Sony SRS-X33 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 62 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-X33 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Roy 21-05-2017

Leuk design, volgeluid

Geschreven voor: Sony SRS-X33 blauw

Ik heb de Sony SRS-X33 vorig jaar gekocht. Ik heb vergelijkingen gehoord van dit soort type speakers. Nog steeds ben ik ervan overtuigd dat ik, voor mijzelf dan, de beste keuze heb gemaakt. Het geluid uit deze relatief kleine speaker is optimaal. Al bij een laag volume vormen de tonen een vol geluid in de kamer. Ik ben iedere keer versteld van het geluidsnivo. Bij ieder type soort muziek. Al met al een heel goede speaker voor een goede prijs.

Pluspunten

• Vol geluid
  • Compact
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Zijn er niet

Kees 25-09-2016

Toppie

Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

Deze speaker is natuurlijk niet voor een feestje maar geeft uitstekend geluid als het niet te hard moet spelen. Voor rustige muziek in kleinere ruimtes is het ideaal. Ik gebruik deze speaker overal, woonkamer,slaapkamer, onder de overkapping en in de auto. Bij de consumentenbond is deze speaker echt geonderwaardeerd.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Accuduur
  • Super makkelijk meenemen

Minpunten

• Geen opberghoesje

MarcelN 15-03-2016

Super apparaat

Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

Ik heb deze bluetooth speaker nu een paar maanden in mijn bezit en bevalt me uitstekend. Samen met mijn iPhone is het aanzetten, even wachten en de muziek blaast eruit.
Geweldige volle sound. Je hebt niet door dat het geluid vanaf 1 punt de kamer ingegooid wordt.
Zeer zeer tevreden

pepe 16-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

de accu duur is heel erg lang. En dat met een goede geluids kwaliteit en volume.
voelt stevig een solide aan.

Wijmenga 08-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

Heb de Sony SRS-X33 gekocht om mobiel overal een goed geluid te hebben. Heel veel mogelijkheden om van te voren een produkt te beluisteren heb ik niet gehad. Maar ik ben bepaald niet teleurgesteld. Klein maar fijn en je vult een hele kamer met goed geluid. Ik ben een zeer tevreden gebruiker. Een echte aanrader!

anne marie klomp 02-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

het tostel heeft een prachtig design,ik vind het heel handig bruikbaar. Het geluid is gewoonweg fantastisch.Prijs kwaliteit is zeer in orde.

Jeroen 01-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 wit

Hele fijne speaker met naar mijn idee een goed geluid.
Connectiviteit dmv NFC werkt ook erg goed.
Telefoongesprekken voeren met behulp van dit apparaat gaat ook prima
Het enige wat deze speaker kan verbeteren is als de accu-duur verlengd wordt en er play/pause/forward/back worden toegevoegd.
Verder helemaal niks te klagen over deze bleutooth speaker, gewoon een goed product

Martin 01-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

zeer tevreden over aankoop,uitstekend geluid,compact en handig om mee te nemen,functionele bluetooth speaker om div apparaten op aan te sluiten,batterij gaat lang mee,mooi strak design.

Henk 30-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 wit

Mijn zoon heeft ongeveer een jaar geleden heb oud model srs3 gekocht, op zijn advies heb ik de srs33 gekocht.
Ik moet zeggen dat het prima bevalt.
Met name de hoge tonen en warme bas is een genot.
Ben altijd tevreden geweest over dit merk.

Henk Dort

Henk Kerkhof 30-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

Verbazingwekkend mooi geluid uit zo'n kleine speaker, ook bij hoog volume.
Voelt ook heel stevig aan

jupiler666 30-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

Ik durf met alle eerlijkheid te zeggen dat dit de beste aankoop is van iets in het algemeen is in jaren... ik stream graag op mn telefoon maar dat geluid uit dat speakertje is natuurlijk 3x niks maar ik vond eerst de prijs misschien wat aan de hogere kant maar hij is het dubbel en dwars waard... er komt echt een super geluid uit dat kleine boxje.
Als je beneden staat en de box staat boven aan denk je wat staat daar voor een super grote speaker te blazen maar dat komt allemaal uit de kleine SRS-X33.
Ook de NFC functie is super, je houdt (als je gsm dat heeft natuurlijk) even je telefoon erbij en ze zijn verbonden.
De accu duur is ook super, zelfs als hij bijna leeg is verlaagd hij automatisch het volume om batterij te sparen en gaat dan nog zeker een uur mee.
De belspeaker functie die er ook opzit ook prima, niks op aan te merken.
Ik zeg als je een draadloze speaker zoek...stop met zoeken, je hebt hem gevonden :)

