JBL Flip 3 geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Flip 3 geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J. Burger 24-01-2019

JBL bluetooth speaker

Geschreven voor: JBL Flip 3 zwart

Mooi handzame speaker met mooi geluid
Eenvoudig te bedienen
Mooie aankoop tijdens actie week bij BCC
Simpel muziek afspelen middels bluetooth

Pluspunten

• goed geluid
  • Handzaam eenvoudige bediening

Patje 20-01-2019

Great sound poor quality

Geschreven voor: JBL Flip 3 zwart

Deze Flip3 gekregen nadat mijn eerdere flip 2 binnen 1 jaar de batterij het had begeven. Super geluid, ook t linken met een 2e flip werkt super, helaas weer binnen een jaar batterij problemen, max een half uur te beluisteren, aan de lader en zou “vol” zijn, vierde en laatste led blijft knipperen. Nu ook problemen met het geluid. Zo’n naar “kapotte” speaker geluid. Enfin na 2x problemen met de JBL Flip 2&3 voor mij geen JBL meer.

Pluspunten

• Zeer goed geluid
  • Linken met een 2e speaker

Minpunten

• Kwaliteit

Tomster 24-11-2018

Verbazingwekkend krachtpatsertje

Geschreven voor: JBL Flip 3 zwart

Wie opzoek is naar een bluetooth speaker met volume, fijne bas en helder geluid voor een prijsje waar je 'm niet mag laten liggen zou ik zeggen 'dit is 'm'. Krachtig genoeg om een kleine kamer te voorzien van een prima sound. Ik kan nog wel veel meer goede eigenschappen opnoemen maar begin mij al schrijven af te vragen waarom ik gratis & voor niets de verkoop stimuleer zonder er iets voor terug te zien. Slim bedacht........

Pluspunten

• Compact
  • Vol geluid
  • Mooie prijs

Minpunten

• KAn weg rollen

Saskia 21-09-2016

Goed overwogen aankoop, al veel plezier van gehad

Geschreven voor: JBL Flip 3 zwart

Ik heb de speaker gekocht om een geluidsfragement dat op mijn Iphone stond duidelijk af te kunnen spelen. Dit omdat we op vakantie op dit geluidsfragment wilde oefenen op onze openingsdans van ons huwelijk :). Dit is perfect gegaan. Het geluid is helder en de gebruiksvriendelijkheid is erg hoog. Het is ook een handig dingetje om mee te nemen.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijkheid
  • mooi geluid

Minpunten

• vrij groot

toppie236 14-02-2016
Geschreven voor: JBL Flip 3 blauw

Na flink wikken en wegen tussen prijs en kwaliteit, heb ik deze JBL Flip 3 aangeschaft (voor de gelukkige prijs van €99). Concurrenten waren de Flip 2 en Bose Soundlink Color en Mini. Die laatste twee kostten €40 resp. €100 meer en dat wilde ik eigenlijk niet uitgeven. Ik ben zeer blij verrast met het resultaat van mijn keuze. Hij is nu 24 uur in mijn bezit en heeft bijna alleen tijdens het slapen uit gestaan. Na één uurtje snelladen doet hij het nog steeds. De geluidskwaliteit is overweldigend gezien het formaat en de prijs. De bassen zijn ongelooflijk. Als je hem op een goede klankkast zet (bovenop een grenen kast in mijn geval), dan kunnen ze zelfs té dreunend gaan klinken. Het volume kan goed hoog zonder dat de kwaliteit eronder lijdt. Zowel pop als klassieke muziek doen het prima. Heldere piano, gitaar en zang, diepe bassen. Vette rockmuziek wordt misschien iets moeilijker op hoger volume. Zonder de muziek uit te hoeven zetten is hij mee gegaan de auto in om boodschappen te doen. Ook daar houdt het geluid prima stand. In de woonkamer klinkt hij zo goed dat ik geen neiging krijg de echte geluidsinstallatie aan te zetten, ook al levert die uiteraard veel beter geluid. Hij schijnt een flinke boost te hebben gekregen t.o.v. de Flip 2, anders had ik zelfs met die laatste genoegen genomen, afgaande op het oordeel van een paar behoorlijk audiofiele familieleden. Ik denk dat ik deze upgrade het prijsverschil van €25 wel waard vind. Als je voor de Flip 3 meer dan €110 moet betalen, is het wellicht raadzaam even te gaan luisteren naar de concurrent Bose Soundlink Color, die nauwelijks méér kost. Maar ik ben uiterst gelukkig met mijn keus! Ik wist niet dat je in dit segment zo‘n goede muziekkwaliteit kon verwachten.

Sven 01-09-2015
Geschreven voor: JBL Flip 3 geel

Prachtige Speaker! Zeker het geld waard, heb hem nu sinds een paar dagen en ik schrok zelf van het legendarische geluidskwaliteiten dat er uit zo'n speaker komt! ik ben er zeker van overtuigd dat dit wel een dikke 9 waard is! Dus al twijfel je? Doe dat niet want het is zeker het geld waard!!

carlijn 16-08-2015
Geschreven voor: JBL Flip 3 geel

sinds kort in bezit van de JBL Flip 3 en wat geeft hij een prachtig geluid! wanneer ze 'kamer vullend' zeggen is dit niet overdreven.
De vormgeving is erg mooi, goed afgewerkt en erg handzaam dus makkelijk mee te nemen naar bijv. het strand of andere bestemmingen.
wat betreft de mogelijkheden, what you see is what you get! zo simpel is het, geen gedoe met ingewikkelde knopjes of aansluitingen je kan heb vanuit de doos gelijk aanzetten en je muziek afspelen, heerlijk toch!
persoonlijk vind ik dat je voor de prijs een super goede deal heb, ik had in eerste instantie verwacht dat ie duurder zou zijn wat hij (eenmaal in bezit) ook zeker waard was geweest.
ook ben ik er erg blij mee dat hij spatwater dicht is zodat hij overal mee naar toe kan!
mocht je dus twijfelen over deze aankoop...niet doen hij is het zeker waard!

pien 27-07-2015
Geschreven voor: JBL Flip 3 zwart

mooi ontwerp en goed uitgedacht, het geluid is ook mooi. alleen is het jammer dat er geen hoes om de speaker zelf zit.