Samsung WAM7500 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WAM7500 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Martin 06-01-2019

Zo te installeren

Geschreven voor: Samsung WAM7500 zwart

eindelijk heb ik besloten om deze speakers aan te schaffen. ik sta versteld van het goede geluid. via de app kan je hem eenvoudig aanpassen aan je eigen voorkeur. staat zeer stabiel. echter ik hoop dat het ophangsysteem nog op de markt kom.

ron 23-04-2017

Ervaringen na 4 maanden gebruik

Geschreven voor: Samsung WAM7500 zwart

Na 4 maanden toch wat opmerkingen over deze speaker. Hield er 2 weken geleden mee op. kon geen verbinding meer maken. alleen maar foutmeldingen. Na contact met Samsung gebruikers groep een reset gedaan, + en - ingedrukt houden. en ja hoor hij deed het weer, raar maar deze info is nergens terug te vinden. Ook verbinding tussen Speaker en router valt regelmatig weg. Heb toch een nieuwe router. App zitten ook nog wat bugs in. Maar blijft een mooi product

Pluspunten

• geluid
  • uiterlijk

Minpunten

• app
  • verbinding met app/router

EMCS 02-02-2017

De WAM7500 (R7) van Samsung

Geschreven voor: Samsung WAM7500 zwart

Met Vaderdag kreeg ik de WAM3500 (R3) cadeau. Het stond bij mij afwisselend dan in de woonkamer, dan op zolder.
Het (draadloos) gemak en het fantastisch geluid van deze luidspreker deed mij overwegen apart voor gebruik op de zolder, waar ik mijn hobbykamer heb, een tweede exemplaar aan te schaffen. Na oriëntatie op het internet en de zeer positieve recensies, besloot ik de grotere broer van de R3 aan te schaffen. Het geluid van deze WAM7500 (R7) van Samsung was voor mij een revelatie. Echt fantastisch!!! Helder, sprankelend en vol! Naast het formidabele geluid spreekt het design van deze luidspreker mij zeer aan. Ik heb nu een sieraad op zolder staan!

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Een handvat o.i.d. zou handig zijn

Hielke Bezemer 30-01-2017

Goed geluid

Geschreven voor: Samsung WAM7500 zwart

Het product doet wat het moet doen. De koppeling met mijn NAS doormiddel van de DNLA koppeling is perfect. Enige minpunt is dat ik hem niet aan mijn philips tv kan koppellen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk te installeren
  • DNLA koppeling werkt super

Minpunten

• Kan niet verbonden worden met een ander merk TV

Peter 05-10-2016

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung WAM7500 zwart

Vind dit een zeer fijn product met veel muziekbeleving en het staat in elk interieur en het geluid is gewoon super.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Vrij duur zonder actieprijzen

Teuniemon 06-08-2016

WAM7500 R7 draadloze speaker PERFECT

Geschreven voor: Samsung WAM7500 zwart

Ben iemand die van de nieuwste snufjes houdt en ook vaak nieuwe producten koop, maar ik kwam in de winkel en zag deze speakers staan, het geluid is redelijk (niet van topkwaliteit, maar zeker niet teveel van die enorme zware bass tonen) design is schitterend (je moet er van houden maar ik vind het AF, perfect) Ben in de gelukkige omstandigheid dat ik meerdere speakers heb gekocht zodat ik overal in mijn kamer geluid hebt, waar ik ook loop zit of ben, wilde gaan voor Sonos maar deze prijs en met de geld retour actie en de overtuiging van de verkoper heeft mij overgehaald, Geen spijt, topproduct , goede APP, easy bediening icm Spotify, Toppertje.

Robin 05-08-2016

Prima speaker en goed geluid

Geschreven voor: Samsung WAM7500 zwart

Geluid presteert goed. het 360 graden geluid hoor je wel aan de speaker. kunt hem omdraaien. geluid blijft het zelfde leuk bedacht systeem.
Fraai design, leuke multiroom functie als je meerdere speakers hebt.

Hermanus 26-07-2016

Goeie speaker met mooi design!

Geschreven voor: Samsung WAM7500 zwart

Prima speaker, jammer dat er geen bekabelde apparatuur aangesloten kan worden. Mooi design, mooi geluid.

Luuk 24-07-2016

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung WAM7500 zwart

Na al een tijdje de R7-speaker van Samsung in bezit te hebben gehad, heb ik besloten om er nog 2 van aan te schaffen en ik heb niets anders dan lof voor dit apparaat. Een strak design voor in de huiskamer en een super geluid zorgen voor een goede sfeer in huis. Daarnaast werkt het synchroniseren van de apparaten fantastisch en beweegt de muziek met mij door het huis mee. Een toppertje dus!

Zeer enthousiast 11-06-2016

Helder geluid

Geschreven voor: Samsung WAM7500 zwart

Precies wat ik er van verwacht.
Ten opzichte van de bluesound series en Sonos play 5 is dit veruit de beste prijs / kwaliteit verhouding(samen met de promotie dan), vooral de sound share optie samen met de TV(Samsung) is een grote meerwaaarde. Samsung zou wel iets duidelijker mogen vermelden dat het standaard de Tune in radio functie heeft. Naar deze functie moest ik nog aardig naar zoeken. Geluid is echt een dikke vette 9. Mooie hoge/midden/lage tonen.

Peter Vermetten 22-05-2016

Super mooi

Geschreven voor: Samsung WAM7500 zwart

De luidspreker is zeer mooi van vormgeving mooi geluid past in ieder inrieur. Te bedienen met de multiroom app met veel mogelijkheden met muziek.Gewoon super

Swasa 17-05-2016

Prachtig design en sublieme audio kwaliteit.

Geschreven voor: Samsung WAM7500 zwart

Dit is echt een van de mooiste speakers die ik ooit aangeschaft bovendien komt er ook nog eens prachtig geluid uit met toch hele diepe bas tonen en de vele handige functies maken van deze Samsung speaker gewoon een topproduct.

ton 16-01-2016
Geschreven voor: Samsung WAM7500 zwart

Klasse uitstraling en en een mooi geluid en makkelijk bedienbaar met vele mogelijkheden ook via internet tebedienen

JIM 09-01-2016
Geschreven voor: Samsung WAM7500 zwart

Heb de speakers pas 3 maal gebruikt, dus ken ze nog niet echt, maar gezien het formaat klinken ze best goed.
Het gebruik met de app gaat mij nog niet goed af, tot nu toe alleen tune in gebruikt en dat gaat goed, spotify lukt tot nu toe niet,ligt ws aan mij.
Wat hierbij met duurzaamheid bedoelt wordt is mij niet helemaal duidelijk

Katarina 03-01-2016
Geschreven voor: Samsung WAM7500 zwart

Wij hebben het nog niet voor elkaar te kunnen krijgen om op Bluetooth de boxen gezamenlijk af te laten spelen. voor de rest prima geluid zeker voor de grote van de box. Makkelijk in te stellen. Het duurt alleen soms wat lang om de app op te starten. Ligt dus niet aan de boxen maar aan de app.