Veho 360° Mode Retro zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Veho 360° Mode Retro zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ricardo 1961 09-05-2016

Veho 360 muziek in een doosje?

Geschreven voor: Veho 360° Mode Retro zwart

Ik zelf heb niet de zwarte uitvoering maar de metallic met een bruin leer handvat. Erg mooi om te zien. Groupon had ze in de aanbieding, maar ook de Bol.com. Voor ongeveer 5 tientjes haal je wat moois in huis, waar een ongelofelijk leuk geluid uitkomt. Opladen doe je via Usb aansluiting via de computer, en dan heb je voor zeker tussen de 6 en 8 uur muziek plezier. Werk via bleutooth . Er zit ook nog een mogelijkheid op dat als je gebeld wordt, dat je gewoon het gesprek kan voeren. De muziek gaat dan even op time out, en na het gesprek gaat de muziek weer verder. enigste nadeel is dat die niet stof en spatwater dicht is. Je kan natuurlijk ook een duurdere kopen dat is helemaal aan je eigen. Ik ben super tevreden over dit apparaat. Mooi design, mooi geluid, gemakkelijk in gebruik. Alles zit erop wat een Bleutooth speaker nodig heeft, en dat voor die prijs.