Stereoboomm 700 grijs - Reviews

Bluetooth
Multiroomspeaker

Carlierottier 04-03-2016 Product paar dagen in bezit

Aangezien alle positieve commentaar hier op deze site heb ik mij deze box gekocht, maar heb er al snel spijt van. Geluid is echt niet helder en hij heeft (in tegenstelling tot andere mensen zeggen) GEEN goede volle bas! Heb spijt dat ik deze box gekocht heb...

Mijn andere oude box van Logitech (80euro) die ik 5 jaar terug gekocht heb, is nog steeds vele beter van geluidskwaliteit en geluidssterkte. Wanneer de box verbonden is met BLuetooth en je hem op metaal legt hapert hij. Ook wanneer ik verder dan 3 meter verwijderd ben van de box begint hij te haperen...

Het enige postieve punt is de duurzaamheid, hij gaat wel degelijk lang mee (veel langer dan mijn box van Logitech (die nu amper 2-3u meegaat van batterij).

Tot slot snap ik nog steeds niet hoe deze box aan zo'n hoge score komt? Ik ga er van uit dat dit de mensen hun eerste box ooit is en ze deze box daarom niet kunnen vergelijken?

Dtje83 26-05-2015 Product paar weken in bezit

De Stereoboomm 700 is een fraai apparaatje dat precies doet wat hij belooft. N.a.v. de goede comments op zowel de Stereoboomm 500 als de 700 heb ik dan ook toch maar de 700 gekocht. Deze zou iets meer power hebben dan zijn voorganger en een accu waar je u tegen zegt.

Na ontvangst en het openen van de verpakking voelde de SB700 zwaar aan, deel verklaarbaar door de accu, deels door de speakers. Want toen ik het geluid hoorde was ik wat overdonderd, hij kan namelijk best hard! Ook nam ik niet heel veel vervorming aan. Het geluid klonk vrij helder en vooral erg vol. Misschien zelfs iets te veel bas als je het mij vraagt, nu is dat bij bepaalde muzieksoorten helemaal niet mis natuurlijk.

De mogelijkheden van de SB700 zijn mijn inziens prima, je koppelt hem via bluetooth door hem op te zoeken of via NFC, beide manieren werken prima en snel. Vervolgens stream je gemakkelijk je muziek naar de speaker.

De vormgeving is niet spectaculair, handig is wel dat ie knopjes op de bovenkant heeft elk met een extra functie.

Duurzaamheid kan ik weinig over zeggen maar als ik zo naar de bouw kijk ziet het er erg hufterproof uit!

radijsje 24-05-2015 Product paar weken in bezit

Deze speaker heeft heel veel te bieden.Hij is gemaakt van stevig materiaal, geeft een mooi geluid, laad snel op met een zeer lange gebruiksduur.Eenvoudige bediening, makkelijke verbinding via Bluetooth.Ook bruikbaar op apparaten zonder Bluetooth maar dan via de bijgeleverde kabel.Handig voor kleine tot middelgrote ruimtes.Kan mee naar buiten alleen weet ik niet of die tegen regen kan.Prachtig toestelletje en zeer tevreden.

Eddy19800 24-05-2015 Product paar weken in bezit

Sinds kort de Stereoboomm 700 in mijn bezit.
Zat mooi en goed verpakt in de doos. Korte gebruiksaanwijzing wat mijn voorkeur heeft om snel de verbinding op te zetten. Door middel van de led in de behuizing wordt aangegeven of de connectiviteit/verbinding is opgezet. Ook geeft de led aan of de batterij bijna leeg is. Helaas blijft de led wel continue branden. Dit kan als nadeel worden gezien. De Stereoboomm wordt zonder adapter geleverd. Wat ik persoonlijk goed vind omdat we al omkomen in de hoeveelheid usb adapters bij ons thuis.

Eenmaal uitgepakt was de verbinding redelijk snel opgezet met mijn windows phone.
Een makkelijke aan/uit knop aan de achterzijde en een paar overzichtelijke knoppen aan de bovenzijde van het apparaat. Minimalistisch aantal knoppen voor een duidelijk overzicht en bediening van de Stereoboomm. Met deze knoppen kun je makkelijk het geluid harder en zachter zetten, de muziek afspelen of laten stoppen. Ook doorspoelen of teruggaan naar het vorige nummer kun je met deze knoppen bewerkstelligen. Persoonlijk had ik liever gezien dat de + knop twee keer ingedrukt moet worden om naar het volgende nummer te gaan.

De kwaliteit van het geluid is goed te noemen voor dit kleine speakertje. Persoonlijk kun je het niet geheel vergelijken met de grotere versie van Bose maar het geluid is goed. Wel verschilt de kwaliteit van het geluid vanuit welke hoek je de muziek beluistert. Soms komt de bas goed tot zijn recht en soms wat minder. Overall is het een perfect apparaat.

Zelf ben ik veel in het buitenland en neem de speaker overal mee naar toe. Dit is ook een van de redenen dat ik deze speaker heb aangeschaft. Redelijk licht van gewicht en uiteraard draadloos zonder stroom te gebruiken. Er ontbreekt wel een mooie reistas/etui. Dit vind ik persoonlijk een groot gemis. Hierdoor zijn er al licht krassen te ontdekken op de behuizing omdat de speaker los in mijn tas wordt meegenomen.

