LG H7 boekenplankspeaker / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG H7 boekenplankspeaker / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

onweer 15-05-2016

Jammer....

...een mooi apparaat. Alleen de music flow app voor de iphone trekt in een paar uur je accu leeg. En dat in de achtergrond. Had de app ook op de ipad geinstalleerd en ook die was in no time leeg. Dus retour leverancier.

DeBeaufort 19-05-2015

Een paar weken geleden de LG Music Flow H7 in mijn keuken geplaatst. Alhoewel de handleiding beperkt maar duidelijk is was de installatie niet geheel makkelijk. Het verbinden met mijn (5Ghz) draadloos netwerk had wat voeten in de aarde maar werkte uiteindelijk goed.

De app op mijn iPhone werkt an sich prima. Via de app mijn complete bibliotheek vanaf mijn NAS ingeladen en deze afgespeeld op de LG. Er is geen in-app mogelijkheid tot afspelen vanuit Spotify maar je wordt geredirect naar de eigen Spotify app van waaruit je muziek kan streamen. Dit werkt eigenlijk best prima.

Er zit veel vermogen in de Music Flow maar in beginsel was ik niet geheel tevreden over de geluidskwaliteit; deze was nogal blikkerig. Nu ben ik wel redelijk verwend met een set Bowers & Wilkins op een Marantz receiver in de woonkamer dus deze vergelijking gaat misschien niet helemaal gelijk op. Na het aanpassen van de speakersettings in de app was het geluid op een acceptabel niveau.

Al met al een prima speaker voor huis-tuin-keuken gebruik. Verwacht geen subliem geluid maar wel veel vermogen waarmee je een flinke ruimte kan vullen. Voor mijn toepassing (draadloos, gemak) een prima keuze.

miketeekamp 13-05-2015

Opzich een leuk systeem maar ik vindt het niet heel bijzonder.
De bas uit de subwoofer is te aanwezig zelfs als je hem op het laagste niveau zet.

Het is jammer dat elke speaker een stekker nodig heeft hierdoor is het dus niet echt een draadloos systeem.

Het connecten via Wifi gaat zogoed als niet soms lukt het wel soms niet.

kortom denk dat het nog een beetje in de kinderschoenen staat en nog even doorontwikkeld moet worden.

jpweijden 13-05-2015

Leuk systeem. Heb de lijn van soundbar met subwoofer en een H3, H5 en H7 speaker inclusief een bridge. Het volledig op elkaar aansluiten middels de bijgeleverde app lukt me helaas niet. Alleen de bedrade bridge maakt verbinding.
Verder is het geluid prima op orde. Met name de soundbar en subwoofer die op mijn tv zijn aangesloten verbazen mij. Ben nooit een voorstander geweest van deze oplossing maar dit werkt prima. Mooi vol geluid. Het aanpassen van de synchronisatie van beeld en geluid gaat relatief eenvoudig met de standaard remote.

De andere speakers H3, H5 en H7 zijn op zich prima qua geluid maar niet vergelijkbaar met een groot stereo systeem. Het aansluiten/ connecten via de NFC chip en dan middels bluetooth werkt relatief eenvoudig. Het is leuk om deze speakers te plaatsen op bijvoorbeeld een werkzolder of badkamer.

eekhoorn3 09-05-2016

Kan deze tegen condens van de badkamer?

MisjaVorstermans 12-05-2015

Ik heb de gehele lijn bestaande uit losse speakers (H3, H5 en H7), en een soundbar inclusief subwoofer(H6).
Er zijn een aantal dingen die mij opvallen. Het instaleren mag gebruiksvriendelijker. Je moest echt even het boekje erbij pakken(wat een beetje man natuurlijk nooit doet) Eenmaal aangesloten werkte het wel weer erg goed. De app van LG mag van mij overzichtelijker en vriendelijker in gebruik(sommige onderdelen laden best lang).
Het eerste waar ik naar geluisterd heb was de soundbar. Ik was hier zeer van onder de indruk. De overige boxen vond ik minder in geluidskwaliteit(je mist het stereo geluid en ook wat helderheid.

hanrho 17-04-2015

Het installeren is erg lastig, verbinding maken met bv een laptop of een gsm kost wat moeite. Het duurt nml wat langer om via blue tooth contact te krijgen en dan stopt een van de apparaten en start je weer opnieuw. Maar als het dan eenmaal lukt dan is er een mega beloning. Wat een volume en wat blijft het geluid dan mooi. Super hoor.

rverde 15-04-2015

Mooi apparaat, mooi design. Heel mooi geluid. De bass is wat afwezig, maar is te verwachten bij deze box. Jammer alleen dat er geen accu inzit waardoor je hem even mee kan nemen maar buiten. Moet altijd aan de stekker. Via Bluetooth speelt de box alles. Als je via WiFi doet moet het via de lg app. Die is zeer beperkt en kan je alleen je muziek op je toestel afspelen.

Hunnybunny 14-04-2015

Heb nu een paar dagen de lg music flow in huis
Na lang proberen om alles te verbinden is het toch gelukt
Via de app op mijn telefoon
Ik moet zeggen er komt echt een super geluid uit door heel het huis
Alleen jammer dat er vaak een box uit viel en moest hem opnieuw verbinden
Maar verder werkt het super

Josb32 12-04-2015

Het installeren valt nog niet mee en de app viel me persoonlijk een beetje tegen.. Ik krijg het idee dat je geen muziek van YouTube kan afspelen via je telefoon en na de music flow kan sturen..
Het design is prachtig en het geluidskwaliteit is super

Ramonitor 12-04-2015

Allereest complimenten voor de design afdeling van LG. Deze set is tijdloos weer gegeven en zal dus nog lang van genoten gaan worden. Na een lange zoektocht naar een duidelijke Nederlandse handleiding (enige minpuntje) wilde ik er bijna de brui aan geven. Mijn stoute schoenen aangetrokken en de App maar eens geïnstalleerd op mijn smartphone. Na een rondje in huis langs alle speakers had ik de speakers aangemeld (via de App) in mijn WiFi netwerk. Hierna was het een fluitje van een cent en openbaarde zich een legio aan mogelijkheden. Wat gaaf, wat een geluid en de multifunctionele toepasbaarheid van de speakers en soundbar met sub zijn ongekend.

mwjvermeulen 10-03-2015

De lijn bestaat uit 3 speakers (de H3, H5 en H7), en een soundbar inclusief subwoofer genaamd H6. De speakers zien er stijlvol uit. De H5 en H7 zijn beiden speciaal omdat ze erg veel connectiemogelijkheden hebben. Je kunt ze aansluiten via een jack-kabel, een bedrade internetaansluiting of een wifi-netwerk. Ook kunnen ze als bluetooth-speaker worden gebruikt, waarbij je kunt koppelen via NFC. Al met al een vrij uitgebreid pakket aan opties. Bediening gaat via LG's eigen app, Het geluid van deze speakers is helemaal niet verkeerd en klinkt lekker vol.