JBL Flip 3 geel - Reviews

9,4

Sven 01-09-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige Speaker! Zeker het geld waard, heb hem nu sinds een paar dagen en ik schrok zelf van het legendarische geluidskwaliteiten dat er uit zo'n speaker komt! ik ben er zeker van overtuigd dat dit wel een dikke 9 waard is! Dus al twijfel je? Doe dat niet want het is zeker het geld waard!!

carlijn 16-08-2015 Product paar dagen in bezit

sinds kort in bezit van de JBL Flip 3 en wat geeft hij een prachtig geluid! wanneer ze 'kamer vullend' zeggen is dit niet overdreven.
De vormgeving is erg mooi, goed afgewerkt en erg handzaam dus makkelijk mee te nemen naar bijv. het strand of andere bestemmingen.
wat betreft de mogelijkheden, what you see is what you get! zo simpel is het, geen gedoe met ingewikkelde knopjes of aansluitingen je kan heb vanuit de doos gelijk aanzetten en je muziek afspelen, heerlijk toch!
persoonlijk vind ik dat je voor de prijs een super goede deal heb, ik had in eerste instantie verwacht dat ie duurder zou zijn wat hij (eenmaal in bezit) ook zeker waard was geweest.
ook ben ik er erg blij mee dat hij spatwater dicht is zodat hij overal mee naar toe kan!
mocht je dus twijfelen over deze aankoop...niet doen hij is het zeker waard!