De kwaliteit van de behuizing kan ik nog weinig over zeggen. Er zijn wel lichte krassen zichtbaar op de behuizing vanwege het ontbreken van een goede etui. Ook is de basspeaker open in de behuizing waardoor deze vuil kan oppakken. Dit zou nadelig kunnen zijn op het gebied van de bouwkwaliteit. De behuizing op zich is van sterk materiaal gemaakt.

Ik heb deze Stereoboomm aanngeschaft via iBood.nl
Moet toegeven dat iBood en de leverancier het product snel en op tijd hebben geleverd.
Voor de prijs kun je hem niet laten liggen. Ik kan het product aanbevelen, echter koop deze wel met een opbergtas erbij als je hem mooi wilt houden. De Stereoboomm is goed te gebruiken voor op reis maar ook voor in de tuin, slaapkamer, de keuken of bijmuziek in de woonkamer.

Voordelen:
- goede prijs/kwaliteit
- goed geluid
- lange batterijduur
- gemakkelijk in gebruik/snelle connectiviteit

Nadelen:
- ontbreken van reisetui
- gebruik van knop om door te spoelen of terug te gaan naar het vorige nummer (maar meestal gebruik je deze functie ook niet.)

Florisibood 24-05-2015 Product paar dagen in bezit

Al 2 weken in het bezit van een stereoboomm 700 via www.iBOOD.com Heeft mij aangenaam verrast qua batterijduur. Zeer goed geluidsvolume doch kleine vervorming op maximaal volume. Is handig om overal mee te nemen, klein, solide gebouwd en NFC is zeker een extra troef om de verbinding met meerdere randapparatuur snel mogelijk te maken. Gesprekskwaliteit bij bellen is goed, wel lukt het niet om de oproep aan te nemen via de stereoboomm doch werkt de geluidsoverdracht vlekkeloos nadat deze oproep met gsm aangenomen is.

lucien44 22-05-2015 Product maand in bezit

Met veel plezier schrijf ik hier mijn beoordeling over de stereoboomm 700 speaker.Vooreerst komt deze in een mooie verpakking toe en netjes voorzien van alle onderdelen zoals beschreven.Ik heb deze meteen uitgepakt en een korte tijd laten opladen.Nieuwsgierig dat ik was ging ik dan meteen proberen.Via mijn smartphone ging ik via de bluetooth op zoek naar de stereoboomm om te pairen.Hij stond er direct op en het verbinden gebeurde vlekkeloos.Het geluid dat eruit kwam overtrof toch wel mijn verwachtingen.Alles klonk geweldig.Zelfs op een reeele afstand bleef die connectie houden.Van in de voortuin tot de achtertuin geen enkel verlies(geen hindernissen tussen).Het leuke bij deze speaker is dat je deze niet alleen kan gebruiken om muziek te horen maar ook bijvoorbeeld om presentaties te doen en aangezien ik best veel presentaties moet geven neem ik hem altijd mee in de auto zodat als ik hem nodig heb hij steeds in mijn buurt is.De speaker weegt wel wat en makkelijker zou zijn als deze iets lichter was zodat je hem makkelijk kan mee dragen in je tas.Hij ziet er stevig uit en kan best wat hebben.Aangezien perfect niet bestaat geef ik deze speaker(bom)overal een 9 op (een dikke 9 zelfs).Prijs-kwaliteit is SUPER.

laurenvanderzee 22-05-2015 Product maand in bezit

Ik vind de Stereoboomm 700 een top box. Ik was al in bezit van een Stereoboomm 500 en toen ik op Ibood zijn vervolging zag, moest ik die hebben. Het heeft me echt verrast! de box is wel groter maar compact om mee te nemen, ik gebruik hem vaak en ben er erg tevreden over.

gewibo 22-05-2015 Product paar weken in bezit

Een onvoorstelbare berg geluid uit zo'n relatief klein apparaat. Deze speakers, zoals zijn kleine broertje 500, vallen buiten meestal weg in de ruimte. Maar deze niet. Een prachtige aanvulling.

rschnackers 20-05-2015 Product paar dagen in bezit

Deze nu een maand in bezit via deal van IBood. Gekocht na bekijken van reviews vanwege: accu (dus buiten /strand bruikbaar), die goed is in de reviews, maar ook vanwege de krachtige bas (dus goed voor buiten).
Al met al zeer tevreden: meteen bruikbaar uit de doos. Koppelen is supersimpel. Na een keer koppelen vinden ze mekaar steeds weer.
Relatief krachtige bas die misschien voor binnen op vol volume wat minder moet (mbv equalizer app in app-store/google play). Geen last van trillingen van het apparaat zelf zoals door anderen beschreven. Ook wat betreft accuduur zeer tevreden.
Miniem minpuntje omdat het niet mogelijk is de muziek harder te zetten dan de telefoon aanbiedt; dus voor veel volume ook je telefoon maximaal zetten. Daardoor wel weinig vervorming.
solide bouwkwaliteit; hoog niveau. Daarmee zeker voor de prijs een superding.
Zeer tevreden gebruiker.

rschnackers 20-05-2015 Product maand in bezit

Al met al zeer tevreden: meteen bruikbaar uit de doos. Koppelen is supersimpel. Na één keer koppelen vinden ze mekaar steeds weer.
Relatief krachtige bas die misschien voor binnen op vol volume wat minder moet (mbv equalizer app in app-store/google play makkelijk). Geen last van trillingen van het apparaat zelf zoals door anderen beschreven. Ook wat betreft accuduur zeer tevreden.
Zeer tevreden gebruiker.

