JBL Go geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Go geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Bof 15-12-2018

leuk...dacht ik

Geschreven voor: JBL Go zwart

Ik heb deze JBL een dik half jaar in mijn bezit en in het begin vond ik het een prima speaker, mooi geluidje enz..momenteel heb ik de neiging om de speaker uit mijn raam te gooien...(gebruik hem in de bedrijfsbus...mag geen radio in van de baas)..hij valt tegenwoordig nl regelmatig om de 3 a 4 minuten uit en dat is voor mij de grootste ergernis van dit apparaat. ik ga dit weekend een nieuwe halen maar zeker niet een JBL Go

Pluspunten

• redelijk geluid

Minpunten

• duurzaamheid
  • constant uitvallen van de speaker

peter van rijswijk 15-04-2018

jbl go spaekertje

Geschreven voor: JBL Go grijs

ik heb dit spiekertje gekocht omdat een collega van mij zo,n spiekertje bij hem had
had hem op tafel gezet met de mobiele telefoon en aangezet ik was gelijk verkocht
een heel mooi geluid dus nu zet ik het speakertje op de laptop en gewoon geweldig.
alleen nog geen ervaring van de accuduur en of hij uitvalt dus dat is even afwachten.
dus gewoon aanschaffen peter van rijswijk

Pluspunten

• geluid
  • compact

Minpunten

• nog niet gevonden
  • nog niet gevonden

Stefan 23-10-2017

compacte speaker

Geschreven voor: JBL Go zwart

Prima compacte speaker. Uitstekend geluid voor zo'n kleine speaker. Eenvoudig te bedienen.
Doet dat wat je van deze speaker mag verwachten. Prima prijs/kwaliteit

Pluspunten

• uitstekend geluid
  • compact
  • eenvoudige bediening
  • snelle koppeling met smartphone

Minpunten

• geen

Yepp 15-06-2017

Oplossing.

Geschreven voor: JBL Go zwart

;Vanwege Europese regels moet het product na ongeveer 10 minuten in Standby gaan om stroom te besparen wanneer er geen signaal wordt gedetecteerd. Als het volume van uw bron te laag is, zal de spreker dit zien als stilte en dan gaat het uit. De volgende keer dat u muziek wilt spelen, zet u gewoon het volume van uw bron zo hoog als het gaat, zonder dat deze gaat vervormen. Nu kunt u het volume op de JBL Go instellen in plaats van op de bron om het uitgaan van de speaker te voorkomen.

Helaas kan deze eigenschap niet gewijzigd worden.

Danny 02-06-2017

Aanrader

Geschreven voor: JBL Go blauw

Zojuist de JBL Go aangeschaft, echt een aanrader. Super geluidje voor slechts EUR 25,-. Erg zuiver geluid ook bij maximum volume. Vanzelfsprekend een wat beperkte bass, maar dat is niet storend. Leuk vorm gegeven. Kortom goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Gemakkelijke bediening
  • Leuke vormgeving

Sam 25-04-2017

Look no further: dé Bluetooth on a budget speaker.

Geschreven voor: JBL Go blauw

De JBL Go is een juweeltje in een stapel vol roestige en gebrekkige Bluetooth-speakers. Voor een hele schappelijke prijs krijg je een speaker die makkelijk te verbinden is aan je Bluetooth-device en tegen een stootje kan.

Alhoewel je geen muur van geluid moet verwachten, doet een speaker als deze het bijzonder goed voor zijn kleine formaat. De Go is het meest geschikt als speaker-on-the-go, voor een dag in het park of op een festival. De accuduur is ruim voldoende om meerdere Spotify-playlists af te luisteren en de laadtijd van het device is kort genoeg om de accu snel weer af te toppen. Mocht je echter op zoek zijn naar een speaker voor een kleine ruimte, zoals je klusschuur of washok, dan is de Go ook meer dan geschikt.

Dankzij de bassleuf aan de zijkant van het apparaat zijn ook de lagere tonen goed vertegenwoordigd in het geluidsspectrum, waardoor je muziek niet klinkt alsof je het luistert door een twee kilometer lange rioolpijp. Kortom: geen orkestwaardige speaker of vervanging van je vaste installatie, maar een hele fijne mobiele speaker die muziek naar plaatsen brengt waar je normaliter niet prettig muziek kan luisteren. Nu dus wel.

