JAM AUDIO Dynamite zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JAM AUDIO Dynamite zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JoostLubberink 30-11-2015

Ik heb de speaker nu 2 dagen in huis, en gebruik hem overal. Ik kreeg hem 's ochtends geleverd, en nam hem 's middags al mee naar de voetbal voor in de kleedkamer. Hij is makkelijk in gebruik, voorziet de gehele kleedkamer van superluid gehoor en is ook nog eens superhandig voor onderwef door de geïntergreerde karabijnhaak. De batterijduur is 5 uur, dit is lang, maar voor lange busreizen naar vakantiegebieden, of bij feestjes misschien net niet lang genoeg. Maar ondanks dat kleine verbeterpuntje is het een topspeaker met een kwaliteit waar je U tegen zegt. Door de 2 extra bassradiatoren is de bass nog mooier en beter te horen. Mede hierdoor is de speaker geschikt voor elk muziekgenre. Je kunt een speaker kopen van JBL of Beats (JBL heb ik ook gehad) maar de JAM Dynamite is qua alles misschien wel beter en een stuk goedkoper. Kortom, een topptoduct voor een zacht prijsje!