Ramonuito1981 20-05-2015 Product maand in bezit

Onlangs heb ik deze Stereoboom 700 aangeschaft. En ik moet zeggen, ik ben erg tevreden!
Dit stylvolle compacte model heeft een mooi vol geluid met een goede bass.
Het aantal decibel dat er geproduceerd wordt vult de woonkamer, tuin, badkamer of waar je de steroboom ook maar wilt neerzetten, en is verrassend hard.
Kijkend naar extra opties is het niet bijzonder maar het doet wat het moet doen.
Connectie maak je via Bluetooth en werkt prima met mijn iPad of iPhone.
Zou fijn zijn als je hem ook op een WiFi netwerk kan aansluiten maar dit behoort niet tot de opties.
Al met al een fijne aankoop die ik dagelijks gebruik.
Niet onbelangrijk de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend!

Tybootje 19-05-2015 Product paar weken in bezit

Heel mooi design, het geluid is mooi en het apparaat is heel gemakkelijk te koppelen, eenmaal gekoppeld wordt het apparaat dadelijk herkent.

s9538798 19-05-2015 Product paar weken in bezit

De Stereoboomm 700 is compact, eenvoudig in gebruik (synchroniseert makkelijk via bluetooth met een smartphone of tablet) en geeft een strak en mooi geluid met een goed volume!

snarfje2 19-05-2015 Product paar weken in bezit

Product aangeschaft voor 17 jarige zoon. dagelijks intensief gebruik, Zeer mooie prijs kwaliteit verhouding met leuk en eigentijds design. Degelijk niet al te groot en zeker niet te zwaar.Simpel in gebruik en lange batterij duur.Duurzaamheid zal de tijd uitwijzen, maar de eerste indruk is dat dat ook wel positief zal zijn. Maw erg tevreden met aankoop cq geschenk. Gaat van slaapkamer naar badkamer enz.

vrivo_jdk 19-05-2015 Product paar dagen in bezit

Klein, handig om mee te nemen, voldoende hard geluid, tikkeltje minder lage tonen dan verwacht. Snelle koppeling met NFC en Bleutooth, al is bereik matig indien verder dan 5 meter.

Batterijduur is goed, maar nog niet op volle sterkte getest. Maar haalt makkelijk de 10 uur op halve sterkte.

nicokolk 19-05-2015 Product paar weken in bezit

Ik had de stereoboomm 500 maar ik zocht toch naar een betere met meer geluidskwaliteit en heb hem in deze gevonden. Bas wordt goed weergegeven. Al met al zeer tevreden.

maxiekozie 19-05-2015 Product paar weken in bezit

De box geeft een goed geluid en de bluetooth connection werkt uitstekend. De vormgeving vind ik echter niet heel fraai.

toonybee 11-05-2015 Product paar dagen in bezit

Over de duurzaamheid kan ik niets zeggen, heb hem pas enkele dagen in gebruik. Hij voelt echter zeer degelijk aan! Stevig, goed gewicht en gebruik van duurzame materialen. Hij oogt ook strak, mooi, en de rubbers geven hem grip op diverse ondergronden. De spleet zorgt voor zowel geluid aan de voor als achterzijde van de speaker. Voor is dit veel beter, maar bij mijn vorige had ik achter helemaal niets. Ik ben erg tevreden over het geluid. Met de Equalizer van mijn ipod goed aan te passen. Tot nu toe is mijn ervaring dat hij bekabelt minder vermogen heeft, maar dat kan ook aan mijn mp3 gelegen hebben. Zeer ruime voldoende. Ik heb hem via ibood besteld en kreeg van vrienden gelijk het verzoek te melden als hij opnieuw langskomt...

bartbrinkvanden 29-04-2015 Product maand in bezit

Ideale speaker, superlange batterijduur en fraai geluid en dito vormgeving!
Ik heb er zojuist nog een besteld via iBood...

HJEP 28-04-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb deze bluetooth speaker via iBood gekocht en heb hem nu een paar weken in bezit. Dit is aanrader, m.i. een apparaat met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. De speaker is duurzaam gebouwd en heeft een prima design. De afwerking is prima met rubberen knoppen, een rubberen voet en voldoende aansluitmogelijkheden (bijv. ook een line-out). Verder springt de batterijduur er echt uit, tot nu toe heb ik nog maar weinig hoeven opladen. Het geluid van de speaker is zeer acceptabel, waarbij er wel wat sterke nadruk ligt op de bastonen.