Pluspunten

• Bassleuf zorgt voor nét wat meer geluid
  • Hufterproof
  • Makkelijk connectie maken
  • Accuduur valt niet tegen

Minpunten

• Rubberen laag over knoppen is beetje smettelijk

Rick 24-10-2016

Goede Speaker voor huis-tuin en keukengebruik.

Geschreven voor: JBL Go blauw

Goede Speaker voor huis-tuin en keukengebruik, maar ik (Muziek liefhebber en een enorme fan van diepe bas) wil toch een met een nog betere bas. Deze JBL GO heb ik al jaren en voldoet perfect. Voor mensen die hem veel willen gebruiken begint deze na een paar jaar toch ietsjes te vervelen. Maar ook Bas boosted liedjes (waarbij bluethooth boxjes van de action zichzelf opblazen) kan hij gewoon hebben! En dat voor die prijs! Super!

Pluspunten

• Stijlvol
  • Goedgeuild
  • Bas is prima voor zo'n kleine box
  • mooieprijs

Minpunten

• Bas gaat na een paar jaar de bas fan te vervelen

Nic 22-06-2016

JBL Go grijs

Geschreven voor: JBL Go grijs

Een compacte bluetooth speaker met een prima geluid. Qua vormgeving is hij ook leuk en zelfs in verschillende kleuren te verkrijgen. Ik heb de grijze genomen. De JBL Go is makkelijk is gebruik en snel op te laden. De afluistertijd is zeker meer dan 5 uur. Een hele goede aankoop, tegen een leuke prijs.

Eduard 22-01-2016
Geschreven voor: JBL Go zwart

Prima geluidskwaliteit en lijkt erg degelijk. Bediening erg gemakkelijk en wijst zich vanzelf. Accuduur is bij mij ruim meer dan 5 uur, maar ik speel af op een bescheiden geluidsniveau.

Ik had in het begin van een zo af en toe haperend geluid maar dit bleek in het menu van mijn podcastspeler (PodcastAddict)te verhelpen door "Playback hiccup workaround" aan te vinken.
Sindsdien heel tevreden met deze aankoop.

Elizabeth 18-01-2016
Geschreven voor: JBL Go rood

Heb nu de derde JjBL via bol.com kan hem niet opladen het lampje valt steeds uit zie wel op mijn iPhone dat er verbinding is met de speaker maar geen geluid waardeloos

JReivers 01-12-2015
Geschreven voor: JBL Go rood

mooi model, geweldig geluid!!, niet perfect, maar dat kan elk speakertje van wat voor merk ook niet hebben. mooie vormgeving en geweldig dat je je oproepen ermee kunt beantwoorden. zit een micro-microfoontje in en je hoort erdoor dat je gebeld word. je hoort ook de beller. kortom je kunt gewoon via dit apparaatje handsfree bellen. echt een aanrader! (ps. als je de speaker omdraait, (naar de muur dus, ong. 30 cm er vanaf) ipv. in de richting van de kamer waar je zit, klinkt het geluid nog mooier) :D:D

Maria 05-11-2015
Geschreven voor: JBL Go zwart

Fijne speaker als hij het doet. Hij schakelt zich helaas steeds zelf uit. Heel irritant. Ik lees dat meerdere gebruikers er last van hebben.

Matthias199403 11-10-2015
Geschreven voor: JBL Go rood

Okee serieus, koop dit ding. Ik heb hem een kwart jaar geleden gekocht, en wat een geluid komt er uit! bizar voor zo'n klein ding. Helaas kwam hij in de wasmachine terecht, en hij deed het niet meer. Wonder boven wonder deed hij het twee weken later toch in een keer weer zonder problemen. Hij heeft dus gewoon een wasmachine overleeft!

peter van rijswijk 15-04-2018

matthias
afgelopen vrijdag heb ik zo,n speakertje gehaald het verbaasd mij wat voor een geluid uit zo,n speakertje komt gewoon schitterend
groet peter van rijswijk

Johan 08-10-2015
Geschreven voor: JBL Go blauw

Een kleine maar krachtige bluetooth speaker, met een geweldig geluid.
Alleen als ik em mee naar boven neem(ik wil graag m`n favo muziek horen als ik in slaap val), valt ie soms na 20 minuten, soms 15 minuten uit, en moet em weer opnieuw opstarten.
Als ik dat weer heb gedaan, word `t steeds van kortere duur als ie uitvalt, beetje vervelend. Maar, neem ik em mee naar de woonkamer, blijft ie gewoon doorspelen....vreemd.
Oh ja, ik weet dat er minstens 10 meter tussen moet zitten tussen de smartphone en speaker.