Ted 30-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

Mooie box, prima en lekker geluid en goed n eenvoudig gebruiksgemak. Bereik is zeer ruim. Zeker aan te bevelen.

sara v 28-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 wit

Mooi vormgegeven en functionele bluetoothspeaker.
Collega's ( professionele muzikanten) waren alvast onder de indruk van de geluidskwaliteit gezien het zo'n compact ding is!

Luc Vermeulen 27-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

Uit dit kleine bakje komt een zeer helder en vol geluid. De batterij gaat lang mee al denk ik niet dat de opgegeven 12 uur gehaald wordt.

Toma 26-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

Prima set boxjes, inclusief knop om telefoontjes aan te nemen, wat erg handig is in de auto. En ook knopje 'sound' geeft in de meeste gevallen een boost aan het geluid. Batterij gaat lang mee.

calvin 24-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

Zeer tevreden over de aankoop, leuk toestel, niet te groot om mee te nemen. Leuk design.
Toestel kan niet altijd alle bleutooth-apparaten vinden.
Soms verstilt de muziek.

Luc 24-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

Onvoorstelbaar mooi geluid uit zo'n klein apparaat. Makkelijke bediening. Simpel, eenvoudig, handig. Overal te gebruiken. Voor deze prijs zeker een aanrader.

Anonymous 23-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

De Sony SRS-X33 wireless speaker geeft uitstekend geluid. Het maximale volume is perfect en de batterijduur is ook prima. Prettig en handig in het gebruik. Ik ben er erg tevreden over.
Enige nadeel is dat het volume zachter wordt als de batterij bijna leeg is.

Peter 23-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

Makkelijk in gebruik, in een wip connectie gemaakt.
Geluidskwaliteit is zeker ok, hoewel niet perfect. Heb gemerkt dat het best functioneert staande op een houten tafel/kast. Leuk en eenvoudig design.

Antwerpen66 23-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 wit

Uitstekende speaker, ik neem hem altijd mee op reis. Goed geluid, goede bastonen. Linkt snel via bluetooth, ook ideaal voor handsfree bellen

GunterSlachmuylders 23-01-2016

Fantastische aankoop!
Ideaal geluid, compatibel met alles dankzij Bluetooth en AUX!
Batterij gaat lang mee, kortom geweldig!

Steef 23-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

Compacte en mooi vormgegeven speaker met verbluffend goed basgeluid. Dankzij de Bluetooth functie eenvoudig draadloos te koppelen aan diverse audio-apparaten. Daarnaast is er dankzij de interne accu alleen een kabel nodig bij het opladen. Overal in huis kunnen er nu muziek of films worden afgespeeld zonder gedoe met kabels. Super blij met dit apparaat.

Henk 22-01-2016

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding,
Verrassend mooi geluid voor zo'n klein apparaat,
handzaam model en is ook nog eenvoudig te bedienen

Irma 22-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 wit

Mooie strakke kleine box voor een leuke prijs. Prima geluid voor onze (niet al te grote) woonkamer. Je moet de box via Bluetooth koppelen en het bereik is circa 10 meter. Makkelijk mee te nemen naar buiten of andere kamer.

Sony SRS X33 black 17-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

Absoluut een goede prijs kwaliteit verhouding. Mooi vormgegeven, in verschillende kleuren verkrijgbaar. Het geheel voelt robuust aan maar is toch niet te zwaar om mee nemen. Erg goed geluid, het geluid is ook nog eens bij te regelen (meer of minder bas)We zijn er erg tevreden over. Ook vrienden van ons waren erg verbaasd over de goede geluidskwaliteit en gaan tot aanschaf over.