Stereoboomm 700 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 69 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Stereoboomm 700 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Dtje83 26-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

De Stereoboomm 700 is een fraai apparaatje dat precies doet wat hij belooft. N.a.v. de goede comments op zowel de Stereoboomm 500 als de 700 heb ik dan ook toch maar de 700 gekocht. Deze zou iets meer power hebben dan zijn voorganger en een accu waar je u tegen zegt.

Na ontvangst en het openen van de verpakking voelde de SB700 zwaar aan, deel verklaarbaar door de accu, deels door de speakers. Want toen ik het geluid hoorde was ik wat overdonderd, hij kan namelijk best hard! Ook nam ik niet heel veel vervorming aan. Het geluid klonk vrij helder en vooral erg vol. Misschien zelfs iets te veel bas als je het mij vraagt, nu is dat bij bepaalde muzieksoorten helemaal niet mis natuurlijk.

De mogelijkheden van de SB700 zijn mijn inziens prima, je koppelt hem via bluetooth door hem op te zoeken of via NFC, beide manieren werken prima en snel. Vervolgens stream je gemakkelijk je muziek naar de speaker.

De vormgeving is niet spectaculair, handig is wel dat ie knopjes op de bovenkant heeft elk met een extra functie.

Duurzaamheid kan ik weinig over zeggen maar als ik zo naar de bouw kijk ziet het er erg hufterproof uit!

radijsje 24-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Deze speaker heeft heel veel te bieden.Hij is gemaakt van stevig materiaal, geeft een mooi geluid, laad snel op met een zeer lange gebruiksduur.Eenvoudige bediening, makkelijke verbinding via Bluetooth.Ook bruikbaar op apparaten zonder Bluetooth maar dan via de bijgeleverde kabel.Handig voor kleine tot middelgrote ruimtes.Kan mee naar buiten alleen weet ik niet of die tegen regen kan.Prachtig toestelletje en zeer tevreden.

Eddy19800 24-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Sinds kort de Stereoboomm 700 in mijn bezit.
Zat mooi en goed verpakt in de doos. Korte gebruiksaanwijzing wat mijn voorkeur heeft om snel de verbinding op te zetten. Door middel van de led in de behuizing wordt aangegeven of de connectiviteit/verbinding is opgezet. Ook geeft de led aan of de batterij bijna leeg is. Helaas blijft de led wel continue branden. Dit kan als nadeel worden gezien. De Stereoboomm wordt zonder adapter geleverd. Wat ik persoonlijk goed vind omdat we al omkomen in de hoeveelheid usb adapters bij ons thuis.

Eenmaal uitgepakt was de verbinding redelijk snel opgezet met mijn windows phone.
Een makkelijke aan/uit knop aan de achterzijde en een paar overzichtelijke knoppen aan de bovenzijde van het apparaat. Minimalistisch aantal knoppen voor een duidelijk overzicht en bediening van de Stereoboomm. Met deze knoppen kun je makkelijk het geluid harder en zachter zetten, de muziek afspelen of laten stoppen. Ook doorspoelen of teruggaan naar het vorige nummer kun je met deze knoppen bewerkstelligen. Persoonlijk had ik liever gezien dat de + knop twee keer ingedrukt moet worden om naar het volgende nummer te gaan.

De kwaliteit van het geluid is goed te noemen voor dit kleine speakertje. Persoonlijk kun je het niet geheel vergelijken met de grotere versie van Bose maar het geluid is goed. Wel verschilt de kwaliteit van het geluid vanuit welke hoek je de muziek beluistert. Soms komt de bas goed tot zijn recht en soms wat minder. Overall is het een perfect apparaat.

Zelf ben ik veel in het buitenland en neem de speaker overal mee naar toe. Dit is ook een van de redenen dat ik deze speaker heb aangeschaft. Redelijk licht van gewicht en uiteraard draadloos zonder stroom te gebruiken. Er ontbreekt wel een mooie reistas/etui. Dit vind ik persoonlijk een groot gemis. Hierdoor zijn er al licht krassen te ontdekken op de behuizing omdat de speaker los in mijn tas wordt meegenomen.