mark jornlolfabriek 03-10-2015
Geschreven voor: JBL Go zwart

duurzaamheid vd accu is slecht !!! gebruiksaanwijzing zegt; 5 uur vermogen..maar na 1 uur op vol volume is de accu op..er wordt niet vermeld dat het volumn van invloed is op de accu spanning..

frans123456789 13-01-2016

Natuurlijk is de batterijduur afhankelijk van het volume, dat kost energie. Waar moet hij dit anders uit halen? Tevens staat dit vermeld in de handleiding.

ZenTon 20-09-2015
Geschreven voor: JBL Go zwart

Grandioos geluid voor zo'n klein ding. Ik shuffle er mijn hele muziekverzameling op mijn android-telefoon mee.
Bluetooth-connectie gaat automatisch, dus niet pairen met een code.
Daarnaast lekker klein en handzaam.
Een aanrader!

Jsouren 03-09-2015
Geschreven voor: JBL Go zwart

prachtige speaker, voelt degelijk aan, geluid prima. Heb ook problemen dat hij uitvalt. Dacht dat hij opgeladen was via pc. niet duidelijk uit handleiding hoe dit moet gebeuren.

lmarino 14-08-2015
Geschreven voor: JBL Go zwart

Voor zo'n kleine speaker verbazingwekkend goed geluid. Oogt en voelt degelijk, misschien zelfs iets te.
Wel wat last van de speaker die uitvalt. Ik heb de klantenservice van JBL gemaild met de vraag of dit bij hen een bekend probleem is. Ik heb er ook nl. ook niet veel aan om speaker bij MediaMarkt om te ruilen en weer hetzelfde probleem te hebben.
Kortom, even kijken wat voor antwoord ik van JBL krijg en hoe MediaMarkt het oplost.

Danny Brasco 01-05-2016

Ik ben idd ook benieuwd of je hier nog een antwoord op gekregen hebt

lmarino 02-05-2016

Ik heb het volgende antwoord gekregen:

"Vanwege Europese regels moet het product na ongeveer 10 minuten in Standby gaan om stroom te besparen wanneer er geen signaal wordt gedetecteerd. Als het volume van uw bron te laag is, zal de spreker dit zien als stilte en dan gaat het uit. De volgende keer dat u muziek wilt spelen, zet u gewoon het volume van uw bron zo hoog als het gaat, zonder dat deze gaat vervormen. Nu kunt u het volume op de JBL Go instellen in plaats van op de bron om het uitgaan van de speaker te voorkomen.

Helaas kan deze eigenschap niet gewijzigd worden."

Nathalie 22-12-2015

Heb je al antwoord gekregen van JBL?

Meus Koster 03-08-2015
Geschreven voor: JBL Go zwart

geweldige krachtpatser voor zo'n klein ding. Handig om mee te nemen en voor achtergrond muziek in mijn veranda. Voor het luidsprekertje toch een aardig basje in. Simpel om aan te sluiten via Bluetooth.
Zeer blij mee.

Tijmen 02-08-2015
Geschreven voor: JBL Go oranje

deze speaker is goed gebouwd, compact en er komt geweldig geluid uit

toffenga 28-07-2015
Geschreven voor: JBL Go blauw

Deze speaker als kado voor een vriend van mij gekocht. Tijdens de verjaardag meteen uitgepakt en in gebruik genomen. Hij was al goed opgeladen dus we konden er meteen een tijdje van genieten. Connectie maken ging vlekkeloos, even op de speaker het knopje indrukken dat je een apparaat wil koppelen en hij is meteen beschikbaar. Ook geen codes nodig, gewoon lekker simpel. Het belangrijkste is natuurlijk de kwaliteit van het geluid. Dat was echt een verrassing hoe goed het geluid is voor zo'n klein apparaatje. Ook kan hij goed hard zonder te gaan vervormen. Voor het formaat en de prijs presteert deze speaker echt prima. Ga hem nu ook zelf aanschaffen. Je kunt hem ook gebruiken om telefoongesprekken mee te voeren maar deze optie hebben we niet gebruikt.