fabrikant, kreeg ik de Esquire 2 als alternatief. Deze is erg slecht qua geluid, totaal anders dan mijn eerste product. Ook de vormgeving is niet handig en stabiel. Er zijn voor deze prijs veel betere keuzes. Wel compliment voor HK, geld terug was geen punt (garantie).