De kwaliteit van de behuizing kan ik nog weinig over zeggen. Er zijn wel lichte krassen zichtbaar op de behuizing vanwege het ontbreken van een goede etui. Ook is de basspeaker open in de behuizing waardoor deze vuil kan oppakken. Dit zou nadelig kunnen zijn op het gebied van de bouwkwaliteit. De behuizing op zich is van sterk materiaal gemaakt.

Ik heb deze Stereoboomm aanngeschaft via iBood.nl
Moet toegeven dat iBood en de leverancier het product snel en op tijd hebben geleverd.
Voor de prijs kun je hem niet laten liggen. Ik kan het product aanbevelen, echter koop deze wel met een opbergtas erbij als je hem mooi wilt houden. De Stereoboomm is goed te gebruiken voor op reis maar ook voor in de tuin, slaapkamer, de keuken of bijmuziek in de woonkamer.

Voordelen:
- goede prijs/kwaliteit
- goed geluid
- lange batterijduur
- gemakkelijk in gebruik/snelle connectiviteit

Nadelen:
- ontbreken van reisetui
- gebruik van knop om door te spoelen of terug te gaan naar het vorige nummer (maar meestal gebruik je deze functie ook niet.)

lucien44 22-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Met veel plezier schrijf ik hier mijn beoordeling over de stereoboomm 700 speaker.Vooreerst komt deze in een mooie verpakking toe en netjes voorzien van alle onderdelen zoals beschreven.Ik heb deze meteen uitgepakt en een korte tijd laten opladen.Nieuwsgierig dat ik was ging ik dan meteen proberen.Via mijn smartphone ging ik via de bluetooth op zoek naar de stereoboomm om te pairen.Hij stond er direct op en het verbinden gebeurde vlekkeloos.Het geluid dat eruit kwam overtrof toch wel mijn verwachtingen.Alles klonk geweldig.Zelfs op een reeele afstand bleef die connectie houden.Van in de voortuin tot de achtertuin geen enkel verlies(geen hindernissen tussen).Het leuke bij deze speaker is dat je deze niet alleen kan gebruiken om muziek te horen maar ook bijvoorbeeld om presentaties te doen en aangezien ik best veel presentaties moet geven neem ik hem altijd mee in de auto zodat als ik hem nodig heb hij steeds in mijn buurt is.De speaker weegt wel wat en makkelijker zou zijn als deze iets lichter was zodat je hem makkelijk kan mee dragen in je tas.Hij ziet er stevig uit en kan best wat hebben.Aangezien perfect niet bestaat geef ik deze speaker(bom)overal een 9 op (een dikke 9 zelfs).Prijs-kwaliteit is SUPER.

laurenvanderzee 22-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Ik vind de Stereoboomm 700 een top box. Ik was al in bezit van een Stereoboomm 500 en toen ik op Ibood zijn vervolging zag, moest ik die hebben. Het heeft me echt verrast! de box is wel groter maar compact om mee te nemen, ik gebruik hem vaak en ben er erg tevreden over.

gewibo 22-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Een onvoorstelbare berg geluid uit zo'n relatief klein apparaat. Deze speakers, zoals zijn kleine broertje 500, vallen buiten meestal weg in de ruimte. Maar deze niet. Een prachtige aanvulling.

rschnackers 20-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Deze nu een maand in bezit via deal van IBood. Gekocht na bekijken van reviews vanwege: accu (dus buiten /strand bruikbaar), die goed is in de reviews, maar ook vanwege de krachtige bas (dus goed voor buiten).
Al met al zeer tevreden: meteen bruikbaar uit de doos. Koppelen is supersimpel. Na een keer koppelen vinden ze mekaar steeds weer.
Relatief krachtige bas die misschien voor binnen op vol volume wat minder moet (mbv equalizer app in app-store/google play). Geen last van trillingen van het apparaat zelf zoals door anderen beschreven. Ook wat betreft accuduur zeer tevreden.
Miniem minpuntje omdat het niet mogelijk is de muziek harder te zetten dan de telefoon aanbiedt; dus voor veel volume ook je telefoon maximaal zetten. Daardoor wel weinig vervorming.
solide bouwkwaliteit; hoog niveau. Daarmee zeker voor de prijs een superding.
Zeer tevreden gebruiker.

