JBL Charge2+ blauw - Reviews

batterijen

7,9

anita 03-12-2016

Wauw wat een geluid!

Na hem eerst te hebben opgeladen heb ik er muziek via mijn smartphone meeafgespeeld. Wauw wat een geluid. Werd er helemaal blij van 201612-000551289

Lira 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

compact met lekker geluid

201611-001927837 product is compact en heeft een prima sound. Handig dat het 12 uur speeltijd heeft maar kan ook gebruik maken om eventueel mobile op te laden. Ik gebruik het ook voor handfree bellen.

Pluspunten

• compact

Minpunten

Lucien 21-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooi geluid, accuduur kort en snel kapot

Produkt 1 jaar geleden aangeschaft. Wordt door het gehele huis gebruikt tijdens schoonmaken. Prima geluid met lekkere bas.
Na 1 jaar laadt de accu al niet meer helemaal op en veroorzaakte de bijgeleverde oplader al kortsluiting. Support van JBL reageert vreemd; in de trand van "nee, nog nooit van gehoord. Als je wilt stuur m maar eens op".
Nee, geen JBL meer.

Pluspunten

• Mooi geluid, lekkere bas
  • Handzaam formaat
  • Hippe vorm

Minpunten

• Levensduur accu
  • Oplader
  • Support

Bas 08-08-2016 Product paar dagen in bezit

Jbl vs UE Boom 2

Keus was snel gemaakt. Zocht een luidspreker voor in de tuin of vakantie. Na wat neuzen kwam ik op deze 2 uit. Bij mediamarkt getest maar qua geluid blijft de UE erg achter bij de jbl. BOOM 2 erg weinig lage tonen. Keus was snel gemaakt voor mij en daarbij jbl was goedkoper. Goede speaker, mooi geluid, eenvoudig te koppelen. Top apparaatje voor dit geld. Er zijn vast betere luidsprekers maar dan ook duurder.

Olorin76 07-11-2015 Product paar dagen in bezit

Eerdere reviews schrijven over kristalhelder geluid en diepe bassen, daar kan ik me niet helemaal in vinden. Ik heb de Charge 2+ voor mijn dochter gekocht en heb zelf de Bose SoundLink III. En het verschil is toch wel duidelijk hoorbaar en in het voordeel van Bose. Vergeleken met de SLIII heeft de JBL toch een minder bereik, zowel op lage als op hoge tonen. Ook vind ik de JBL een wat 'blikkerig' geluid hebben (ik weet even niet hoe ik het beter kan omschrijven). Maar ik moet er meteen bij zeggen dat de JBL bijna de helft goedkoper is dan de Bose. En JBL heeft noog steeds een behoorlijk goed geluid voor zo'n kleine speaker.

De JBL heeft een oplaadmogelijkheid voor je gsm, welke Bose niet heeft. Én je kan de JBL ook als speaker voor je telefoongesprekken gebruiken, ook een functionaliteit die Bose mist.

Al met al is het zeker geen slechte speaker, zeker niet voor de prijs die je bij ING met rentepunten betaald (€ 89,00).

Jesse 31-08-2015 Product paar weken in bezit

Top speaker, helder geluid met diepe bassen, zeer stevig vormgegeven en zowel op Macbook als telefoon te gebruiken. Enige minpunt is dat er geen sleeve bij zit, dit zat wel bij de Charge 1, is deze alsnog ergens te krijgen?

Delluf123 23-08-2015 Product kwartaal in bezit

Super geluid! Alleen zeer jammer dat het niet mogelijk is om de speaker met bluetooth te connecten met je laptop. Ik lees dit overal op fora en zelf heb ik er ook last van. Blijkbaar heeft JBL geen driver hiervoor beschikbaar gesteld. Hen zou ik dan ook als tip willen geven om snel een driver voor laptops te realiseren zodat je ook muziek vanaf je laptop kan luisteren.

Martijn2510 25-07-2015 Product paar dagen in bezit

Elke keer als ik de charge2+ aanzet kan ik er met mijn hoofd niet bij dat er zo'n kraakhelder doch met zeer volume geluid uit kan komen.
tevens de lagere tonen klinken alsof ergens een extra subwoofer verstopt is.
voor geluidliefhebbers zoals ik kan ik me niet voorstellen dat andere merken dit kunnen evenaren.

Helaas zijn de mogelijkheden van dit apparaat beperkt.
je hebt alleen keuze uit bleutooth en aansluiten d.m.v. een 3,5 mm hoofdtelefoonplug.

De batterij gaat bij veel volume en laten we zeggen trillingen een stuk korter mee.
maar een dagje strand moet zeker lukken.

Tevens bij het opladen van apparaten, wat met de charge2+ mogelijk is wordt de afspeelduur aanzienlijk verminderd.

De duurzaamheid, ik durf hem niet onder de kraan te wassen, wat mogelijk moet zijn volgens JBL.
En had liever gezien dat er meer rubber was gebruikt i.p.v. hardplastic.

Maar al met al, ik ben zeer tevreden met de JBL charge 2+.
Had geen betere keus kunnen maken.

Niels Hartman 20-07-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi geluid
Kristal helder en erg diepe bass!
Batterij werkt als aangegeven
Maar oplaadtijd is minimaal 10 uur als die helemaal leeg is

Martin de Koter 28-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben zeer tevreden over de kwalitiet van mijn JBL Charge 2 mooi geluid loop zuiver echt een aanrader

XxnigelxX 14-06-2015 Product paar dagen in bezit

het is de prijs waard en een goede speaker accu gaat lang mee is wat rond
op schuine oppervlakte wil hij wel wegrollen veder een mooie speaker