Sony SRS-X77 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-X77 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Nolleke 05-08-2016

nog niet helemaal tevreden

Heb 3 stuks SRS-S77 in gebruik met sounbar HT-RT5
Alle producten hebben een mooi design en zien er fraai uit.
Soundbar geeft ook een uitstekend geluid en heeft voldoende instelmogelijkheden. De SRS-X77 speakers hebben een nadrukkelijke bassound. Hoge tonen zouden wat meer door mogen komen. Jammer genoeg is dit niet te regelen.
Soms is het instellen van de hele groep zeer lastig. Een speaker loskoppelen voor een andere geluidsbron gaat zeer moeizaam.
Een eenvoudige handleiding zou behulpzaam kunnen zijn

MteB 06-06-2016

Geweldige hardware, zeer matig tot slechte software

Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

Als ex-Sonos gebruiker valt mij dit product als multiroom speaker echt enorm tegen. Heb het nu precies een jaar in gebruik in combinatie met een HT-ST9 Soundbar en een SRS-X88 en in dat jaar is er niet veel gebeurt op multiroom gebied en stabiliteit. Het product is in multiroom gebruik simpelweg niet betrouwbaar genoeg. Het werkt helaas na vele software en firmware updates nog steeds niet betrouwbaar, in multiroom gebruik met dezelfde bron op meerdere speakers is een duidelijke echo hoorbaar, het gemis van het kunnen aanmaken van meerdere groepen slaat nergens op, het niet kunnen afspelen van radio zenders via de songpal app zelf, maar met moeten schakelen naar een externe applicatie is echt vreselijk.
Sony heeft nog heeeeeeel veel te leren van concurrent Sonos en aangezien er in een jaar nauwelijks tot niets gebeurt is op dat gebied baart mij zorgen.
Sony support is een lachertje. Men reageert prima, maar er komt nooit een oplossing.
Ik heb dan ook oprecht spijt van de (zeer prijzige) aanschaf van soundbar en beide speakers.

Daddy SUSKE 11-05-2016

voor vraag en antwoord aubb

Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart, wit

ik kocht dit toestel om naast mij te zetten als de tv opstaat MAAR de klank komt pas enkele seconden later en nu is dat een dubbele klank van tv en toestel
Dus voor mij een miskoop srs-x77 Of kan ik een oplossing verwachten de klank zelf is fantastisch hoor

brugse zot 21-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

Erg mooi vormgegeven en stijlvol. Gemakkelijk in gebruik.
Radio streamen via WIFI lukt wel niet. Ideaal om te gebruiken in een kleinere woonkamer, keuken of slaapkamer of buiten natuurlijk.

TimN 09-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart, wit

Mooi vormgegeven apparaat met veel aansluitmogelijkheden; Bluetooth, WiFi, ethernet, 3.5 mm jack en USB poort om je mp3 speler op te laden.

Accu gaat lang mee, dus overal in huis gemakkelijk neer te zetten.

Sandra 09-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

Eenvoudig te instaleren en in gebruik.
Goed geluid. Accu gaat lang mee. Een hele dag aan gehad en was niet leeg.
Ben er super blij mee.

inge Claeys 03-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

De srs - x 77 is een mooi compact wireless toestel. Met mooie geluidskwaliteit. Gemakkelijk bedienbaar. Gemakkelijk connectie maken met bluetooth functie.

Martin Timmermans 02-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

Mooie speaker en werkt goed/geeft mooi geluid.
Het via de app combineren met de CMT SX7B is me nog niet goed gelukt als het gaat om het gebruik via bluetooth Youtube en dat vind ik wel spijtig, omdat mij nog niet helder is of dat ligt aan mijn eigen onkunde of dat het systeem het niet aankan.
Los bedienen bijvoorbeeld Toutube via NFC-contact met een telefoon werkt prima.

Gerrit 01-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

Zeer fijne speaker; ik had voorheen een set niet-draadloze speakers, maar door de jaren heen begon de kwaliteit van het geluid toch weg te zakken. Omdat ik geen behoefte meer had een allerlei bedrading was ik op zoek naar een draadloze speaker met (uiteraard) bediening voor de gemakzuchtige mens. Zowel met de Sony app als ook vanuit diverse apps van muziekdiensten (Google en Spotify) kan ik met alle gemak van de wereld nu in een handomdraai mijn favoriete muziek afspelen. Misschien zou stemgestuurde bediening nog een mooie doorontwikkeling zijn!
Het geluid is weergaloos en klinkt fantastisch in de gehele ruimte, en dat is toch een ruimte van 30 vierkante meter.
Dus voor mij een perfecte aankoop waar ik nog lang van ga genieten

Rob de Vos 01-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

De mogelijkheid om deze geheel draadloos, door de ingebouwde oplaadbare batterijen,te gebruiken met een goede kwaliteit geluid vind ik zeer aantrekkelijk

JvE 30-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

Erg tevreden over de Sony SRS-X77. Installatie was zeer eenvoudig en het geluid is prima.
De pluspunten zijn de vele mogelijkheden om met het apparaat te verbinden en de accu.

Jeroen 28-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

De Sony SRS-X77 is een prima draadloze speaker. Geluid is erg goed. Een sterk punt is dat deze eenvoudig via wifi of bluetooth aangesloten kan worden.
De installatie van het product verliep erg makkelijk.