rschnackers 20-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Al met al zeer tevreden: meteen bruikbaar uit de doos. Koppelen is supersimpel. Na één keer koppelen vinden ze mekaar steeds weer.
Relatief krachtige bas die misschien voor binnen op vol volume wat minder moet (mbv equalizer app in app-store/google play makkelijk). Geen last van trillingen van het apparaat zelf zoals door anderen beschreven. Ook wat betreft accuduur zeer tevreden.
Zeer tevreden gebruiker.

Ramonuito1981 20-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Onlangs heb ik deze Stereoboom 700 aangeschaft. En ik moet zeggen, ik ben erg tevreden!
Dit stylvolle compacte model heeft een mooi vol geluid met een goede bass.
Het aantal decibel dat er geproduceerd wordt vult de woonkamer, tuin, badkamer of waar je de steroboom ook maar wilt neerzetten, en is verrassend hard.
Kijkend naar extra opties is het niet bijzonder maar het doet wat het moet doen.
Connectie maak je via Bluetooth en werkt prima met mijn iPad of iPhone.
Zou fijn zijn als je hem ook op een WiFi netwerk kan aansluiten maar dit behoort niet tot de opties.
Al met al een fijne aankoop die ik dagelijks gebruik.
Niet onbelangrijk de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend!

s9538798 19-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

De Stereoboomm 700 is compact, eenvoudig in gebruik (synchroniseert makkelijk via bluetooth met een smartphone of tablet) en geeft een strak en mooi geluid met een goed volume!

snarfje2 19-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Product aangeschaft voor 17 jarige zoon. dagelijks intensief gebruik, Zeer mooie prijs kwaliteit verhouding met leuk en eigentijds design. Degelijk niet al te groot en zeker niet te zwaar.Simpel in gebruik en lange batterij duur.Duurzaamheid zal de tijd uitwijzen, maar de eerste indruk is dat dat ook wel positief zal zijn. Maw erg tevreden met aankoop cq geschenk. Gaat van slaapkamer naar badkamer enz.

vrivo_jdk 19-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Klein, handig om mee te nemen, voldoende hard geluid, tikkeltje minder lage tonen dan verwacht. Snelle koppeling met NFC en Bleutooth, al is bereik matig indien verder dan 5 meter.

Batterijduur is goed, maar nog niet op volle sterkte getest. Maar haalt makkelijk de 10 uur op halve sterkte.

nicokolk 19-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Ik had de stereoboomm 500 maar ik zocht toch naar een betere met meer geluidskwaliteit en heb hem in deze gevonden. Bas wordt goed weergegeven. Al met al zeer tevreden.

maxiekozie 19-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

De box geeft een goed geluid en de bluetooth connection werkt uitstekend. De vormgeving vind ik echter niet heel fraai.

toonybee 11-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Over de duurzaamheid kan ik niets zeggen, heb hem pas enkele dagen in gebruik. Hij voelt echter zeer degelijk aan! Stevig, goed gewicht en gebruik van duurzame materialen. Hij oogt ook strak, mooi, en de rubbers geven hem grip op diverse ondergronden. De spleet zorgt voor zowel geluid aan de voor als achterzijde van de speaker. Voor is dit veel beter, maar bij mijn vorige had ik achter helemaal niets. Ik ben erg tevreden over het geluid. Met de Equalizer van mijn ipod goed aan te passen. Tot nu toe is mijn ervaring dat hij bekabelt minder vermogen heeft, maar dat kan ook aan mijn mp3 gelegen hebben. Zeer ruime voldoende. Ik heb hem via ibood besteld en kreeg van vrienden gelijk het verzoek te melden als hij opnieuw langskomt...

bartbrinkvanden 29-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Ideale speaker, superlange batterijduur en fraai geluid en dito vormgeving!
Ik heb er zojuist nog een besteld via iBood...

