Philips BT2200B/00 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT2200B/00 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Martina1515 24-02-2015
Geschreven voor: Philips BT2200B/00 zwart

Mooie vormgeving, voelt sterk en degelijk. En erg fijn dat ie (spat?)waterdicht is. Maar de geluidskwaliteit is hetzelfde als die van mn smartphone, dus uiteindelijk nog geen vooruitgang. Behalve dan dat ik nu ook in de badkamer naar mn eigen muziek kan luisteren. (Hele slechte bass, alleen hoge tonen en zang komen er goed uit.)

mauritsbr 20-02-2015
Geschreven voor: Philips BT2200B/00 zwart

Ik heb de speaker nu enkele weken in bezit en vind het absoluut een fijne speaker.

Dit komt met name door het design wat erg fijn is voor een portable speaker (kan tegen een stootje en makkelijk mee te nemen naar b.v. strand / vakantie). Daarnaast is de geluidskwaliteit, voor een portable speaker van dit format, erg goed.

Wat ik verder als erg prettig ervaar is het opladen van de speaker via een kabel in plaats van batterijen (al had van mij het oplaadsnoer langer gemogen).

Ruudtje 19-02-2015
Geschreven voor: Philips BT2200B/00 zwart

Een aantal weken terug deze fijne speaker aangeschaft. Ik kan niet anders zeggen dat het een perfecte aankoop is geweest. De geluidskwaliteit is perfect, het is ideaal om bijvoorbeeld mee in bad/douche te nemen. Maar ook ideaal om bijvoorbeeld mee in je koffer te nemen op vakantie, vanwege de compactheid.

Bovendien werkt de bluetooth uitstekend, valt nooit uit en de duurzaamheid van de accu is verbazingwekkend hoog.
Tot nu toe heb ik nog geen nadelen aan dit apparaat kunnen ontdekken.

Prijs/ kwaliteit is dan ook zeer goed.

kortom: een tevreden eigenaar.

1EB1 19-02-2015
Geschreven voor: Philips BT2200B/00 zwart

Ik ben nu een paar weken in het bezit van deze fijne speaker.
op dit moment ben ik erg tevreden over de speaker!
Uit de speaker komt een heel fijn geluid, hard en zacht prima!
De vorm is ook erg fijn en compact. En is vrij robuust, hierdoor kan hij zeker tegen een stootje.
Ook is het heel handig dat hij waterproof is. Hierdoor kun je hem overal mee naar toe nemen, zonder dat je bang hoeft te zijn dat hij kapot gaat van een spatje water.
Ik ben erg tevreden over de speaker en zeker ook over de prijs/kwaliteitsverhouding.

hbaan 18-02-2015
Geschreven voor: Philips BT2200B/00 zwart

Leuke speaker! Ik heb deze speaker nu enkele dagen in bezit: prima helder geluid met aardig wat bass (hangt uiteraard ook af van de bron). Verbinden via Bluetooth ging prima zoals je mag verwachten en ook via een audio kabel werkt het zonder problemen.

Op basis van de verpakking/afbeelding had ik een groter product verwacht eigenlijk, maar het apparaat is juist erg compact, prima natuurlijk. Erg leuk is de waterbestendigheid, zelfs via een officiële norm (IPX6), dit heb ik nog niet kunnen testen, maar wel mooie feature. Het voelt in ieder geval erg degelijk aan qua materiaal en ziet er goed uit.

Interne accu (die 5 uur mee moet gaan) en opladen via een Micro USB aansluiting. Verder kan je het geluid harder en zachter zetten (in kleine stapjes gelukkig) en aan/uit uiteraard.

Geen echte minpunten kunnen ontdekken tot zover (al is het bijgeleverde USB oplaadsnoer wel erg kort). Er moet ook een ingebouwde microfoon inzitten, dit moet ik nog uitproberen.

Kortom, leuke en goede speaker.

koenvroomen 16-02-2015
Geschreven voor: Philips BT2200B/00 zwart

Sinds een aantal weken in bezit van de Philips BT2200B. Ik wilde graag een betere speaker op de badkamer om zo Spotify te kunnen beluisteren en ik zag deze speaker op internet. Voordeel is natuurlijk dat deze speaker waterproof is.
De speaker is zeer robuust en kan tegen een stootje, nu al ervaring mee. Ook is het niet erg als deze nat wordt.
Uiteindelijk telt de kwaliteit en wat komt er een leuke geluid uit deze compacte speakers. Ook in het laag zit er aardig wat bass in, dit maakt het geluid compleet. Omdat de speaker voorzien is van een accu gaat deze in de zomer ook mee naar buiten en eventueel strand of zwembad.
Leuk detail, wanneer deze verbonden is met Bluetooth aan de Iphone geeft hij aan hoe vol de accu van de BT2200B is.
Uiteindelijk zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding.

clout 08-02-2015
Geschreven voor: Philips BT2200B/00 zwart

Heb dit speakertje sinds ongeveer een week in bezit, leuk ding!

Wat meteen opvalt is hoe compact hij is, waardoor hij eenvoudig is mee te nemen of op te bergen. De speaker is fraai vormgegeven en oogt erg robust - ik zou hem zonder aarzelen mee naar het strand/zwembad durven nemen.

De geluidskwaliteit is wat je zou verwachten voor dit formaat (en deze prijs), de lagere tonen zijn wat minder aanwezig, maar het geluid blijft ook als je het volume helemaal open draait toch vrij aardig.

Het grootste voordeel is wat mij betreft dat hij waterdicht is. Je kunt hem zo makkelijk meenemen naar het zwembad maar ik heb hem bijv. ook een keer meegenomen in de douche - erg leuk en werkt prima.

Verbinding maken (via bluetooth) is verder super eenvoudig/intuïtief en dat is alles dat je nodig hebt om het apparaat te gebruiken.

Het enige dat is mis is een knop op de speaker om naar het volgende nummer te gaan op het apparaat dat verbinding maakt (aangezien dit niet altijd in de buurt is wanneer je bijv. in de douche staat :)).

Voor deze prijs zou ik hem aanraden aan iedereen die op zoek is naar een compacte bluetooth speaker met aardig geluid die tegen een stootje (en spatje) kan.