Marcel 25-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart, wit

De Sony SRS-X77 geeft een mooi geluid is makkelijk te bedienen via de app Songpal, nog makkelijker werkt Airplay voor Apple producten. Zowel te streamen via Wifi en Bluetooth. Nadeel is dat je alleen via Songpal de staat van de batterij kan zien. Aanduiding op de knopjes had wat duidelijker kunnen zijn.

Ellert 23-01-2016

Sonos Killer!
Dit is mijn tweede Sony. Er zit een erg goed geluid in en bijzonder handig om meerdere via de songpal app met elkaar te verbinden. Wat opvalt is dat het geluid geen vertraging vertoond en daardoor alles mooi in stereo klinkt. Vooral ben ik enthousiast over de geluidskwaliteit met diepe bas.
Laatst grondig vergeleken met de sonos play en deze speelt een veel beter geluid.
Hij heeft ook meer verbindingsmogelijkheden wat ideaal is voor vakanties en zakenreizen. Als je een muziekliefhebber bent en draagbare audio wilt, dan is dit het systeem dat wilt hebben. Wel prijzig, maar het geld meer dan waard.
Accu gaat ruim 8 uur mee via bluetooth.

Daddy SUSKE 22-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart, wit

vlot gekocht en goede kwaliteit van klank
mooi design niet AL te groot een aanradertje Na enige twijfel van mij toch een overtuigend gesprek van de vlotte verkoper en dan meteen meegenomen

Daniel 22-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

Geweldige speaker met prachtig geluid en heel veel verbindingsmogelijkheden. Alhoewel de vormgeving erg mooi is, is de bediening niet fijn en wordt het aanraakpaneel helaas snel vies.

Richard 05-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

Srs-x77 is een mooie speaker met zeer goed geluid, door de nfc mogelijkheid is deze goed te koppelen met de Sony Xperia z5, hiermee is het mogelijk om binne 2 minuten de speaker aan het bestaande wifi netwerk te koppelen.

Nathanaël Heining 23-12-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

Gister gekocht, je verbind hém makkelijk met je telefoon, laptop, tablet. Mooi geluid komt er uit.
Zeer tevreden.

Aart 23-12-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

Mooi vorm gegeven apparaat, wat er degelijk uitziet, met een goed geluid voor een normaal bedrag, is ook op accu te gebruiken.

sony fan 19-12-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

ik ben zeer tevreden met deze speaker, moest er lang op wachten voordat ik hem kon bestellen maar hij voldoet aan al mijn verwachtingen, er zit goed geluid in, samengevat :super blij mee

Peter 18-12-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

Een fijne speaker met zeer mooi geluid. De strakke vormgeving spreekt mij zeer aan, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Wat onhandig is, is dat je als je de speaker uitzet en later weer aanzet, je opnieuw vanuit een app de muziek moet starten. Deze gaat niet gewoon verder zoals bijv. bij Sonos met Spotify Connect.

Roelf 08-12-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

Gelukkig gemakkelijk te installeren.
Dus ook voor een 65-plusser eenvoudig voor elkaar te krijgen.
Mooi compact apparaat met een goed en stevig geluid.

Hoge Noorden 08-12-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart, wit

Ik heb deze speaker naast de Sony Soundbase HT-XT3 aangeschaft. Samen geven ze een mooi ruimtelijk geluid in mijn grote woonkamer. Het koppelen ging, via de Songpal app niet altijd even gladjes, maar dat is misschien ook te wijten aan ons ietwat gebrekkige wifi signaal. Jammer is, dat je het tv geluid niet via je netwerk over de speaker kunt krijgen. Het multiroom effect krijg je alleen met wifi, niet via bluetooth en alleen met je gestreamde muziek.
Het geluid uit de SRS-X77 alleen, is prachtig zolang je recht voor de speaker zit en je muziek afspeelt in WAV of FLAC bestand. Mp3 tjes klinken dan echt armoedig. Het is ideaal dat je 'm overal mee naartoe kunt slepen en bovendien is de verbinding met bluetooth bij mij stabieler. Ik heb gekozen voor Sony omdat ik het geluid mooier vond dan dat van bijvoorbeeld Sonos of Bose, uit vergelijkbare speakers. Maar dat blijft natuurlijk een persoonlijke kwestie.

Chris 08-12-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart

Tal van mogelijkheden en goede geluidskwaliteit maar toestel verliest na enkele minuten de wifi-link.
Toestel moet terug binnen. Niet zo'n fijne start.

mjbacker 23-11-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X77 zwart, wit

Na lang twijfelen toch een kleine Sony speaker (X77) aangekocht. Reden voor aankoop: perfecte draadloze verbindings mogelijkheden (Bluetooth, WIFI, NFC) en volgens Sony perfect te integreren in je netwerk. Uit de doos binnen 5 minuten volledig geïnstalleerd. Met ieder apparaat letterlijk een goede en betrouwbare verbinding te maken.

Geluid:
Voor een kleine speaker goed geluid, zowel in lage als hoge tonen. Wij wonen vrij ruim, maar desondanks een goed ruimte vullend geluid. Ideaal is de interne accu, overal waar je bent neem je de speaker eenvoudig mee.