HJEP 28-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Ik heb deze bluetooth speaker via iBood gekocht en heb hem nu een paar weken in bezit. Dit is aanrader, m.i. een apparaat met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. De speaker is duurzaam gebouwd en heeft een prima design. De afwerking is prima met rubberen knoppen, een rubberen voet en voldoende aansluitmogelijkheden (bijv. ook een line-out). Verder springt de batterijduur er echt uit, tot nu toe heb ik nog maar weinig hoeven opladen. Het geluid van de speaker is zeer acceptabel, waarbij er wel wat sterke nadruk ligt op de bastonen.

wood1968 28-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

een prima bleutooth speaker met een goed midden en hoog geluid. (het is geen sub woofer) erg makkelijk te instaleren op mijn iphone 6+ prima ding voor op de camping

Parcoux 22-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Nu een week de Stereoboomm 700 in bezit het meest positieve eraan is dat ondanks het veelvuldige gebruik hij nog geen 1 keer aan de oplader is geweest, nadeel is wel dat je niet kan zien hoe vol de accu nog is. Het geluid klinkt goed, wel zware bas wat voor gebruik buitenhuis super is in huis klinkt het geluid redelijk hol, wat wel weer een pluspunt is is het maximale volume hij knalt erover.
Vormgeving is mooi, hij voelt robuust hierdoor is hij wel aan de zware kant je kan hem dus niet zomaar in je jaszak meenemen.
Al met al een uitstekende prijs kwaliteit verhouding

mensink87 22-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Mooi en zuiver geluid. De lage tonen zijn nu veel duidelijker dan de stereoboomm 500. Daardoor wel wat zwaarder. niet echt handig voor het strand. Echt weer een prima product.

marc069 21-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Voor zijn formaat echt een geweldige speaker. Het geluid is puur en helder maar ook de bas is mooi diep.
Deze speaker geeft echt een kamervullend geluid, zelfs in een ruime woonkamer.

emetillema 21-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Stereoboomm 700 is een betere versie van de 500. Nu wel met BASS sound en voelt degelijk aan. Dat is misschien ook het probleem. Hij is wel zwaarder dan zijn kleinere broertje.

Slingertj3 21-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Geluid is goed. Beter of vergelijkbaar met A merken.
Accuduur is uitstekend. Bluetooth pairen gaat gemakkelijk zonder problemen.
Alleen een gemis dat die niet je aparaten kan opladen extern.

Basjan1980 21-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Wat een super speaker. Bediening is eenvoudig en het geluid is super. Accu gaat lang mee! Echt een aanrader.

Lukas777lukas 21-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 grijs

Mensen; Als je op zoekt bent naar een degelijk gebouwde bluetooth speaker waar een knap staaltje geluid uit komt, dan zit je met de Stereoboomm 700 goed. De speaker voelt zeer solide aan, voornamelijk door zijn gewicht. Je kunt gewoon voelen dat de speaker inhoud heeft en dat hoor je terug in de geluidprestaties. De speaker heeft voor zijn grootte een opmerkelijke goede diepgang en bass. Ik ben persoonlijk erg te spreken over de dynamiek van het geluid. Zo is de speaker zuiver bij klassiek en bijvoorbeeld rock. Tegelijkertijd kun je hier ook prima een dance/house nummer mee draaien, waarbij de bass van het apparaatje naar boven komt. Zet het apparaatje op een vlakke stevige ondergrond, want hij begint zelfs wat te trillen van zijn bassweergave. De knoppen bovenop de speaker zorgen voor een hoog gebruiksgemak. Bij het inhouden van de volumeknop springt de muziek naar het volgende nummer. Erg handig!

Al met al ben ik zeer tevreden over de aanschaf van deze Stereoboomm 700.