Denon Go Pack - Reviews

9,1

Niels 12-01-2016 Product maand in bezit

Onlangs 2x Heos 1 aangeschaft.
Zeer goed en zuiver geluid en helemaal als ze stereo gekoppeld staan. Het geluid blijft ook helder, als het volume omhoog gaat.
De Heos 1 heeft ook een mooi uiterlijk.
De app van Heos is zeer overzichtelijk en heel gebruiksvriendelijk. Al met al een top aankoop.

Lisse0252 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

Sonos ingeruild voor een compleet HEOS systeem.
Heos is vele male uitgebreider dan Sonos.
Geluidskwaliteit is zo'n enorme verbetering t.o.v. Sonos.

Systeem is stabiel( bij een juiste internet verbinding) en werkt fantatisch met de HEOS app.

R0BJ3 19-07-2015 Product paar weken in bezit

Lang getwijfeld tussen het gerenomeerde Sonos of de nieuwe Heos van Denon. Doordat de Heos producten nog vrij nieuw zijn, zijn er vrij weinig reviews over te vinden. Toch uiteindelijk gekozen voor de Heos 1 en geen moment spijt van gehad. Keuze is uiteindelijk op Heos gekomen. Uit de weinige reviews die er zijn, werd het geluidsniveau van de Heos als beter dan Sonos beschouwd.

De Heos 1 geeft ruim voldoende geluid voor gebruik in de badkamer of keuken. De grotere Heos speakers (3, 5 en 7) hebben een stroomkabel met groot adapter blok, maar bij de Heos 1 is dit niet het geval. De behuizing is stevig en de speaker voelt overal stevig aan. Bediening met de Heos 1 is ook prima. Hoewel er steeds meer comptatible apps aan worden toegevoegd, gebruik ik nagenoeg alleen maar Spotify en TuneIn Radio. Het volume is heel goed te doseren, waardoor je altijd wel het juiste volume krijgt. In de Heos app heb je de mogelijkheid om de kwaliteit van het geluid op High te zetten (deze staat standaard op Normal). Dit raad ik een ieder aan om te doen, omdat het geluid daadwerkelijk beter klinkt. (Waarom deze optie er uberhaupt op zit, is mij een raadsel)

De Heos 1 is voorzien van een USB poort. Je kunt een USB disk/stick aansluiten en in de Heos app selecteer je vervolgens USB Music en je kunt meteen beginnen met afspelen.

Ik heb tevens het Go Pack aangeschaft (was destijds een introductie aanbieding). Met deze pack tover je je Heos 1 in een draadloze speaker met een batterij en bluetooth. Je schuit dit de batterij onder de Heos 1 en klikt heel enevoudig in elkaar. Aan de bluetooth adapter (die de USB poort in gebruik neemt) zit een stuk rubber en hiermee sluit je de poorten af. Hierdoor wordt de Heos 1 spatwater dicht.

Conclusie: Hoewel de Heos 1 een stevige aanschafsprijs heeft, heb ik geen moment spijt van deze aankoop gehad. De eenvoud en geluidskwaliteit van de Heos 1 zijn prima en met de Go Pack maak je er in no-time een portable speaker van.