JBL Charge2+ grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Charge2+ grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Ron 28-02-2018

lekker geluid

Geschreven voor: JBL Charge2+ zwart

super geluid voor die prijs, zoals de meeste dat vinden. uiteraard zijn er betere maar niet voor deze prijs. staat bijna elke dag aan, in de keuken of ff lekker met douchen een muziekje erbij, heerlijk. maar het grote minpunt!! na 2,5 jaar heeft de accu het begeven. hangt nu elke dag aan een stroomdraadje en de extra om je phone op te laden gaat ook niet meer. je koopt iets voor de langere duur. voor mij geen JBL meer

Pluspunten

• geluid
  • bas
  • volume genoeg

Minpunten

• accu
  • rolt makkelijk om

R. Mieras 25-01-2018

Goed geluid

Geschreven voor: JBL Charge2+ zwart

Goed geluid, zeker voor de prijs. Eenvoudig in gebruik en ook te gebruiken als power pack.
Zeer tevreden.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooi compact

Bert Teunisse 20-12-2017

Prima geluid en lekkere bassen

Geschreven voor: JBL Charge2+ zwart

Heb hem nu een paar weken en het geluid sprak mij meteen aan. Lekker stevig met een flinke bas en dat ligt me wel!
De bouwkwaliteit is prima, hij voelt stevig aan en kan tegen een stootje!
Dat hij slechts spatwaterdicht is deert mij niet omdat ik hem voornamelijk binnen gebruik!
Het geluid bevalt mijn vrouw wat minder als ik het volume omhoog schroef!
Totaalindruk een prima speaker voor een prima prijs!

Pluspunten

• Geluid
  • Bouwkwaliteit
  • Prijs

Minpunten

• Geluid te pittig voor sommige mensen

sander 09-12-2017

lekker geluid

Geschreven voor: JBL Charge2+ zwart

ik heb dit product al eens eerder gezien en gehoord, maar nu wilde ik hem zelf hebben.
Qua prijs kwaliteit klasse zit je goed. Er is mij alleen wel verteld dat deze speaker niet tegen regen kan en water, dus laat het pruduct niet in een emmer water vallen oid.
hij werkt ook heel gemakkelijk, bluetooth zoeken ,verbinden en klaar! Super dingetje.

Pluspunten

• vol geluid
  • goede bas
  • makkelijk in gebruik
  • makkelijk mee te nemen

Minpunten

• niet waterdicht

Sandra bergacker 03-07-2017

Goed geluid

Geschreven voor: JBL Charge2+ zwart

Wij hebben voor dit product gekozen omdat het super geluid heeft en zuiver is, en de bass voor zo klein compact product is ook helemaal geweldig.
Je kunt er gelijk gebruik van maken en handig om mee te nemen.

Pluspunten

• Goed geluid, en het bass geluid ook
  • Je kunt er gelijk gebruik van maken

Minpunten

• Jammer dat er geen beschermhoes bij zit

peter 22-12-2016

Mooi geluid maar slechte accuduur

Geschreven voor: JBL Charge2+ blauw

Jaar geleden aangeschaft , mooi geluid, lekker hoog volume, bluetooth connectie is gemakkelijk en snel, nadeel: na een jaar is de acuur heel snel leeg wat jammer is voor een portable apparaat.

Pluspunten

• geluid
  • snelle bluetooth verbinding

Minpunten

• accuduur

anita 03-12-2016

Wauw wat een geluid!

Geschreven voor: JBL Charge2+ zwart

Na hem eerst te hebben opgeladen heb ik er muziek via mijn smartphone meeafgespeeld. Wauw wat een geluid. Werd er helemaal blij van 201612-000551289

Lira 27-11-2016

compact met lekker geluid

Geschreven voor: JBL Charge2+ zwart

201611-001927837 product is compact en heeft een prima sound. Handig dat het 12 uur speeltijd heeft maar kan ook gebruik maken om eventueel mobile op te laden. Ik gebruik het ook voor handfree bellen.

Pluspunten

• compact

Minpunten

• geen

Lucien 21-10-2016

Mooi geluid, accuduur kort en snel kapot

Geschreven voor: JBL Charge2+ zwart

Produkt 1 jaar geleden aangeschaft. Wordt door het gehele huis gebruikt tijdens schoonmaken. Prima geluid met lekkere bas.
Na 1 jaar laadt de accu al niet meer helemaal op en veroorzaakte de bijgeleverde oplader al kortsluiting. Support van JBL reageert vreemd; in de trand van "nee, nog nooit van gehoord. Als je wilt stuur m maar eens op".
Nee, geen JBL meer.

Pluspunten

• Mooi geluid, lekkere bas
  • Handzaam formaat
  • Hippe vorm

Minpunten

• Levensduur accu
  • Oplader
  • Support

Bas 08-08-2016

Jbl vs UE Boom 2

Geschreven voor: JBL Charge2+ zwart

Keus was snel gemaakt. Zocht een luidspreker voor in de tuin of vakantie. Na wat neuzen kwam ik op deze 2 uit. Bij mediamarkt getest maar qua geluid blijft de UE erg achter bij de jbl. BOOM 2 erg weinig lage tonen. Keus was snel gemaakt voor mij en daarbij jbl was goedkoper. Goede speaker, mooi geluid, eenvoudig te koppelen. Top apparaatje voor dit geld. Er zijn vast betere luidsprekers maar dan ook duurder.

