Caliber HPG510BT zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Caliber HPG510BT zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

christanklein 26-04-2016

Goed voor zijn prijs

Ik heb de speaker een aantal dagen geleden aangeschaft, en ben zeer tevreden zeker voor de prijs. De speaker heeft een goed en mooi luid. Het is wel een wat grotere speaker en is niet gemakkelijk mee te nemen, om het wat makkelijker te maken hebben ze er wel een handvat aan bevestigt die volgens mij overbodig is. Het feit dat de speaker helemaal niet zwaar is maakt het toch wel weer iets gemakkelijker om hem met te nemen. Dat de speaker groot is heeft tevens wel voordelen in de geluidskwaliteit, maar de speaker voelt wel heel goedkoop aan en heeft wat scherpe hoeken/randen. Ook de conus en het stofkapje voelen zeer goedkoop en hierdoor ook niet echt stevig.

Maar over het geluidskwaliteit voor deze prijs heb ik niks te klagen, het is voor de prijs die je betaald een goede speaker met veel functies. Het geluid vervormt wel wat als je de speaker op vol volume zet, maar wordt er niet echt slecht op. De verschillende functies maken de speaker ook heel interessant. De gemiddelde bluetooth heeft bv geen FM-radio op ingangen voor opslagkaarten. De FM-radio heeft veel verschillende meningen maar de mijne is positief de zenders zijn makkelijk door te scrollen en klinken ook goed. Wel jammer is dat de speaker zelf moet gaan zoeken en je niet zelf je frequentie kan zoeken. Hierdoor is de keuze wat beperkt, maar zenders zoals: 538, Slam of 100%NL waren goed te vinden.

Dit alles bij elkaar maakt het dat ik zeer tevreden ben over de speaker en hem ook zeker aanraad aan andere. Ben je opzoek naar een goedkope portable speaker die leuk geluid levert en ook vrij luid is zit je bij deze speaker zeker goed.