Samsung Level Box mini

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Level Box mini op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maripad 11-06-2015
Geschreven voor: Samsung Level Box mini

Ik wilde graag een Bluetooth speaker aanschaffen voor muziekweergave via mijn iPhone. Heb een middag besteedt met het lezen van reviews, testen, gebruikerservaringen en youtube filmpjes over Bluetooth speakers. Wat een doolhof!! Er is wel erg veel keuze. Belangrijk vindt ik de geluidskwaliteit, batterijduur een betaalbaarheid. Op mijn shortlist stonden uiteindelijk de Akai AWS10, de Sony SRS-X2 en de Samsung Level Box mini. Ik heb gekozen voor de Samsung vanwege de batterijduur van 15 uur. De anderen kwamen niet verder dan 3,5 tot 5 uur speeltijd. Inmiddels heb ik de Samsung ontvangen en alles wordt waargemaakt. Goede muziekkwaliteit zowel hoog, midden als laag. Geluid is goed in balans en klinkt nergens blikkerig of vervormt. Het volume kan lekker hard. Aanrader.