MarcelS76 07-11-2015
Geschreven voor: JBL Charge2+ zwart

Eerdere reviews schrijven over kristalhelder geluid en diepe bassen, daar kan ik me niet helemaal in vinden. Ik heb de Charge 2+ voor mijn dochter gekocht en heb zelf de Bose SoundLink III. En het verschil is toch wel duidelijk hoorbaar en in het voordeel van Bose. Vergeleken met de SLIII heeft de JBL toch een minder bereik, zowel op lage als op hoge tonen. Ook vind ik de JBL een wat 'blikkerig' geluid hebben (ik weet even niet hoe ik het beter kan omschrijven). Maar ik moet er meteen bij zeggen dat de JBL bijna de helft goedkoper is dan de Bose. En JBL heeft noog steeds een behoorlijk goed geluid voor zo'n kleine speaker.

De JBL heeft een oplaadmogelijkheid voor je gsm, welke Bose niet heeft. Én je kan de JBL ook als speaker voor je telefoongesprekken gebruiken, ook een functionaliteit die Bose mist.

Al met al is het zeker geen slechte speaker, zeker niet voor de prijs die je bij ING met rentepunten betaald (€ 89,00).

martijn75 05-01-2016

Het kan nog voordeliger in de vorm van de Philips BT6000 bij Bol voor slechts 89 euro (wit) waar nog eens 20 euro cashback vanaf gaat (t/m feb 2016). Voor 69 euro een super speaker!

MarcelS76 25-02-2016

Natuurlijk is het wel reëel om te vergelijken met Bose. Hieronder wordt gesproken over 'kristalhelder' en 'diepe bassen', en dat haalt de JBL toch echt (net) niet. En dat hoor je goed als je hem naast bv. de Bose zet. Het gaat om de geluidskwaliteit en natuurlijk mag je van een duurder apparaat een (nog) hogere kwaliteit verwachten. Maar afgaande op eerdere reviews verwacht je van de JBL een supergeluid en dat wil ik relativeren. Het geluid is erg goed, zeker voor deze prijs. Maar er is beter te krijgen, mits je daarvoor dieper in de buidel wil tasten.

bert2004 30-01-2016

De bose vergelijken is niet reëel en u gaf het zelf aan omdat hij in een andere prijsklasse zit. Ik heb de JBL ook beluistert en tot nu toe wint hij het van elke Bluetooth speaker in gelijkwaardige prijsklasse. De Philips BT6000 mag dan wel goedkoper zijn, maar de JBL klinkt nog altijd beter.

Jesse 31-08-2015
Geschreven voor: JBL Charge2+ zwart

Top speaker, helder geluid met diepe bassen, zeer stevig vormgegeven en zowel op Macbook als telefoon te gebruiken. Enige minpunt is dat er geen sleeve bij zit, dit zat wel bij de Charge 1, is deze alsnog ergens te krijgen?

Anihalator 31-08-2015

er is voor zover ik weet geen originele sleeve te krijgen. wel heb ik vaker gehoord dat mensen een ronde etui aanschaffen waar deze precies inpast.

Delluf123 23-08-2015
Geschreven voor: JBL Charge2+ grijs

Super geluid! Alleen zeer jammer dat het niet mogelijk is om de speaker met bluetooth te connecten met je laptop. Ik lees dit overal op fora en zelf heb ik er ook last van. Blijkbaar heeft JBL geen driver hiervoor beschikbaar gesteld. Hen zou ik dan ook als tip willen geven om snel een driver voor laptops te realiseren zodat je ook muziek vanaf je laptop kan luisteren.

Robert 12-11-2015

Bij mij kan ik gewoon via bluetooth koppelen met Windows 10. Zonder installatie van drivers o.i.d. Maar jah dit helpt jou niet..

Martijn2510 25-07-2015
Geschreven voor: JBL Charge2+ blauw

Elke keer als ik de charge2+ aanzet kan ik er met mijn hoofd niet bij dat er zo'n kraakhelder doch met zeer volume geluid uit kan komen.
tevens de lagere tonen klinken alsof ergens een extra subwoofer verstopt is.
voor geluidliefhebbers zoals ik kan ik me niet voorstellen dat andere merken dit kunnen evenaren.

Helaas zijn de mogelijkheden van dit apparaat beperkt.
je hebt alleen keuze uit bleutooth en aansluiten d.m.v. een 3,5 mm hoofdtelefoonplug.

De batterij gaat bij veel volume en laten we zeggen trillingen een stuk korter mee.
maar een dagje strand moet zeker lukken.

Tevens bij het opladen van apparaten, wat met de charge2+ mogelijk is wordt de afspeelduur aanzienlijk verminderd.

De duurzaamheid, ik durf hem niet onder de kraan te wassen, wat mogelijk moet zijn volgens JBL.
En had liever gezien dat er meer rubber was gebruikt i.p.v. hardplastic.

Maar al met al, ik ben zeer tevreden met de JBL charge 2+.
Had geen betere keus kunnen maken.

Niels Hartman 20-07-2015

Zeer mooi geluid
Kristal helder en erg diepe bass!
Batterij werkt als aangegeven
Maar oplaadtijd is minimaal 10 uur als die helemaal leeg is

Martin de Koter 28-06-2015
Geschreven voor: JBL Charge2+ zwart

Ik ben zeer tevreden over de kwalitiet van mijn JBL Charge 2 mooi geluid loop zuiver echt een aanrader

XxnigelxX 14-06-2015
Geschreven voor: JBL Charge2+ blauw

het is de prijs waard en een goede speaker accu gaat lang mee is wat rond
op schuine oppervlakte wil hij wel wegrollen veder een mooie speaker