JBL Go roze - Reviews

Bluetooth
Voeding
batterijen

Rick 24-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Goede Speaker voor huis-tuin en keukengebruik.

Goede Speaker voor huis-tuin en keukengebruik, maar ik (Muziek liefhebber en een enorme fan van diepe bas) wil toch een met een nog betere bas. Deze JBL GO heb ik al jaren en voldoet perfect. Voor mensen die hem veel willen gebruiken begint deze na een paar jaar toch ietsjes te vervelen. Maar ook Bas boosted liedjes (waarbij bluethooth boxjes van de action zichzelf opblazen) kan hij gewoon hebben! En dat voor die prijs! Super!

Pluspunten

• Stijlvol
  • Goedgeuild
  • Bas is prima voor zo'n kleine box
  • mooieprijs

Minpunten

• Bas gaat na een paar jaar de bas fan te vervelen

Nic 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

JBL Go grijs

Een compacte bluetooth speaker met een prima geluid. Qua vormgeving is hij ook leuk en zelfs in verschillende kleuren te verkrijgen. Ik heb de grijze genomen. De JBL Go is makkelijk is gebruik en snel op te laden. De afluistertijd is zeker meer dan 5 uur. Een hele goede aankoop, tegen een leuke prijs.

Eduard 22-01-2016 Product maand in bezit

Prima geluidskwaliteit en lijkt erg degelijk. Bediening erg gemakkelijk en wijst zich vanzelf. Accuduur is bij mij ruim meer dan 5 uur, maar ik speel af op een bescheiden geluidsniveau.

Ik had in het begin van een zo af en toe haperend geluid maar dit bleek in het menu van mijn podcastspeler (PodcastAddict)te verhelpen door "Playback hiccup workaround" aan te vinken.
Sindsdien heel tevreden met deze aankoop.

Elizabeth 18-01-2016 Product paar dagen in bezit

3,8
Heb nu de derde JjBL via bol.com kan hem niet opladen het lampje valt steeds uit zie wel op mijn iPhone dat er verbinding is met de speaker maar geen geluid waardeloos

JReivers 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

mooi model, geweldig geluid!!, niet perfect, maar dat kan elk speakertje van wat voor merk ook niet hebben. mooie vormgeving en geweldig dat je je oproepen ermee kunt beantwoorden. zit een micro-microfoontje in en je hoort erdoor dat je gebeld word. je hoort ook de beller. kortom je kunt gewoon via dit apparaatje handsfree bellen. echt een aanrader! (ps. als je de speaker omdraait, (naar de muur dus, ong. 30 cm er vanaf) ipv. in de richting van de kamer waar je zit, klinkt het geluid nog mooier) :D:D

Maria 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

6,7
Fijne speaker als hij het doet. Hij schakelt zich helaas steeds zelf uit. Heel irritant. Ik lees dat meerdere gebruikers er last van hebben.

Matthias199403 11-10-2015 Product kwartaal in bezit

Okee serieus, koop dit ding. Ik heb hem een kwart jaar geleden gekocht, en wat een geluid komt er uit! bizar voor zo'n klein ding. Helaas kwam hij in de wasmachine terecht, en hij deed het niet meer. Wonder boven wonder deed hij het twee weken later toch in een keer weer zonder problemen. Hij heeft dus gewoon een wasmachine overleeft!

Johan 08-10-2015 Product paar dagen in bezit

Een kleine maar krachtige bluetooth speaker, met een geweldig geluid.
Alleen als ik em mee naar boven neem(ik wil graag m`n favo muziek horen als ik in slaap val), valt ie soms na 20 minuten, soms 15 minuten uit, en moet em weer opnieuw opstarten.
Als ik dat weer heb gedaan, word `t steeds van kortere duur als ie uitvalt, beetje vervelend. Maar, neem ik em mee naar de woonkamer, blijft ie gewoon doorspelen....vreemd.
Oh ja, ik weet dat er minstens 10 meter tussen moet zitten tussen de smartphone en speaker.

mark jornlolfabriek 03-10-2015 Product paar dagen in bezit

duurzaamheid vd accu is slecht !!! gebruiksaanwijzing zegt; 5 uur vermogen..maar na 1 uur op vol volume is de accu op..er wordt niet vermeld dat het volumn van invloed is op de accu spanning..

ZenTon 20-09-2015 Product paar dagen in bezit

Grandioos geluid voor zo'n klein ding. Ik shuffle er mijn hele muziekverzameling op mijn android-telefoon mee.
Bluetooth-connectie gaat automatisch, dus niet pairen met een code.
Daarnaast lekker klein en handzaam.
Een aanrader!

Jsouren 03-09-2015 Product paar dagen in bezit

prachtige speaker, voelt degelijk aan, geluid prima. Heb ook problemen dat hij uitvalt. Dacht dat hij opgeladen was via pc. niet duidelijk uit handleiding hoe dit moet gebeuren.

lmarino 14-08-2015 Product paar weken in bezit

Voor zo'n kleine speaker verbazingwekkend goed geluid. Oogt en voelt degelijk, misschien zelfs iets te.
Wel wat last van de speaker die uitvalt. Ik heb de klantenservice van JBL gemaild met de vraag of dit bij hen een bekend probleem is. Ik heb er ook nl. ook niet veel aan om speaker bij MediaMarkt om te ruilen en weer hetzelfde probleem te hebben.
Kortom, even kijken wat voor antwoord ik van JBL krijg en hoe MediaMarkt het oplost.

Meus Koster 03-08-2015 Product paar dagen in bezit

geweldige krachtpatser voor zo'n klein ding. Handig om mee te nemen en voor achtergrond muziek in mijn veranda. Voor het luidsprekertje toch een aardig basje in. Simpel om aan te sluiten via Bluetooth.
Zeer blij mee.

Tijmen 02-08-2015 Product paar dagen in bezit

deze speaker is goed gebouwd, compact en er komt geweldig geluid uit

toffenga 28-07-2015 Product paar dagen in bezit

Deze speaker als kado voor een vriend van mij gekocht. Tijdens de verjaardag meteen uitgepakt en in gebruik genomen. Hij was al goed opgeladen dus we konden er meteen een tijdje van genieten. Connectie maken ging vlekkeloos, even op de speaker het knopje indrukken dat je een apparaat wil koppelen en hij is meteen beschikbaar. Ook geen codes nodig, gewoon lekker simpel. Het belangrijkste is natuurlijk de kwaliteit van het geluid. Dat was echt een verrassing hoe goed het geluid is voor zo'n klein apparaatje. Ook kan hij goed hard zonder te gaan vervormen. Voor het formaat en de prijs presteert deze speaker echt prima. Ga hem nu ook zelf aanschaffen. Je kunt hem ook gebruiken om telefoongesprekken mee te voeren maar deze optie hebben we niet gebruikt.